Przetargi.pl
Sporządzenie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego miasta Nowa Dęba obejmującej obszar położony na terenie miasta Nowa Dęba pomiędzy ul. Szkolną, basenami odkrytymi, ul.Kościuszki, ul.Leśną oraz sporządzenie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego miasta Nowa Dęba przy ul. Szkolnej obejmującego obszar pomiędzy ul. Kościuszki, ul. Szkolną, rzeką Bystrzyk, ul. Leśną

Gmina Nowa Dęba ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. Rzeszowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8462671 , fax. 15 8465137
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Dęba
    ul. Rzeszowska 3
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 15 8462671, fax. 15 8465137
    REGON: 83040954800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowadeba.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego miasta Nowa Dęba obejmującej obszar położony na terenie miasta Nowa Dęba pomiędzy ul. Szkolną, basenami odkrytymi, ul.Kościuszki, ul.Leśną oraz sporządzenie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego miasta Nowa Dęba przy ul. Szkolnej obejmującego obszar pomiędzy ul. Kościuszki, ul. Szkolną, rzeką Bystrzyk, ul. Leśną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1. Przygotowanie i opracowanie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospoda-rowania Przestrzennego miasta Nowa Dęba obejmujący obszar o powierzchni około 13,80 ha położony na terenie miasta Nowa Dęba pomiędzy ul. Szkolną, basenami odkry-tymi, ul.Kościuszki, ul.Leśną na podstawie Uchwały Nr XX/182/2020 Rady Miejskiej w Nowej Dębie z dnia 24 lutego 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego miasta Nowa Dęba, zmianionej Uchwałą Nr XXIV/219/2020 Rady Miejskiej w Nowej Dębie z dnia 1 lipca 2020 r. zmieniająca uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Stu-dium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Nowa Dęba; 1.2. Przygotowanie i opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego miasta Nowa Dęba przy ul. Szkolnejobejmuje obszar o powierzchni ok.14,10 ha pomię-dzy ul. Kościuszki, ul. Szkolną, rzeka Bystrzyk, ul. Leśną na podstawie Uchwały Nr XX/183/2020 Rady Miejskiej w Nowej Dębie z dnia 24 lutego 2020 r. w sprawie przy-stąpienia do sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego miasta Nowa Dęba przy ul. Szkolnej. 1.3. Przygotowanie i opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego miasta Nowa Dęba przy ul. Szkolnejobejmuje obszar o powierzchni ok.14,10 ha pomię-dzy ul. Kościuszki, ul. Szkolną, rzeka Bystrzyk, ul. Leśną na podstawie Uchwały Nr XX/183/2020 Rady Miejskiej w Nowej Dębie z dnia 24 lutego 2020 r. w sprawie przy-stąpienia do sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego miasta Nowa Dęba przy ul. Szkolnej. 2. Niezbędny zakres prac planistycznych do prawidłowego i kompletnego wykonania przed-miotu zamówienia winien odpowiadać zapisom art. 10 i 15 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz.293) oraz winien odpowiadać aktualnemu stanowi prawnemu w zakresie merytorycznym i formalnym (na czas uchwalania studium i planu). 3. Zakres obejmuje w szczególności:  wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej;  przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla zmiany studium i planu;  wykonanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego;  przeprowadzenia konsultacji społecznych w dwóch etapach –pierwszy na etapie składania wniosków do zmiany studium i planu miejscowego, drugi na etapie wyłożenia zmiany stu-dium i planu miejscowego do publicznego wglądu z zastosowaniem co najmniej trzech technik konsultacyjnych w tym z zastosowaniem jednego narzędzia internetowego, jednego konsultacji bezpośrednich oraz jednego narzędzia interaktywnego.  opracowanie wniosków o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne;  przygotowanie danych niezbędnych do wywiązania się Gminy z obowiązku sprawozdaw-czego - opracowanie danych niezbędnych do uzupełnienia sprawozdania PZP-1;  przygotowanie projektów uchwał i rozstrzygnięć o rozpatrzeniu wniosków i uwag do pro-jektu planu oraz o uchwaleniu planu wraz z niezbędnymi załącznikami;  przygotowanie projektów obwieszczeń i ogłoszeń o podjęciu uchwał o przystąpieniu do spo-rządzenia zmiany studium i planu miejscowego oraz o wyłożeniu projektu planu do pu-blicznego wglądu wraz z załącznikami;  przygotowanie projektów zawiadomień o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego dla instytucji i organów opiniujących i uzgadniających wraz z rozdziel-nikiem i załącznikami. 4. Autorzy projektu zmian w studium i opracowania planu winni: 4.1. zająć merytoryczne stanowisko: • do rozpatrzenia złożonych wniosków do projektu planu miejscowego • do wprowadzenia zamian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień • do rozpatrzenia złożonych uwag dotyczących wyłożonego projektu planu miejscowego • do rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody Podkarpackiego w przypadku zaskarżenia planu miejscowego w trybie ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym; 4.2. przygotować wystąpienia: • o uzyskanie opinii o projekcie zmian w studium i planu miejscowego, w tym opinii gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej wraz z niezbędnymi załącznikami; • o uzgodnienie projektu zmian w studium i planu miejscowego wraz z niezbędnymi załączni-kami; • o uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne wraz z niezbędnymi załącznikami w razie takiej konieczności; 4.3. dokonać wprowadzania zmian do projektu planu zmian w stadium i planu miejscowego wynikających: • z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień; • z rozpatrzenia uwag do projektu planu miejscowego; • z prawomocnego rozstrzygnięcia nadzorczego Wojewody stwierdzającego nieważność uchwały w sprawie zmian w stadium i planu miejscowego; • z rozstrzygnięć sądu administracyjnego dotyczącego zaskarżenia w trybie ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym; 4.4. ponowić czynności wraz z przygotowaniem odpowiednich dokumentów wynikających: • z uwzględnienia przez Burmistrza lub Radę Miejską uwag do projektu planu miejscowego, • z prawomocnego rozstrzygnięcia nadzorczego Wojewody stwierdzającego nieważność uchwały w sprawie planu miejscowego, • z rozstrzygnięć sądu administracyjnego dotyczącego zaskarżenia w trybie ustawy z dnia marca 1990 r. o samorządzie gminnym; 4.5. dokonać prezentacji projektu zmian w stadium i planu miejscowego oraz zagadnień wy-nikających z czynności związanych z ich sporządzeniem podczas: • w trakcie dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami, • posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno – architektonicznej, • na komisjach stałych oraz sesjach Rady Miejskiej w Nowej Dębie; 4.6. przygotować projekty uchwały w/s sporządzenia zmian w stadium I uchwalenia planu miejscowego wraz z załącznikami oraz dokumentacją planistyczną celem przedstawienia Wojewodzie do oceny ich zgodności z przepisami prawnymi i publikacji w dzienniku urzędowym; 4.7. przygotować projekty uzasadnień ewentualnych skarg do sądu administracyjnego na rozstrzygniecie nadzorcze Wojewody, w uzgodnieniu z osobą prowadzącą obsługę prawną zamawiającego lub przedstawicielem gminy. 5. Każda z części prac projektowych stanowiących odrębny przedmiot odbioru powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, iż są one wykonane zgodnie z umową i zostają wydane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają słu-żyć. 6. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania niezbędnych map i dokumentów geodezyj-nych za wyjątkiem kopii mapy zasadniczej w wersji wektorowej w skali 1: 1000 i sporzą-dzenia ujednoliconych rysunków stadium i rysunków planu . 7. Wykonawca we własnym zakresie poniesie wszelkie koszty związane z pozyskaniem map i dokumentów geodezyjnych wraz z kosztami odbitek lub kopii niezbędnych do przedmiotu opracowania zmiany stadium, poza tymi, które może mu przekazać Zamawiający. 8. Koszty korespondencji oraz ogłoszeń ponosi zamawiający. 9. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia końcowych elaboratów zmian studium i uchwalenia planu planu, w tym załączników graficznych do publikacji w Dzienniku Urzę-dowym Województwa Podkarpackiego, łącznie z zapisem elektronicznym. 10. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu w nastę-pującej ilości i formie: 10.1. ZMIANA STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO: a) 3 egzemplarze tekstu studium w wersji papierowej oprawione (trwale spię-te/zblindowane) oraz 3 egzemplarze rysunku studium w formie papierowej w kolorze (w skali 1:5000) b) 2 egzemplarze formy elektronicznej dokumentu (tekst+rysunki) nagrany na nośnikach elektronicznych (płyty CD/DVD, dyski wymienny na złączu USB), tekst w formatach pdf,doc, docx, rysunki w formacie tiff, jpg, c) 1 egzemplarz mapy w oryginalnej skali, przystosowany do zawieszenia na ścianie, opra-wiony w dwie listwy, zafoliowane lub zalaminowane, wykonane przy użyciu materiałów zapewniających wysoką światłoodporność, d) dane przestrzenne oraz metadane w formie elektronicznej winny zostać opracowane zgodnie z założeniami dyrektywy INSPIRE z dnia 14 marca 2007r. (dyrektywa 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady) oraz ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o in-frastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U z 2010r. Nr 76, poz. 489 z późn.zm.). Dane przestrzenne składające się na studium winny zostać przekazane na nośniku elektronicz-nym (płyty CD/DVD, dyski wymienny na złączu USB) w postaci plików w formacie shp, lub innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w formacie shp. 10.2. MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO: a) 5 egzemplarzy tekstu planu w wersji papierowej oprawione (trwale spięte/zblindowane) oraz 5 egzemplarzy rysunku planu w formie papierowej w kolorze (w skali 1:1000), b) 2 egzemplarze formy elektronicznej dokumentu (tekst+rysunki) nagrany na nośnikach elektronicznych (płyty CD/DVD, dyski wymienny na złączu USB), tekst w formatach pdf,doc, docx, rysunki w formacie tiff, jpg, c) prognozę oddziaływania na środowisko: 2 egzemplarze prognozy oddziaływania na śro-dowisko w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej (płyty CD/DVD, dyski wymienny na złączu USB) w formatach: pdf, doc, docx, rysunki, mapy w wersji kolorowej z rozszerzeniem jpg, d) prognoza skutków finansowych dla planu, e) bilans wszystkich terenów z planu, podany w hektarach i procentach. Dane przestrzenne oraz metadane w formie elektronicznej winny zostać opracowane zgodnie z założeniami dyrektywy INSPIRE z dnia 14 marca 2007r. (dyrektywa 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady) oraz ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o in-frastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U z 2010r. Nr 76, poz. 489 z późn.zm.). Dane przestrzenne składające się na studium winny zostać przekazane na nośniku elektronicz-nym (płyty CD/DVD, dyski wymienny na złączu USB) w postaci plików w formacie shp, lub innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w formacie shp. 11. Granice opracowania zmiany stadium określa załącznik nr .5 do SIWZ 12. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami: 12.1. ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.293), 12.2. ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 283), 12.3. rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu projektu studium uwarun-kowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy z dnia 28 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. poz.1233), 12.4. rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 sierpnia 2003 r. w sprawie wyma-ganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. poz. 1587), 12.5. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie “zasad techniki prawodawczej” (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 283). 13. Granice opracowania planu okresla załącznik nr 6. do SIWZ. 14. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, - zamawiający nie określa wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pra-cę pracowników świadczących usługi w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązan wnieść wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych złotych) do dnia 15 października 2020r. do godz. 11:00. 2. Wadium może być wnoszone w formie dopuszczonej ustawą Pzp. 3. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Nowa Dęba w Banku PEKAO S.A. Nr 88 1240 2744 1111 0010 7170 2040. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych bezgotówkowych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć wewnątrz oferty w oddzielnej zaklejonej kopercie z opisem czego dotyczy. 5. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w wersji elektronicznej przy użyciu środka komu-nikacji elektronicznej. Kopie wadium należy dołączyć do oferty natomiast podpisany elek-tronicznie oryginał przesłać na adres e-mail m.furtak@nowadeba.pl lub s.bialas@nowadeba.pl . 6. Termin wniesienia wadium. 7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wa-dium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 8. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9. Zwrot wadium: • zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty naj-korzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt IX.7 a) specyfikacji • wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesie-niu zabezpieczenia należytego wykonania umowy • zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert • Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Utrata wadium.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: • jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzają-cych okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wy-konawcę jako najkorzystniejszej; • jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżą-cych po stronie Wykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ma dołączyć ponadto do oferty następujące dokumenty: a) Kopię wpłaty wadium, b) Przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca przedłoży oświadczenie dotyczące sposo-bu składania faktur VAT za zrealizowane, odebrana części zamówienia ze wskazaniem spo-sobu tradycyjnego (faktura w formie papierowej), lub w formie elektronicznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach