Przetargi.pl
SPORZĄDZENIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W GMINIE WISZNIA MAŁA

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3127025 , fax. 071 3127068
  • Data zamieszczenia: 2012-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3127025, fax. 071 3127068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPORZĄDZENIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W GMINIE WISZNIA MAŁA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie określonym poszczególnymi uchwałami Rady Gminy Wisznia Mała, nr: a. VI/XVII/150/12 z dnia 28.03.2012r w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie Biskupice o nazwie MPZP BISKUPICE I-o pow. ok. 24,47ha b. VI/XVII/62/11 z dnia 20.04.2011r w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie Rogoż o nazwie MPZP ROGOŻ-o pow. ok. 289,83ha c VI/VIII/165/12 z dnia 23.05.2012r w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie Kryniczno i Malin o nazwie MPZP GAZOCIĄG - o pow. ok. 2,76ha 2. Istotne postanowienia dla wykonania przedmiotu zamówienia: 2.1. Zadania nie wymagają sporządzenia wniosków o zgodę na wyłączenie gruntów rolnych i leśnych z produkcji rolnej i leśnej. 2.2.W ramach przedmiotu umowy określonego w pkt. 1 obowiązkiem Wykonawcy jest: 1. Opracowanie dla każdego projektu MPZP - rysunku i tekstu uchwały wraz z załącznikami i uzasadnieniem, zgodnie z wymogami: a) ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 poz. 717 z 2003r ze zm.) b) ustawy z dnia 03.10.2008r o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199 poz. 1227z 2008r ze zm) c) wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003r w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1587 z 2003r ze zm) d) ustawy dnia z 7 maja 2010 o wspieraniu rozwoju usług telekomunikacyjnych (Dz. U. Nr 106, poz. 675 ze zm) e) właściwych przepisów szczegółowych dotyczących: ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, prawo geologiczne i górnicze, ustawy o drogach publicznych, ustawy o lasach, prawo budowlane i in. 2. Ponadto, w związku z realizacją umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do : a. dyspozycyjności na każdym etapie opracowywania planu, udziałuw spotkaniach i przedstawiania materiałów przed Komisją urbanistyczną Gminy, Radą Gminy oraz mieszkańcami; b. przygotowania materiałów do prezentacji na dyskusji publicznej oraz dla Rady Gminy, na które złożą się: projekt uchwały, załączniki, uzasadnienie- w wersji graficznej i opisowej na nośniku elektronicznymi w wersji papierowej; c. przeprowadzenia procedury wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, w tym przyjmowania osób zainteresowanych i udzielania im informacji przez okres wymagany przepisami prawa w tym zakresie; d. prezentacji projektu planu miejscowego oraz uczestniczenia w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projektach rozwiązań; e. przygotowania w imieniu Zamawiającego projektów pism i dokumentów w celu uzyskania wszystkich koniecznych wniosków, opinii i uzgodnień, w tym zamieszczania obwieszczeń w prasie lokalnej; f. pisemnego ustosunkowania się do wszystkich ewentualnych uwag wniesionych przez jednostki i organy opiniujące oraz strony biorące czynny udział w postępowaniu; g. przygotowania wykazów i informacji graficznych dotyczących uwag wniesionych do projektów wyłożonych do publicznego wglądu wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia. Propozycja rozstrzygnięcia winna zawierać uzasadnienie sposobu rozstrzygnięcia każdej z uwag; h. wprowadzenia zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w poz.2g oraz zaprezentowanie Zamawiającemu projektu planu wraz z wykazem nieuwzględnionych uwag; i. ponownego uzgodnienia planu wraz z wprowadzeniem zmian wynikających z ponownych uzgodnień do projektu planu; j. przygotowania projektu planu do uchwalenia; k. opracowania graficznego materiałów wyjściowych i analiz; l. terminowego wykonania prac objętych umową zgodnie z harmonogramem. 3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a. materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień - 1 egz. dla Zamawiającego + niezbędna dla danego opracowania ilość egz. do uzgodnień i opinii, b. materiały w celu wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu, c. prognozę oddziaływania na środowisko do projektu planu - 2 egz. d. prognozę skutków finansowych do projektu planu - 2 egz. e. kompletny projekt planu miejscowego wraz z załącznikami tekstowymi i graficznymi, w tym: -tekst MPZP w 4 egzemplarzach w wersji drukowanej wraz z pomniejszonymi rysunkami do skali , -2 komplety rysunków MPZP w skali 1:2000 w kolorze, w tym jeden egz. do prezentacji oraz 2 egz. w skali uzgodnionej z Zamawiającym , -rysunki i tekst w wersji elektronicznej na płycie CD w 2 egz., w formacie ustalonym przez Zamawiającego (pdf., jpg i in.), -analizy wniosków do MPZP w formie wykazu oraz wydruku na mapie ewidencyjnej, -opracowań graficznych pozostałych zagadnień w 1 egz., w tym analizę uwag, f. kompletną dokumentację formalno - prawną wraz ze zobowiązaniem do naniesienia poprawek lub wyjaśnień prawnych w przypadku wystąpienia nieprawidłowości , g. zestawienie powierzchni działek objętych planem z określeniem ich przeznaczenia - wg poniższej tabeli: Powierzchnia Łączna powierzchnia, dla których zmieniono przeznaczenie z: Łączna powierzchnia przeznaczenia terenów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego ogółem w tym na podstawie ustawy z 2003r gruntów rolniczych na cele nierolnicze gruntów leśnych na cele nieleśne zabudowy mieszkaniowej zabudowy usługowej użytkowanych rolniczo zabudowy techniczno-produkcyjnej zieleni i wód komunikacji infrastruktury technicznej ogółem w tym zabudowy wielorodzinnej ogółem w tym usług publicznych ha % (z dokładnościa do 0,1%) suma 5+7+9+10+11+12+13 =100% 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 3. Za treść merytoryczną i spełnienie wymagań formalnych odpowiada Wykonawca. 4. Koszt druku i powielania ponosi Wykonawca. 5. Zamawiający zobowiązuje się do: 1. dostarczenia Wykonawcy informacji o strukturze własnościowej gruntów, 2.udzielenia Wykonawcy niezbędnych pełnomocnictw, 3. wyrażania stanowiska Gminy wobec rozwiązań projektowych w terminie nie dłuższym niż 7 dni od ich przedstawienia, 4. dostarczenia wniosków, 5. dostarczenia niezbędnych map, 6. dostarczenia innych materiałów będących w posiadaniu Gminy niezbędnych do poprawnego przeprowadzenia procedury uchwalenia miejscowych planów. 6. Zamawiający przekaże Wykonawcy do wglądu : - Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy , - założenia do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną, gaz, - istniejące plany przestrzenne występujące w obszarze opracowywania projektu planu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej z tym, że poręczenie Kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 punkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj.: Gmina Wisznia Mała Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr konta: 72 9591 0004 2001 0020 0514 0002. Na poleceniu przelewu należy umieścić dopisek: SPORZĄDZENIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W GMINIE WISZNIA MAŁA. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium, potwierdzonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 6. Wadium w formie poręczeń, gwarancji należy w oryginale oraz w kopii dołączyć do oferty. 7. Wadium winno obejmować cały okres czasu związania ofertą 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 3 Pzp Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 1. Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a Pzp, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiszniamala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach