Przetargi.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych z Komisariatów Policji w: Polanicy Zdroju, Bystrzycy Kłodzkiej, Nowej Rudzie, Lądku Zdroju i Kudowie Zdroju oraz z Posterunku Policji w Międzylesiu.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2012-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych z Komisariatów Policji w: Polanicy Zdroju, Bystrzycy Kłodzkiej, Nowej Rudzie, Lądku Zdroju i Kudowie Zdroju oraz z Posterunku Policji w Międzylesiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych z Komisariatów Policji w: Polanicy Zdroju, Bystrzycy Kłodzkiej, Nowej Rudzie, Lądku Zdroju i Kudowie Zdroju oraz z Posterunku Policji w Międzylesiu. 2. Miejsce wykonywania usług, ilość i pojemność pojemników, a także częstotliwość wywozu w miesiącu określono w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części i dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Wymaga się jednak złożenia oferty na całość usług określonych w poszczególnej części zamówienia. 3.1. Część 1 - usługa wywozu nieczystości stałych z Komisariatu Policji w Polanicy Zdroju. 3.2. Część 2 - usługa wywozu nieczystości stałych z Komisariatu Policji w Bystrzycy Kłodzkiej. 3.3. Część 3 - usługa wywozu nieczystości stałych z Komisariatu Policji w Nowej Rudzie. 3.4. Część 4 - usługa wywozu nieczystości stałych z Komisariatu Policji w Lądku Zdroju. 3.5. Część 5 - usługa wywozu nieczystości stałych z Komisariatu Policji w Kudowie Zdroju. 3.6. Część 6 - usługa wywozu nieczystości stałych z Posterunku Policji w Międzylesiu. 4. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90513200-8 (usługi wywozu stałych odpadów miejskich). 5. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcom, jednakże w takim przypadku zamawiający wymaga wskazania w ofercie tych prac lub czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 22 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach