Przetargi.pl
Opracowanie Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zgorzelec oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla wyodrębnionych obszarów położonych w Dzielnicy Zgorzelec Wschód w Zgorzelcu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2014-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zgorzelec oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla wyodrębnionych obszarów położonych w Dzielnicy Zgorzelec Wschód w Zgorzelcu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zgorzelec oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla wyodrębnionych obszarów położonych w Dzielnicy Zgorzelec Wschód w Zgorzelcu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dotyczący opracowania zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zgorzelec obejmuje: 1) sporządzenie w skali 1:5000 zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zgorzelec, w zakresie określonym, Uchwałą Rady Miasta Zgorzelec Nr 354/2013 z dnia 24 września 2013r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zgorzelec, stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 26 maja 2004 r., Nr 118, poz. 1233) oraz ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. z 2012r. Dz. U. poz. 647 z późn. zm.). 2) analizę wniosków dotyczących obszaru wchodzącego w zakres zmiany Studium, 3) przygotowanie na piśmie ogłoszeń i obwieszczeń o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Studium, 4) przygotowanie na piśmie zawiadomień o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Studium dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania projektu zmiany Studium wraz z zaadresowanymi kopertami, 5) sporządzenie projektu zmiany Studium uwzględniając wnioski dotyczące zmiany Studium oraz ustalenia planu zagospodarowania przestrzennego województwa, 6) przedłożenie projektu zmiany Studium do konsultacji władzom Gminy, 7) wprowadzenie zmian do projektu zmiany Studium uwzględniających uwagi władz Gminy z konsultacji, 8) udział w posiedzeniach Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, 9) uzyskanie od Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej pozytywnej opinii o projekcie zmiany Studium, 10) uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień projektu zmiany Studium zgodnie z art. 11 ust. 6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 647 ze zm.), 11) wprowadzenie zmian do projektu zmiany Studium, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 12) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu zmiany Studium do publicznego wglądu, 13) udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie zmiany Studium, 14) analizę i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu zmiany Studium, 15) wprowadzenie zmian w projekcie zmiany Studium wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, 16) ewentualne ponowne uzgodnienie projektu zmiany Studium z instytucjami i organami w niezbędnych zakresach, 17) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o ewentualnym ponownym wyłożeniu projektu zmiany Studium do publicznego wglądu, 18) przygotowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia zmiany studium z listą nieuwzględnionych uwag z uzasadnieniem ich nieuwzględnienia, 19) prezentację projektu zmiany Studium na sesji Rady Miasta Zgorzelec oraz udzielanie odpowiedzi na ewentualne zapytania radnych, 20) przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących zmiany Studium wraz z załącznikami w celu przekazania Wojewodzie do oceny, 21) udział w ewentualnych postępowaniach przed Wojewodą lub Sądem Administracyjnym. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dotyczący opracowania Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla wyodrębnionych obszarów położonych z Dzielnicy Zgorzelec Wschód w Zgorzelcu (zwany dalej MPZP) wraz z prognozą oddziaływania na środowisko obejmuje: 1) sporządzenie w skali 1:2000 - MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w zakresie określonym Uchwałą Rady Miasta Zgorzelec Nr 355/2013 z dnia 24 września 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wyodrębnionych obszarów położonych w Dzielnicy Zgorzelec Wschód w Zgorzelcu. stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 z 2003 r., poz. 1587) oraz ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. z 2012r. Dz. U. poz. 647 z późn. zm.). 2) analizę wniosków dotyczących obszaru wchodzącego w zakres opracowania MPZP, 3) przygotowanie na piśmie ogłoszeń i obwieszczeń o przystąpieniu do sporządzenia planu, 4) przygotowanie na piśmie zawiadomień o przystąpieniu do sporządzenia planu dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania projektu planu wraz z zaadresowanymi kopertami, 5) sporządzenie projektu MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, uwzględniającego ustalenia obowiązującego studium i ustalenia planu zagospodarowania przestrzennego województwa, 6) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, 7) przedłożenie projektu MPZP do konsultacji władzom Gminy, 8) wprowadzenie zmian do projektu MPZP uwzględniających uwagi władz Gminy z konsultacji, 9) udział w posiedzeniach Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, 10) uzyskanie pozytywnej opinii o projekcie MPZP od Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, 11) uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do projektu MPZP, zgodnie z art. 17 pkt. 6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 647 ze zm.), 12) sporządzenie wniosków i uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, jeżeli wymagają tego przepisy odrębne, 13) wprowadzenie zmian do projektu MPZP, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 14) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, 15) udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i w prognozie oddziaływania na środowisko, 16) analizę i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu MPZP i prognozy oddziaływania na środowisko, 17) wprowadzenie zmian w projekcie planu i załącznikach wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, 18) ewentualne ponowne uzgodnienie projektu MPZP z instytucjami i organami w niezbędnych zakresach, 19) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o ewentualnym ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, 20) przygotowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko z listą nieuwzględnionych uwag, z uzasadnieniem ich nieuwzględnienia, 21) prezentację projektu MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko na sesji Rady Miasta Zgorzelec oraz udzielanie wyjaśnień na ewentualne zapytania radnych, 22) przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących MPZP wraz z załącznikami i prognozą oddziaływania na środowisko w celu przekazania Wojewodzie do oceny i publikacji, 23) udział w ewentualnych postępowaniach przed Wojewodą lub Sądem Administracyjnym. 4. Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności zmiany planu i zmiany studium z przepisami prawa, Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania wszystkich czynności związanych ze sporządzeniem MPZP i zmiany studium. 5. Obszar objęty MPZP obejmuje powierzchnię ok. 14 ha, natomiast obszar objęty zmianą studium obejmuje powierzchnię ok. 83 ha. 6. Wykonawcę zobowiązuje się w szczególności do: 1) przygotowania kompletu dokumentów, wykazów, pism i zawiadomień wynikających z trybu opracowania zmiany Studium i MPZP, 2) udziału w dyskusjach publicznych poświęconych zmianie Studium i MPZP, uczestniczenia w sesjach Rady Miasta Zgorzelec poświęconym pracom nad zmianą Studium i MPZP, 3) przygotowania projektów pism, zawiadomień i uchwał wraz z uzasadnieniem w przypadku uwag do zmiany Studium i MPZP, 4) nieodpłatnej merytorycznej konsultacji oraz nieodpłatnego przygotowania dodatkowych zmian Studium i MPZP lub ewentualnych poprawek wynikłych na skutek uwag sformułowanych w ramach nadzoru sprawowanego w tym zakresie przez wojewodę, co umożliwi publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego, a także zmian lub poprawek, wynikających z ewentualnego orzeczenia Sądu Administracyjnego, w przypadku zaskarżenia uchwały, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 7. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać techniką tradycyjną wraz z elektronicznym zapisem na płycie CD+/-R lub DVD+/-R w następujących standardach: a) tekst w formacie MS Office.doc. oraz w formacie XML, b) rysunki i plan w formacie JPEG - standard kompresji statycznych obrazów rastrowych, przy minimalnej kompresji, z zachowaniem jak najwyższej jakości, c) rysunki i plan do publikacji (umieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego) w formacie JPEG oraz w formacie SVG (uniwersalny format dwuwymiarowej grafiki wektorowej). 8. W związku z tym, iż przedmiot zamówienia publikowany będzie jako prawo miejscowe, Zamawiający wymaga aby przygotowana dokumentacja w formacie XML była zgodna z : a) Ustawą z dnia 20 lipca 2000r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2011r. Nr 197, poz. 1172 ze zm.). b) Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011 r. Nr 289, poz. 1699). 9. Dokumentację dotyczącą zmiany Studium należy wykonać w następujących ilościach: 1) tekst zmiany Studium - 2 egz. oprawione + 2 płyty CD+/-R lub DVD+/-R, 2) rysunki zmiany Studium w skali 1:5000 - 2 egz. w kolorze + 1 płyta CD+/-R lub DVD+/-R, 3) rysunek zmiany Studium w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego na nośniku CD+/-R lub DVD+/-R - 1 egz. 10. Dokumentację dotyczącą MPZP należy wykonać w następujących ilościach: 1) tekst MPZP - 3 egz. oprawione + 3 płyty CD+/-R lub DVD+/-R, 2) rysunki MPZP w skali 1:2000 - 3 egz. w kolorze + 3 płyty CD+/-R lub DVD+/-R, oraz 1 egz. oprawiony w sposób umożliwiający zamieszczenie MPZP na ścianie, 3) rysunek MPZP czarno-biały, pomniejszony do publikacji - 1 egz., 4) rysunek MPZP w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego na nośniku CD+/-R lub DVD+/-R - 1 egz., 5) prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egz. oprawione + 3 płyty CD+/-R lub DVD+/-R, 6) prognoza skutków finansowych uchwalenia MPZP - 3 egz. oprawione + 3 płyty CD+/-R lub DVD+/-R. 11. Wykaz dokumentów, które Zamawiający przekaże Wykonawcy do opracowania zmiany Studium oraz MPZP: 1) dane z ewidencji gruntów, 2) ekofizjografię Miasta Zgorzelec - do zwrotu, 3) kopię obowiązującego Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zgorzelec - do zwrotu, 4) kopię obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego przedmiotowego terenu - do zwrotu, 5) kopię Uchwały Nr 354/2013 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 24 września 2013r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zgorzelec, 6) kopię Uchwały Nr 355/2013 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 24 września 2013 r. w sprawie sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla wyodrębnionych obszarów położonych w Dzielnicy Zgorzelec Wschód w Zgorzelcu. 12. Zamawiający wymaga 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na zrealizowany przedmiot zamówienia, zgodnie z zapisami § 8 projektu umowy, stanowiącego Formularz Nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca wniesie wadium w wysokości 1.219,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16 ppkt. 2) SIWZ. 2) W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3) W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 19 ppkt. 2) lit. od b) do e) SIWZ oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 29 1160 2202 0000 0002 2290 9774, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.47.2014 /kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 5) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 19 ppkt. 7) SIWZ. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10) W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 19 ppkt. 2) lit. od b) do e) SIWZ z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 19 ppkt. 7) SIWZ. 11) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców, o których mowa w pkt. 8 SIWZ uważa się za wniesione prawidłowo. 12) Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach