Przetargi.pl
,,Opracowanie dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, obręb Chróścina i Borszyn Wielki,,

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2016-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Opracowanie dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, obręb Chróścina i Borszyn Wielki,,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmian w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego dla miasta i gminy Góra zgodnie z uchwałami przyjętymi przez Radę Miejską Góry i projektem umowy, stanowiącymi załączniki do SIWZ. Jako zmianę planu miejscowego należy rozumieć opracowanie zmian w części tekstowej oraz załącznikach graficznych do obowiązujących planów. Zestawienie powierzchni dla opracowania planów miejscowych: Obręb Chróścina (uchwała nr XXIV/183/16) - pow.= 1695.3749 ha Obręb Borszyn Wielki (uchwała nr XXIV/182/16)- pow.= 493.4917 ha Łączna powierzchnia do opracowania: - 2188,87 ha Informacje dodatkowe: 1.Informacje o obowiązujących na tym terenie planach miejscowych są umieszczone na stronie internetowej www.gora.com.pl w zakładce SIP (system informacji przestrzennej) 2.Gmina Góra posiada ,,Studium,, z 2015 r., 3.Zamawiający wymaga podkładów mapowych wektorowych. W załączeniu do SIWZ uchwały o przystąpieniu do opracowań planistycznych wraz z załącznikami graficznymi oraz zestawienie powierzchni dla opracowania planów miejscowych. 3.2. Do zakresu przedmiotu zamówienia wchodzi m.in.: a)Analiza wniosków do planu, b)Opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag władz gminy. c)Prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno - architektonicznej. d)Przygotowanie kopii planu do uzgodnień. e)Korekta projektu planu wynikająca z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. f)Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko. g)Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami. h)Rozpatrzenie uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. i)Korekta projektu planu wynikająca z rozpatrzenia uwag po wyłożeniu planu do publicznego wglądu. j)Przygotowanie kopii projektu planu do ewentualnych ponownych uzgodnień. k)Korekta projektu planu wynikająca z ponowionych uzgodnień. l)Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu ł) Przygotowanie projektu planu do uchwalenia. (także w wersji elektronicznej - płyta CD). Wykonawca winien mieć świadomość, ze w zakresie przedmiotu zamówienia będzie również uzyskanie od Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi decyzji o pozwoleniu na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych (odrolnienie). W razie konieczności Wykonawca dokona aktualizacji Opracowania ekofizjograficznego gminy Góra, stanowiącej załącznik do SIWZ. 3.3. Organizacja podstawowych zestawów podkładów mapowych oraz wypisów z ewidencji gruntów leży po stronie Wykonawcy. 3.4. Zamawiający umieszcza ogłoszenia prasowe zawiadamiające o przystąpieniu do sporządzania projektów planu oraz o wyłożeniu do publicznego wglądu w prasie lokalnej (Przegląd Górowski - bezpłatny miesięcznik samorządu Gminy Góra) raz pod koniec miesiąca i pokrywa koszt powyższej publikacji. W przypadku konieczności opublikowania przedmiotowych ogłoszeń w prasie w innych terminach koszty z tym związane pokrywa Wykonawca. 3.5.Wykonawca odpowiada za przygotowania projektów pism wraz z rozdzielnikiem dot. zawiadomień o przystąpieniu do sporządzenia projektów planu, opiniowania i uzgodnień oraz projektów odpowiedzi na korespondencję dot. przedmiotowych opracowań i przekazanie ich Zamawiającemu, który pokrywa koszt wysyłki powyższych dokumentów. 3.6. Prace projektowe należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi dla przedmiotu zamówienia aktami prawnymi, m.in.: -ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2015 r. poz. 199 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi. -przepisami szczególnymi dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, itd. Dokładny opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera przedmiotowa SIWZ. 3.7.Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia wymaganego rezultatu, odpowiadającego stanowi prawnemu na dzień wykonania przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej, a wynikające z procedur określonych ustawie o planowania i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach szczególnych niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględniać w kosztach i terminach wykonanie przedmiotu zamówienia. 3.8. W przypadku zmiany prawa w trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia uzupełnić (zmienić) opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowań do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia wykonywania zamówienia. 3.9. Wykonawca z chwilą wydania przedmiotu umowy przenosi na Zamawiającego wszelkie prawa autorskie. 3.10. Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (np.: dokonał wizji lokalnej w terenie), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 1000,00 złotych ( jeden tysiąc złotych), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (przelewem na konto), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert, tj. przed 18.07.2016 r. przed godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz, - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium, opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach