Przetargi.pl
Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie gminy Sulechów w 2010 r

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie gminy Sulechów w 2010 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: 1) świadczenie usług urbanistycznych i architektonicznych obejmujących przygotowywanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1588) - w ilości ok. 140 decyzji. 2) termin przygotowania projektu decyzji, o których mowa powyżej, wynosi każdorazowo 10 (dziesięć) dni roboczych licząc od dnia przekazania Wykonawcy kserokopii kompletnego wniosku o wydanie decyzji. 3) Wykonawca zobowiązuje się również do: a) sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu nowego projektu decyzji w przypadku uchylenia w postępowaniu odwoławczym lub sądowo-administracyjnym decyzji, której projekt przygotowany został przez Wykonawcę; b) analizowania złożonych wniosków o wydanie decyzji, , pod kątem ich kompletności oraz informowania Zamawiającego o wynikach analizy w powyższym zakresie - w ramach konsul-tacji, o których mowa w pkt f poniżej; c) dokonywania wizji w terenie; d) przygotowywania projektów pism niezbędnych do uzyskania przewidzianych prawem stanowisk (opinii, zgód itp.) właściwych organów i instytucji; e) udzielania, na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących ustaleń projektów decyzji; f) uczestniczenia w cotygodniowych konsultacjach w siedzibie Zamawiającego, w ustalonym przez strony dniu; g) odbioru od Zamawiającego, w jego siedzibie, nie rzadziej niż raz w tygodniu, kserokopii kompletnych wniosków o wydanie decyzji, jak również kserokopii innych dokumentów złożonych do akt postępowań toczących się na podstawie wniosków, w tym także stanowisk (opinii, zgód itp.) właściwych organów lub instytucji; h) uczestniczenia w rozprawach administracyjnych; i) dostarczania Zamawiającemu projektów decyzji oraz pism w formie elektronicznej, w formacie doc lub rtf, j) nieudostępniania osobom trzecim kserokopii wniosków o wydanie decyzji, o których mowa w pkt g powyżej, ani żadnych innych materiałów przekazanych Wykonawcy w związku z re-alizacją umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki wynikające z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą, która jest członkiem Izby Architektów lub Urbanistów w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z póz. zm.) i przedstawi uwierzytelniony odpis lub zaświadczenie potwierdzającego posiadane kwalifikacje do wykonywania zawodu arabisty-architekta na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3) Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym referencjami, w okresie ostatnich 3 lat, zamówieniami o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. sporządzaniem w ciągu całego roku kalendarzowego decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji celu publicznego. 4) Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zasto-sowaniu kryterium spełnia - nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę spełnia natomiast Wykonawca niespełniający któregokolwiek z warunków otrzyma ocenę nie spełnia i zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. 1.2. Zgodnie z art. 26 ust. 2a) ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Wykonawca złoży oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców. 1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieni zgodnie z opisanymi warunkami udziału w postępowaniu do oferty musi być dołączony: 1.3.1. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 do I rozdziału SIWZ. W wykazie należy wykazać co najmniej osobę wymienioną w pkt III ppkt 2 SIWZ. 1.3.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1.3.1. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.3.3. Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających).- załącznik nr 5. 2. Inne dokumenty: 2.1. Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1 do I rozdziału SIWZ. 2.2. Wypełniony załącznik nr 1a do I rozdziału SIWZ - Dane Wykonawcy. 2.3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 2.3.1. zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających ofertę, 2.3.2. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt IV, ppkt 1.1. - 1.3. SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach