Gmina Sulechów ogłasza przetarg
- Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
- Data zamieszczenia: 2009-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
Plac Ratuszowy 6 6
66-100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
REGON: 00052676500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie gminy Sulechów w 2010 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje: 1) świadczenie usług urbanistycznych i architektonicznych obejmujących przygotowywanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1588) - w ilości ok. 140 decyzji. 2) termin przygotowania projektu decyzji, o których mowa powyżej, wynosi każdorazowo 10 (dziesięć) dni roboczych licząc od dnia przekazania Wykonawcy kserokopii kompletnego wniosku o wydanie decyzji. 3) Wykonawca zobowiązuje się również do: a) sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu nowego projektu decyzji w przypadku uchylenia w postępowaniu odwoławczym lub sądowo-administracyjnym decyzji, której projekt przygotowany został przez Wykonawcę; b) analizowania złożonych wniosków o wydanie decyzji, , pod kątem ich kompletności oraz informowania Zamawiającego o wynikach analizy w powyższym zakresie - w ramach konsul-tacji, o których mowa w pkt f poniżej; c) dokonywania wizji w terenie; d) przygotowywania projektów pism niezbędnych do uzyskania przewidzianych prawem stanowisk (opinii, zgód itp.) właściwych organów i instytucji; e) udzielania, na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących ustaleń projektów decyzji; f) uczestniczenia w cotygodniowych konsultacjach w siedzibie Zamawiającego, w ustalonym przez strony dniu; g) odbioru od Zamawiającego, w jego siedzibie, nie rzadziej niż raz w tygodniu, kserokopii kompletnych wniosków o wydanie decyzji, jak również kserokopii innych dokumentów złożonych do akt postępowań toczących się na podstawie wniosków, w tym także stanowisk (opinii, zgód itp.) właściwych organów lub instytucji; h) uczestniczenia w rozprawach administracyjnych; i) dostarczania Zamawiającemu projektów decyzji oraz pism w formie elektronicznej, w formacie doc lub rtf, j) nieudostępniania osobom trzecim kserokopii wniosków o wydanie decyzji, o których mowa w pkt g powyżej, ani żadnych innych materiałów przekazanych Wykonawcy w związku z re-alizacją umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki wynikające z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą, która jest członkiem Izby Architektów lub Urbanistów w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z póz. zm.) i przedstawi uwierzytelniony odpis lub zaświadczenie potwierdzającego posiadane kwalifikacje do wykonywania zawodu arabisty-architekta na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3) Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym referencjami, w okresie ostatnich 3 lat, zamówieniami o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. sporządzaniem w ciągu całego roku kalendarzowego decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji celu publicznego. 4) Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zasto-sowaniu kryterium spełnia - nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę spełnia natomiast Wykonawca niespełniający któregokolwiek z warunków otrzyma ocenę nie spełnia i zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. 1.2. Zgodnie z art. 26 ust. 2a) ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Wykonawca złoży oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców. 1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieni zgodnie z opisanymi warunkami udziału w postępowaniu do oferty musi być dołączony: 1.3.1. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 do I rozdziału SIWZ. W wykazie należy wykazać co najmniej osobę wymienioną w pkt III ppkt 2 SIWZ. 1.3.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1.3.1. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.3.3. Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających).- załącznik nr 5. 2. Inne dokumenty: 2.1. Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1 do I rozdziału SIWZ. 2.2. Wypełniony załącznik nr 1a do I rozdziału SIWZ - Dane Wykonawcy. 2.3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 2.3.1. zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających ofertę, 2.3.2. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt IV, ppkt 1.1. - 1.3. SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie geodezyjnym Mozów
Dodano: 2016-06-27 - Wykonanie dokumentacji pn.: Plan Generalny Portu Lotniczego Zielona Góra w Babimoście na lata 2014 - 2034
Dodano: 2014-05-15 - Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Osiedla Piastów w Sulechowie
Dodano: 2014-02-05 - Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Skwierzyna
Dodano: 2013-05-23 - Przetarg nieograniczony na sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Słubice dla terenów położonych na północ od wsi Kunice oraz zlokalizowanych w południowej części miasta Słubice
Dodano: 2013-02-11 - Świadczenie usług urbanistyczno-architektonicznych w zakresie przygotowania decyzji o warunkach zabudowy (WZ) i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (ULI) w obrębie Gminy Zielona Góra
Dodano: 2012-12-18 - Wykonanie projektu rewaliryzacji zabytkowego parku wchodzącego w skład nieruchomości Domu Pomocy Społecznej dla dorosłych w Kamieniu Wielkim wraz z planem zagospodarowania terenu oraz sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru prac i specyfikacji technicznej
Dodano: 2012-09-14 - Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Brzezie k. Sulechowa i części obrębu 1 miasta Sulechów
Dodano: 2012-08-27 - Przetarg nieograniczony na sporządzenie zmiany do zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Słubice wraz z obszarem funkcjonalnym Świecko oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego centrum miasta Słubice.
Dodano: 2012-07-26 - Opracowanie kompleksowej oceny stanu technicznego miejsc wyznaczonych do startu i lądowań śmigłowców, położonych na terenie OSPWL Wędrzyn i Żagań Spr. nr 46/PN/WI/2012
Dodano: 2012-07-02