Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Myszęcin, Ojerzyce i Szczaniec (etap I).

Gmina Szczaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 66-225 Szczaniec, Szczaniec 73
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3410379 , fax. 068 3410379
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczaniec
    Szczaniec 73 73
    66-225 Szczaniec, woj. lubuskie
    tel. 068 3410379, fax. 068 3410379
    REGON: 97077051100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczaniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Myszęcin, Ojerzyce i Szczaniec (etap I).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usługi Inwestora Zastępczego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Myszęcin, Ojerzyce i Szczaniec (etap I). Zakres rzeczowy robót budowlanych: Opis zadania inwestycyjnego Kanalizacja sanitarna układana będzie poza pasem drogowym drogi krajowej nr 2 i pasie drogi powiatowej oraz odcinkach dróg gminnych. Planuje się podłączenie do kanalizacji wszystkich budynków mieszkalnych położonych w omawianym rejonie. W skład projektowanego do realizacji systemu kanalizacyjnego wchodzą następujące elementy - podzielone na etapy: 1). etap I Budowa sieci grawitacyjno - tłocznej na odcinku Brójce - Myszęcin - Rzeczyca - rurociąg tłoczny ścieków z rur PE 100 o długości 2.157 m 2). etap II Budowa sieci grawitacyjno - tłocznej na odcinku Brójce - Myszęcin - Rzeczyca - kanalizacja sanitarna dla m. Myszęcin a) przepompownie ścieków kpl. 4 b) monitoring sieci kanalizacji c) kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur PVC o długości 4.012 m d) rurociągi tłoczne ścieków z rur PE 100 o długości 788 m e) zasilanie elektroenergetyczne przepompowni i lokalnych punktów tłocznych, f) odtworzenie nawierzchni dróg po wykonanych robotach 3). etap III Budowa ciśnieniowej kanalizacji sanitarnej od m. Szczaniec do m. Kupienino - kanalizacja sanitarna dla m. Ojerzyce a) kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur PVC o długości 2141 m 4). etap IV Budowa kanalizacji sanitarnej dla m. Szczaniec - etap I. a) przepompownia ścieków - kpl. 2 b) monitoring sieci kanalizacji c) kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur PVC o długości 3 444 m d) rurociągi tłoczne ścieków z rur PE 100 o długości 630 m. e) zasilanie elektroenergetyczne przepompowni i lokalnych punktów tłocznych. f) odtworzenie nawierzchni dróg po wykonanych robotach. Szczegółowy zakres określa dokumentacja techniczna będąca w posiadaniu Zamawiającego. Każdy z Wykonawców na pisemny wniosek może się zapoznać z przedmiotową dokumentacją w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, iż posiada pozwolenie na budowę umożliwiające realizację powyższego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6.000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu: 3.1.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt.1 ustawy); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt.2 ustawy); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1 pkt.3 ustawy); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.22 ust.1 pkt.4) ustawy). 3.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Pzp:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczególnych, opisanych w pkt. 3.2 wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 4.2.1. Informację o osobach, które będą realizować przedmiot zamówienia (potencjał kadrowy) na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. Do informacji złożonej na w/w formularzu Wykonawca winien dołączyć dokumenty zawierające dane na temat kwalifikacji. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). Informacja na formularzu wraz dołączonymi do niej dokumentami winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3.2.1 niniejszej specyfikacji. 4.2.2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (doświadczenie zawodowe), na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 3.2.2. niniejszej SIWZ. Do informacji winny być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały zrealizowane należycie. 4.2.3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia winny potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3.2.3 niniejszej specyfikacji. 4.3. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 4.4. Dokumenty, o których mowa w punktach 4.1.1 - 4.2.3. mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Komisja zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy, przedłożenia Komisji do wglądu, oryginałów wymienionych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczaniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach