Przetargi.pl
Wykonywanie w ciągu 2010 r. operatów szacunkowych i inwentaryzacji

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie w ciągu 2010 r. operatów szacunkowych i inwentaryzacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania w ciągu 2010 r. usługi polegające na opracowaniu i sporządzaniu: a) operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych, b) szacunków lokali, c) szacunków budynków, d) szacunków lokali użytkowych dwoma metodami, e) inwentaryzacji obiektów budowlanych, f) operatów szacunkowych w sprawie oszacowania wartości gruntu w celu ustalenia opłaty w związku ze zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, g) operatów szacunkowych w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku jej podziału, h) przeszacowanie nieruchomości do celów aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste, i) sporządzanie operatów szacunkowych do celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności j) świadectw charakterystyki energetycznej. 2. Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określony protokołem typowania usług w zależności od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego w budżecie na 2010 r. 3. Podstawą wyceny usług będą ustalone w przetargu ceny. Szczegółowy zakres prac określony jest w formularzu OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Termin na opracowanie danej usługi nie może być dłuższy niż pięć tygodni od daty przyjęcia protokołu typowania usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki wynikające z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem udokumentowanym np. referencjami w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówień o podobnym charakterze i złożoności tj. wykonaniem: a) operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych, b) szacunków lokali, c) szacunków budynków, d) inwentaryzacji obiektów budowlanych. 1.3. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem w ilości: a) co najmniej 4 osób posiadających uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, b) co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia do wykonywania świadectw charakterystyki energetycznej. 2. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. 2) Zgodnie z art. 26 ust. 2a) ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania bra-ku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Wykonawca złoży oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określo-nej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy do-łączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcze-śniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo-spolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 1.1.3. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub go-spodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołą-czone: a) wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępo-wania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krót-szy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - załącznik nr 4 - wraz z załączeniem dokumentów po-twierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje od po-przednich Zamawiających), b) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwa-lifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wy-konania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.1.5) lit. b, wyko-nawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.2. Inne dokumenty: 1) Formularz oferty. 2) Dane Wykonawcy. 3) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzie-lenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni peł-nomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia pu-blicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonaw-ców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobo-wiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt 1.1.1) - 1.1.3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach