Jednostka Wojskowa 2423 ogłasza przetarg
- Adres: 68-100 Żagań, ul. Żarska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3689159 , fax. 068 3688869
- Data zamieszczenia: 2009-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2423
ul. Żarska
68-100 Żagań, woj. lubuskie
tel. 068 3689159, fax. 068 3688869
REGON: 97029460200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa 2423
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa prania wodnego i chemicznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa prania wodnego, chemicznego i naprawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki Zamawiającego określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wykażą że: 1.Wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą ,,spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające uprawnienia wykonawcy oraz fakt, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z wyszczególnieniem osób reprezentujących oferenta, wskazujące, że oferent prowadzi działalność dotyczącą niniejszego przetargu ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ). Dokumenty, które potwierdzają ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów ( referencje) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 2.Oświadczenie o spełnieniu art.22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Dokumenty, które potwierdzają ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie - II postępowanie
Dodano: 2016-03-22 - Wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LCO Sp. z o. o. w Świebodzinie.
Dodano: 2016-03-10 - USŁUGI PRALNICZE DLA POTRZEB SZPITALA
Dodano: 2016-01-11 - ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W 2016 ROKU
Dodano: 2015-12-01 - Usługi pralnicze, nr sprawy PCZSzp/PN/8/2015
Dodano: 2015-08-31 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla 105 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach.
Dodano: 2015-05-14 - Wynajem fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla LORO SP ZOZ w Świebodzinie.
Dodano: 2015-03-18 - Wykonanie kompleksowej usługi prania, dezynfekcji, suszenia i obróbki (prasowanie, maglowanie) na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Tursku
Dodano: 2014-12-02 - Świadczenie usług pralniczych w 2015 roku
Dodano: 2014-11-03 - Świadczenie usług pralniczych w 2015 roku
Dodano: 2014-10-17