Przetargi.pl
Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Brzezie k. Sulechowa i części obrębu 1 miasta Sulechów

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2012-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Brzezie k. Sulechowa i części obrębu 1 miasta Sulechów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: 1.1. sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Brzezie k. Sulechowa i części obrębu 1 miasta Sulechów, uchwalo-nego uchwałą nr XXXVI/344/2006 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 17 stycznia 2006r. (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego Nr 17,poz. 409 ), zgodnie z uchwałą nr 0007.93.2011 Rady Miejskiej w Sulechowie z dnia 21 czerwca 2011 r. Zmiana planu obejmuje teren działek nr 94/6 i 94/7 położonych w obrębie Brzezie k. Sulechowa, o łącznej pow. ok. o,25 ha. 1.2. opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko i przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnie-niu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199, poz.1227), prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu, uzyskanie opinii i uzgodnień. 1.3. Opracowanie należy wykonać w trzech egzemplarzach, do każdego egzemplarza jedną planszę kolorową oraz jeden egzemplarz w wersji elektronicznej. Ilości nie obejmują egzemplarzy niezbędnych do uzyskania uzgodnień i opinii. Projekt zmiany planu należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie zasad techniki prawodawczej ( Dz. U. Nr 100, poz. 908) w edytorze aktów prawnych. 1.4. Projekt musi zawierać wszystkie niezbędne uzgodnienia i opinie a uchwała przesłana Wojewodzie Lubuskiemu wraz załącznikami oraz dokumentacją planistyczną, ocenę zgodności z prawem. 1.5. Projekt musi być wykonany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 poz. 647), a w szczegól-ności z art.17 oraz aktami wykonawczymi do ww ustawy. 1.6. W ofercie należy podać cenę za wykonanie zamówienia uwzględniając koszty związane z opracowaniem prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu, koszty związane z uczestnictwem w komisji urbanistycznej, w dyskusji publicznych nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami, koszty związane z adresowaniem kopert i potwierdzeń zwrotnych związanych z wysyłką zawiadomień i inne koszty Wykonawcy, potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia wpływające na ostateczną cenę. Cena nie obejmuje opracowania ekofizjograficznego. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić w terenie warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 1.8. Koszty wynagrodzeń Członków Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej pokrywa Zamawiający. 1.9. Plany mają być wykonane: rysunki w JPG lub PDF, tekst w doc. 2. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 3. Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, wynagrodzenie za zakres przedmiotu zamówienia będzie wypłacane jednorazowo na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach