Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg
- Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska 9
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3127025 , fax. 071 3127068
- Data zamieszczenia: 2013-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
ul. Wrocławska 9 9
55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
tel. 071 3127025, fax. 071 3127068
REGON: 93193489700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: wiszniamala.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO ORAZ PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY W GMINIE WISZNIA MAŁA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 j.t.): 1. sporządzenie projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego - ilość szacunkowa: 50 szt. 2. sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy - ilość szacunkowa: 200 szt. 2. Zakres zlecanych prac obejmuje w szczególności: 1. analizę wniosków o wydanie decyzji (w tym sprawdzenie jego kompletności), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003r w sprawie sposobu ustalenia wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1588), oraz przygotowanie treści wezwania do uzupełnienia wniosku wraz ze wskazaniem brakujących dokumentów, 2. inwentaryzację urbanistyczną tzw. obszaru analizowanego, obejmującą m. in. inwentaryzację istniejącej zabudowy wg funkcji, orientacyjnych wysokości istniejących obiektów, geometrii dachów, ślepych ścian, inwentaryzację istniejących dojść i dojazdów oraz innych elementów charakterystycznych dla analizowanego obszaru, 3. rozpatrzenie ewentualnych uwag, wniosków i zastrzeżeń stron postępowania wraz z wnioskami na piśmie, 4. zredagowanie treści projektów decyzji wraz z załącznikami z uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003 r w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji warunkach zabudowy (Dz. U. Nr 164, poz. 1589) i ewentualnych uwag stron postępowania, wraz z pismem przewodnim do instytucji opiniujących, 5. opracowanie końcowego projektu decyzji po wpłynięciu i uwzględnieniu ostatniego z wymaganych uzgodnień, 6. w przypadku odwołania się od decyzji - sporządzenie projektu pisma do organu II - giej instancji wraz z uzasadnieniem podjętego w decyzji rozstrzygnięcia. 3. Wykaz materiałów wyjściowych udostępnionych Wykonawcy przez Zamawiającego: 1. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Wisznia Mała, 2. wykaz planów uchwalonych po 1 stycznia 1995r, 3. wydane zgody Ministra lub Wojewody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolne i nieleśne, wydane przy opracowaniach miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Wisznia Mała. 4 Obowiązki Zamawiającego: 1. niezwłoczne przekazanie Wykonawcy wniosku inwestora o wydanie decyzji wraz z załącznikami, 2. udostępnianie Wykonawcy posiadanych dokumentów związanych z wykonywanymi opracowaniami, 3. obsługa administracyjna procedur wydawania decyzji, 4. ponoszenie kosztów korespondencji. 5. projektu pisma do organu II - giej instancji. 5. Sposób opracowywania zleconych prac: 1. Projekty decyzji należy opracować w części tekstowej i graficznej w technice drukowanej, w ilości kompletów egzemplarzy zgodnej z rozdzielnikiem instytucji opiniujących oraz w wersji elektronicznej, celem przesłania ich do Zamawiającego za pośrednictwem Internetu. 2. Końcowe projekty decyzji opracować w części tekstowej i graficznej w technice drukowanej w ilości kompletów egzemplarzy zgodnej z rozdzielnikiem stron postępowania oraz w wersji elektronicznej, celem przesłania ich do Zamawiającego za pośrednictwem Internetu. 3. Wykonawca przygotuje również, komplet zaadresowanych kopert wraz ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru na wszystkich etapach postępowania. 4.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania poszczególnych czynności z zakresu zlecanych prac w terminach gwarantujących wydanie decyzji końcowej w terminie zgodnym z KPA a w szczególności: - termin opracowania projektu decyzji gotowego do wysłania do instytucji opiniującej - do 14 dni od daty przekazania przez Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji wraz z załącznikami, - termin opracowania projektu decyzji końcowej do 7 dni od daty wpłynięcia ostatniego z wymaganych uzgodnień - terminem wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych decyzji jest data przekazania Zamawiającemu treści projektu decyzji końcowej wraz z załącznikami. 6.Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane, z którymi zetknie się przy wykonywaniu niniejszej umowy, w szczególności zawarte w przekazanych mu przez Zamawiającego aktach sprawy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiszniamala.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, obręb Chróścina i Borszyn Wielki
Dodano: 2016-07-21 - ,,Opracowanie dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, obręb Chróścina i Borszyn Wielki,,
Dodano: 2016-07-08 - Opracowanie trzech miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Dodano: 2016-04-05 - Usługi urbanistyczne dla Gminy Miejskiej Zgorzelec
Dodano: 2015-12-11 - Opracowanie oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Zgorzelec oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Zgorzelec
Dodano: 2015-07-31 - Opracowanie pięciu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Dodano: 2015-01-30 - Usługi urbanistyczne dla Gminy Miejskiej Zgorzelec
Dodano: 2015-01-12 - Opracowanie planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie Stronie Śląskie miasto w Gminie Stronie Śląskie.
Dodano: 2014-11-28 - Opracowanie Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zgorzelec oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla wyodrębnionych obszarów położonych w Dzielnicy Zgorzelec Wschód w Zgorzelcu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Dodano: 2014-06-20 - ,,Opracowanie zmian w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego ,,.
Dodano: 2014-05-09