Przetargi.pl
Realizacja zajęć dodatkowych w szkole podstawowej na terenie Gminy Jawor w ramach projektu pn. Poprawa jakości i efektów kształcenia uczniów klas I-III poprzez zajęcia dodatkowe w szkołach podstawowych w Gminie Jawor

Gmina Jawor ogłasza przetarg

  • Adres: 59-400 Jawor, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8702021
  • Data zamieszczenia: 2013-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jawor
    ul. Rynek 1 1
    59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8702021
    REGON: 39064739200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jawor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zajęć dodatkowych w szkole podstawowej na terenie Gminy Jawor w ramach projektu pn. Poprawa jakości i efektów kształcenia uczniów klas I-III poprzez zajęcia dodatkowe w szkołach podstawowych w Gminie Jawor
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Jawor w ramach projektu pn. Poprawa jakości i efektów kształcenia uczniów klas I-III poprzez zajęcia dodatkowe w szkołach podstawowych w Gminie Jawor, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki (Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych). Głównym celem projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych i poprawa jakości wyników uczenia się wśród dzieci klas I-III w szkołach podstawowych, dla których Gmina Jawor jest organem prowadzącym, poprzez indywidualizację nauczania jako sposobu pracy z uczniami i uczennicami klas I-III. Celem szczegółowym projektu jest zapewnienie, wszystkim dzieciom uczestniczącym i realizującym I-szy etap edukacyjny (kl. I-III) w szkołach podstawowych, możliwości wyboru i skorzystania z szerokiej oferty edukacyjno-wychowawczo-profilaktycznej odpowiedniej i zgodnej z indywidualnymi dla poszczególnych dzieci potrzebami i możliwościami edukacyjno-rozwojowymi oraz umożliwienie uczniom i uczennicom kl. I-III szkołom podstawowym aktywnego uczenia się, konstruowania wiedzy, poznawania i wykorzystywania własnego potencjału rozwojowego oraz budowania pozytywnego obrazu własnego ja poprzez udział w zajęciach dodatkowych. -Prowadzenie zajęć z gimnastyki korekcyjnej które przyczynią się do skorygowania istniejących zaburzeń ciała, niedopuszczenia do powstawania wad postawy. Podczas zajęć dzieci odbędą naukę korygowania błędów z uwzględnieniem indywidualizacji, kontroli umiejętności przyjmowania właściwej postawy. -Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych - koło informatyczne. Zajęcia mają na celu wzbudzić twórczą aktywność dziecka, poszerzać wiedzę z danej dziedziny, zapoznawać uczniów z zagadnień wykraczającymi poza program nauczania wdrażać do samodzielnego i twórczego rozwijania ich zdolności i zainteresowań. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia na wykonawcy spoczywają następujące obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne: 1) opracowanie programu i szczegółowego planu pracy zajęć pozalekcyjnych na poszczególne miesiące z zachowaniem wymogów zawartych w treści SIWZ oraz przedstawienie ich do akceptacji dyrektorowi szkoły; 2) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem zadań wg zaakceptowanego planu pracy; 3) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć (załącznik nr 1 do umowy); 4) mierzenie rezultatów w czasie trwania Projektu (rezultaty mierzone będą m.in. za pomocą sprawdzianów, testów kompetencyjnych - druki dokumentów przygotowuje osoba prowadząca zajęcia) oraz wypełnianie tabeli wskaźników projektu (załącznik nr 2 do umowy). Tabelę Wykonawca zobowiązuje się wypełniać po każdym miesiącu kalendarzowym i przekazywać ją w ciągu 2 dni roboczych od ostatniego dnia miesiąca Koordynatorowi Szkolnemu; 5) informowanie na prośbę dyrektora, wychowawcy oraz rodziców o wynikach i o osiągnięciach uczniów; 6) prawidłowe, systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne wypełnianie karty czasu pracy (załącznik nr 3 do umowy) i przekazywanie jej razem z rachunkiem lub fakturą do siedziby Zamawiającego tj. ul. Rynek 1, 59-400 Jawor, po zrealizowaniu w danym miesiącu określonej liczby godzin zajęć pozalekcyjnych zgodnie z przyjętym harmonogramem zajęć, nie później jednak niż w ciągu 2 dni roboczych od ostatniego dnia miesiąca; 7) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie uczestników zajęć o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; 8) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie, które jest własnością szkoły i będzie udostępniane osobie realizującej zajęcia; 9) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni szkoły, w której prowadzi zajęcia; 10) decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce; 11) współpraca z Koordynatorem Projektu i Koordynatorem Szkolnym. 2. Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części. 3. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu wykonawcy/ów w porozumieniu z dyrektorami poszczególnych szkół. 4. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako: - 45 minut na zajęcia dydaktyczne z części zamówienia nr 2 - 60minut na zajęcia dydaktyczne z części zamówienia nr 1,3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.jawor.dolnyslask.pl/ oraz http://www.jawor.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach