Przetargi.pl
SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO I PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY

Gmina Jonkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 512 92 32 , fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jonkowo
    ul. Klonowa 2 2
    11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 512 92 32, fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
    REGON: 51074316600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO I PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi urbanistyczne świadczone na rzecz Gminy Jonkowo polegające na sporządzaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie sposobu ustalenia wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Z dnia 19.09.2003r.; Nr 164, poz. 1588). 2), załącznikami graficznymi oraz projektów decyzji zmieniających wydane decyzje. 2. Przewidywana maksymalna ilość decyzji w 2010 roku: 1) o ustaleniu warunków zabudowy - 300 sztuk. 2) o lokalizacji celu publicznego - 30 sztuk. 3) decyzje zmieniające wydane decyzje - 50 sztuk. 3. Projekty decyzji, analizy oraz załączniki graficzne będące stanowiące przedmiot zamówienia powinny być sporządzane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ze zm. oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, tj.: - rozporządzeniem ministra infrastruktury z dnia 26.08.2003r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1588 z 2003r.), - rozporządzeniem ministra infrastruktury z dnia 26.08.2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. Nr 164 z 2003 r., poz. 1589), a także z uwzględnieniem wymogów zawartych w przepisach odrębnych, w szczególności w ustawach: Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o drogach publicznych, o gospodarce nieruchomościami, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. 4. Dokumentację projektów przedmiotowych decyzji Wykonawca zobowiązany będzie przekazywać w jednym egzemplarzu w wersji papierowej podpisanej przez uprawnioną osobę oraz część tekstową w postaci elektronicznej w formacie doc. (np. pocztą e-mail na adres sekretariat@jonkowo.pl, na nośniku CD lub DVD itp.); 5. Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany realizować każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego, z których wynikał będzie zakres i termin wykonywania prac. 6. Miejsce odbioru wniosków inwestorów i przekazania przygotowanych projektów decyzji: Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2 11-042 Jonkowo. pok. 24. 7. Wymagany termin sporządzania projektów decyzji: nie dłuższy niż 20 dni kalendarzowych od daty odebrania od Zamawiającego kompletnego wniosku inwestora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2, spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jedn. tekst Dz. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz określone przez Zamawiającego (pkt.2.1.) warunki szczegółowe. 2. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w zakresie ust. 2 pkt. 2) spełniają następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) wykażą, że dysponują lub będą dysponować do wykonania zamówienia minimum 1 osobą uprawnioną do sporządzania projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy w myśl art. 50 ust. 4 i art. 60 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.) tj: osobą wpisaną na listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów, która w okresie ostatnich trzech lat, w ramach co najmniej jednego zamówienia obejmującego sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy wykonała co najmniej 350 projektów przedmiotowych decyzji. W przypadku samodzielnego wykonywania przez Wykonawcę usług objętych zamówieniem - osobiście posiadać wymagany wpis listę izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów oraz wymagane doświadczenie wykonania co najmniej 350 projektów przedmiotowych decyzji. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek winien spełniać co najmniej jeden Wykonawca. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o oświadczenie własne każdego z wykonawców potwierdzające spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 ustawy oraz na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę pozostałych dokumentów, o których mowa w rozdz. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 2. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dokona kierownik Zamawiającego, który sprawdzi, czy złożone oferty zawierają wymagane oświadczenia i dokumenty, a także czy potwierdzają one spełnienie warunków. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu przedstawi następujące dokumenty: 1) Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu zgodnym z załączonym do SIWZ - Załącznik N 3; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony/ne nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu przedstawi następujące dokumenty: 1) aktualne zaświadczenie właściwej izby samorządu zawodowego urbanistów lub architektów potwierdzające wpis osób)osoby na listę izby samorządu zawodowego. 2) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie raz z informacjami na temat ich kwalifikacji a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (na formularzu zgodnym z załączonym do SIWZ - Załącznik Nr 4),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jonkowo-ug.bip-wm.pl zakładki: Zamówienia publiczne Ogłoszenia przetargów
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach