Przetargi.pl
Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie geodezyjnym Sudwa

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5192799, 5192705
  • Data zamieszczenia: 2012-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1 1
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5192799, 5192705
    REGON: 00052933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztynek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie geodezyjnym Sudwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Sudwa o powierzchni ok. 130 ha w zakresie zgodnym z uchwałą Nr Nr X-92/2011 Rady Miejskiej w Olsztynku z dnia 29 września 2011 r. sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu terenu położonego w obrębie geodezyjnym Sudwa Obszar A w gminie Olsztynek wraz z opracowaniami towarzyszącymi: mapą sytuacyjno - wysokościową do celów projektowych w skali 1:1000, ekofizjografią, projektem planu, prognozą oddziaływania na środowisko, prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, wnioskiem o uzyskanie zgodny na przeznaczenie nierolne i nieleśne terenu (o ile będzie potrzebny). 2. Wymienione opracowania powinny odpowiadać wymaganiom zawartym w przepisach szczególnych odnoszących się do tych opracowań, zaś całość winna być zgodna z ustawą z dnia z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 ze zmianami). 3. Do obowiązków Wykonawcy należy pozyskanie na swój koszt i we własnym zakresie innych potrzebnych materiałów do opracowania zamówienia, w tym map ewidencji gruntów oraz map glebowo - rolniczych. 4. Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia Wykonawcy wykazu właścicieli gruntów objętych projektem planu. 5. Koszty wysyłki oraz publikacji ogłoszeń i zawiadomień pokrywa Zamawiający. 6. Zamawiający zobowiązuje się do przeprowadzenia procedury administracyjnej postępowania planistycznego. 7. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) sporządzenie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych przyjętej do zasobu geodezyjno - kartograficznego w skali 1:1000 (UWAGA! Mapa powinna zawierać w swej treści stan terenu po oddaniu do użytkowania przebudowywanych dróg będących w granicach jej opracowania) a także przekazanie Zamawiającemu jednego egzemplarza mapy w formie papierowego wydruku oraz elektronicznej (w formacie pliku *.dxf); 2) przygotowanie wymaganych przepisami wzorów wszystkich zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, wykazów , zestawień, wystąpień niezbędnych do czynności określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 3) przeprowadzenie inwentaryzacji urbanistycznej - prac terenowych (wizji terenowej zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych); 4) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego - dokument obejmujący tekst oraz rysunki w postaci kolorowego wydruku oraz w formie elektronicznej na płycie CD (format PDF); 5) rozpatrzenie wniosków w sprawie planu oraz ich analiza wraz z przedstawieniem Zamawiającemu w formie pisemnej propozycji sposobu ich rozpatrzenia; 6) opracowanie projektu planu obejmującego tekst oraz rysunek planu w postaci kolorowego wydruku i prezentacja przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, w tym prezentacja projektu planu na Komisji Gospodarki i Budżetu przed rozpoczęciem procedury opiniowania i uzgodnień oraz ustosunkowanie się do propozycji radnych w zakresie rozwiązań planistycznych wraz z ich uwzględnieniem lub odrzuceniem, skoordynowanie projektu planu z projektami planów terenów sąsiednich; 7) przedstawienie projektu planu w raz z uzyskaniem pozytywnej opinii Komisji Urbanistyczno -Architektonicznej; 8) sporządzenie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w formie tekstowej, graficznej oraz elektronicznej na płycie CD w ilościach wymaganych do przesłania organom opiniującym i uzgadniającym projekt planu plus po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego; 9) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu w formie papierowej oraz elektronicznej na płycie CD; 10) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii oraz zgody na wyłączenie gruntów z produkcji rolnej i leśnej (o ile będzie potrzebna) wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających projekt planu wraz prognozą oddziaływania na środowisko; 11) kontakt w organami właściwymi do opiniowania i uzgadniania projektu planu w niezbędnym zakresie (informacja o kontakcie do Wykonawcy umieszczona zostanie w pismach przewodnich); 12) analiza otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii i uzgodnień oraz wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień; 13) sporządzenie projektu planu przeznaczonego do publicznego wglądu (dwa egzemplarze w formie papierowej plus egzemplarz w formie elektronicznej na płycie CD) wraz z przygotowaniem projektów pism związanych z wyłożeniem; 14) uczestnictwo i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji; 15) analiza złożonych uwag do wyłożonego projektu planu, sporządzenie wykazu uwag wniesionych do projektu planu wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia; 16) wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu planu wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień; 17) przedłożenie i prezentacja Radzie Miejskiej projektu planu po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag w formie projektu uchwały wraz z załącznikami; 18) przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie uchwały o uchwaleniu planu wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych, dokumentacja formalno - prawna w dwóch egzemplarzach; 19) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności lub uchylenia uchwały przez Wojewodę; 20) przekazanie uchwalonego i przyjętego przez Wojewodę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Zamawiającemu w formie: a) papierowej: tekst i rysunek planu pomniejszony do formatu A3 oraz mapa ścienna w skali 1:1000 laminowana i oprawiona w listwy plastikowe z możliwością powieszenia na ścianie, b) elektronicznej na płycie CD: tekst planu w formacie .doc i .pdf, rysunek planu w formacie *.pdf lub *.bmp w skali 1:1000 oraz w skali dostosowanej do formatu A4 z podziałką liniową na każdej ze stron, osobną stronę powinna stanowić legenda. 8. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczegółowych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do płatności pierwszej transzy wynagrodzenia w roku 2012 w wysokości nie większej niż 90000 zł. Wykonawca biorący udział w postępowaniu zobowiązuje się konstruować swoją ofertę tak, aby uwzględnić ten warunek w wykonywaniu zamówienia. 10. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie płatności wyłącznie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztynek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach