Przetargi.pl
dostawy ziemniaków, warzyw i owoców

Zespół Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych ogłasza przetarg

  • Adres: 10-144 Olsztyn, ul. Bałtycka 37A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5275191 , fax. 089 5226970
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych
    ul. Bałtycka 37A 37A
    10-144 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5275191, fax. 089 5226970
    REGON: 00067861800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zset.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawy ziemniaków, warzyw i owoców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    NAZWA PRODUKTU JM ILOŚĆ JABŁKA kg 2000 BANANY kg 1500 GREJPFRUT kg 30 POMARAŃCZE kg 400 MANDARYNKI kg 300 BRZOSKWINIE kg 300 ŚLIWKI kg 200 TRUSKAWKI kg 100 GRUSZKI kg 200 CYTRYNY kg 600 OWOC KIWI kg 60 WIŚNIE kg 120 JAGODY kg 10 WINOGRONA kg 30 PIECZARKI kg 400 KAPUSTA kg 1500 KAPUSTA kg 600 KAPUSTA kg 200 kapusta włoska kg 100 SELER kg 240 PIETRUSZKA kg 240 PORY kg 60 CEBULA kg 1200 MARCHEW kg 5000 BURAKI ĆWIKŁOWE kg 1200 OGÓRKI kg 300 KALAFIOR szt 60 NATKA PIETRUSZKI pęczek 200 KOPER pęczek 200 SZCZYPIOR pęczek 300 SAŁATA szt 200 POMIDORY kg 500 PAPRYKA kg 200 RZODKIEWKA pęczek 800 GROCH kg 150 FASOLA kg 200 KAPUSTA kg 1000 OGÓRKI kg 800 BROKUŁY szt 40 ziemniaki konsumpcyjne kg 23000 ziemniaki konsumpcyjne kg 600
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych , 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego warunek , 2 musi być spełniony łącznie przez Wykonawców; warunki 1,3, muszą być spełnione przez każdego Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - druk OFERTA (wg załączonego wzoru załącznik nr 1) wraz z formularzem asortymentowo-cenowym(załącznik nr 5), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, tj. w przypadku: 1) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), 2) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami ) 3) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3. Dokument potwierdzający prawo osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu firmy jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w złożonej ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy w formie oświadczenia. W przypadku nie wskazania części zamówienia , która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę osobiście

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zset.olsztyn.pl (zakładka BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach