Przetargi.pl
DOSTAWA OWOCÓW GR. II DO JEDNOSTEK WOJSKOWYCH ORAZ PRZEDSZKOLA BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 W GIŻYCKU.

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OWOCÓW GR. II DO JEDNOSTEK WOJSKOWYCH ORAZ PRZEDSZKOLA BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4352 W GIŻYCKU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywne dostarczanie owoców grupy II do Jednostek Wojskowych i Przedszkola wojskowego, będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 4352 w Giżycku w asortymencie i ilościach przedstawionych w pkt 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. Asortyment i ilość:wiśnie - 320 kg, czereśnie - 170 kg, śliwki - 560 kg, truskawka świeża - 460 kg. Informacje dodatkowe: - Wymagania stawiane Wykonawcy: a. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy, b. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu umowy, c. Wymagana jest należyta staranność pryz realizacji umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszej umowy, d. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, e. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadnianie będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. - Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniu oraz w opakowaniach przewidzianych w umowie - pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty. - Częstotliwość dostaw: 2 razy w tygodniu: od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 - 14.00; piątek w godz. 8.00 - 12.00; podstawą realizacji dostawy będzie pisemne zamówienie, przekazane faksem bądź drogą elektroniczną do Wykonawcy. Zamówienie będzie przekazywane Wykonawcy minimum na dwa dni przed żądanym terminem dostawy, tj. z minimum dwudniowym wyprzedzeniem. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w formie pisemnej, zmniejszenia przyjętych w umowie ilości, wartości i częstotliwości dostaw, w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia np. restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiany ilości żywionych żołnierzy. Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgodności norm jakościowych dostarczanych produktów z jakością ustaloną w siwz. Prawo do kontroli tj. pobrania prób i badania dostarczonego towaru, w imieniu Zamawiającego, przysługuje właściwemu miejscowo dla Zamawiającego lub Odbiorcy, akredytowanemu laboratorium lub laboratorium spełniającego wymagania normy PN - EN ISO/IEC 17025. Koszt pobrania prób i badania żywności poniesie Wykonawca w każdym przypadku, jeżeli ocena jakości dostarczonych towarów, dokonana przez laboratoria przywołane wyżej, okaże się niezgodna z normami jakościowymi i opisem przedmiotu zamówienia. - W szczególnie uzasadnionych przypadkach np. osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych, restrukturyzacji sił zbrojnych, kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej, Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru oraz zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw przy niezmienności wartości umowy do miejsc stacjonowania jednostek wojskowych oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego. - Warunki gwarancji i reklamacji: a. W przypadku dostarczenia środków spożywczych z wadami jakościowymi: -Odbiorca może odmówić ich przyjęcia i żądać wymiany na wolne od wad w czasie 12h licząc od godziny 14:00-. Jeżeli termin wymiany przypada na dzień wolny od pracy, wymiany należy dokonać w terminie uzgodnionym pomiędzy Wykonawcą a Odbiorcą. -Odbiorca może odmówić ich przyjęcia i zrezygnować z wymiany na wolne od wad. Odbiorca sporządzi natychmiast protokół reklamacyjny, który wraz z kopią złożonego zapotrzebowania prześle w terminie 2 dni Zamawiającemu. Przesłany protokół reklamacyjny będzie podstawą naliczenia kar umownych przez Zamawiającego zgodnie z § 11umowy - Kary umowne. b. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do dostawy środków spożywczych dostarczonych Odbiorcy dokumenty wysyłkowe, takie jak: -dwie kopie specyfikacji wysyłkowej WZ oraz cztery egzemplarze kopii faktur , -list przewozowy w przypadku dostaw obcym transportem, -Deklarację zgodności środka spożywczego z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, -Oryginał faktury VAT Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od dnia dostawy. - Wykonawca wyraża zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz. U. Nr 114 poz. 740 z póź. zm w zakresie działania Wewnętrznych Służb Dyżurnych oraz procedur związanych z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 ze zm., przyjętych w jednostce wojskowej w czasie dostarczania towaru do Odbiorcy. W związku z powyższym obowiązkiem wybranego Wykonawcy, będzie dostarczenie, przed rozpoczęciem wykonywania dostaw, do Pełnomocnika Dowódcy właściwej jednostki, listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz numerami rejestracyjnymi i markami pojazdów zabezpieczających dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,www.24wog.wp.mil.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach