Przetargi.pl
Spawanie metodą MAG 135-1

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Żeromskiego 18
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6150395 , fax. 087 6150395
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Żeromskiego 18 18
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6150395, fax. 087 6150395
    REGON: 51143398200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.goldap.pup.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Spawanie metodą MAG 135-1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: /Spawanie metodą MAG 135-1/ dla 16 osób bezrobotnych w ramach projektu /Punkt oparcia/ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu społeczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804230005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2 Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art.22 ust.1 oraz z art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2. 3 Wypełnioną kartę szkolenia - załącznik nr 3. 4 Podpisany wzór umowy - załącznik nr 4 5 Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON ( oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem). 6 Decyzja o nadaniu NIP ( oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem). 7 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 8 Ważne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 9 Oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 5. 10 Pisemne oświadczenie Wykonawcy o przyjęciu w całości warunków umowy - załącznik nr 6. 11 Ważny atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach do szkolenia i egzaminowania spawaczy w zakresie spawania metodą MAG-135. 12 Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty. W przypadku podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo/upoważnienie dla tych osób podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru. Brak upoważnienia/pełnomocnictwa powoduje odrzucenie oferty. Upoważnienie/pełnomocnictwo powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13 Wykaz wykonanych szkoleń w zakresie objętym zamówieniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem okresów wykonania i odbiorców. 14 W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 6.2, 6.5 - 6.9, 6.11 składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, natomiast oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 6.1, 6.3, 6.4, 6.10, 6.13 Wykonawcy składają wspólnie, a z pkt. 12 należy złożyć jeden dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Program szkolenia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.goldap.pup.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach