Przetargi.pl
Słoneczny Park na Ołtaszynie - zagospodarowanie terenu przy ul. Ułańskiej we Wrocławiu - Etap I

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka 33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2015-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Słoneczny Park na Ołtaszynie - zagospodarowanie terenu przy ul. Ułańskiej we Wrocławiu - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres robót: 1)Przedmiotem zamówienia jest realizacja I Etapu inwestycji dotyczącej Słonecznego Parku na Ołtaszynie - zagospodarowania terenu przy ul. Ułańskiej, który będzie realizowany w dwóch częściach: Część I: wykonanie robót budowlanych we wschodniej części parku, w tym: realizacja placów zabaw z częścią urządzeń zabawowych, podestu drewnianego wraz z ławką, głównych ciągów pieszych, wykonanie okablowania, szafki złączowo-pomiarowej, szafki rozdzielczo-oświetleniowej, rozdzielnicy i prac w zieleni. Część II: pielęgnacja trawników w okresie 1 roku (12 kolejnych miesięcy kalendarzowych), na zrealizowanym etapie zadania, od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych. 2)Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Część I: a)przygotowanie terenu - wykonanie prac rozbiórkowych (w tym m.in. altany, ogrodzeń), prac ziemnych: korytowanie, wywiezienie odpadów, gruzu oraz rozplanowanie ziemi i kształtowanie nasypów, b)tyczenie układu przestrzennego, c)roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, d)zakup i montaż urządzeń na placu zabaw: zestawu zabawowego o wymiarach 10,49/10,87/4,40 m i konstrukcji z drewna klejonego trójwarstwowo, malowanego lakierobejcą na kolor zielony, z płyt HDPE, sklejki wodoodpornej, ze ślizgiem w zjeżdżalni spiralnej z PCV o obrocie 450 oraz zjeżdżalnią z płyt HDPE i blachy nierdzewnej, kotwionego na kotwach stalowych ocynkowanych; domku o wymiarach 1,12/1,87/2,98 m i konstrukcji z drewna klejonego trójwarstwowo, malowanego lakierobejcą na kolor zielony, z płyt HDPE, kotwionego na kotwach stalowych ocynkowanych; piaskownicy w kształcie zamku o wymiarach dł. 3,08m, szer. 3,08m i wys. 3,23m, ze stali ocynkowanej metodą ogniową pomalowaną lakierem akrylowym strukturalnym oraz płyt HDPE; huśtawki na sprężynie ze stali oraz laminatu wysokociśnieniowego HPL, na sprężynie w kształcie barana; zestawu huśtawek z rur ze stali nierdzewnej - jednej z siedziskami typu ławeczka i koszyczek oraz jednej z bocianim gniazdem; huśtawki wahadłowej w postaci okręgu z rur ze stali kwasoodpornej, gumowej membrany wykonanej z gumy zbrojonej i lin z konstrukcją stalową; tablicy rysunkowej pojedynczej o konstrukcji drewnianej i tablicy ze sklejki wodoodpornej szalunkowej; zestawu czterech bębnów wykonanych z polipropylenu; tablicy regulaminu placu zabaw wraz z tabliczką WBO 2014. Urządzenia zabawowe mają posiadać certyfikat zgodności z normami PN-EN 1176 :2009, e)zakup i montaż ławek parkowych ze stopu aluminium i poszyciem z drewna tropikalnego, koszy na śmieci stalowych ocynkowanych ogniowo i malowanych farbą akrylową oraz stojaków rowerowych, f)wykonanie podestu drewnianego z desek modrzewiowych wraz ławką o nieregularnym kształcie z drewna dębowego, z ramą wykonaną z blachy stalowej i elementami łączącymi z profili stalowych, g)wykonanie podbudowy pod nowe nawierzchnie i ław fundamentowych, h)wykonanie pól amortyzujących na placach zabaw o nawierzchni żwirowej oraz poliuretanowej przy piaskownicy, w obrzeżach betonowych. i)wykonanie ścieżek: żwirowych z grysu granitowego w obrzeżach betonowych oraz z prefabrykowanych płyt betonowych, j)wykonanie prac w zieleni: -wycinka drzew i krzewów, wycinka zagajników miękkich, usuwanie karpin, wywóz gałęzi i karpin, -przesadzanie 7m2 krzewów, -odmładzanie starszych drzew, prace pielęgnacyjne drzew i krzewów, -przygotowanie terenu do wykonania trawników poprzez oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci i ich wywóz, wykaszanie chwastów i samosiewów, orkę mechaniczną, spulchnienie ziemi glebogryzarką, ręczne profilowanie terenu do rzędnych projektowanych, dostawa i rozścielenie ziemi urodzajnej, -wykonanie trawnika sportowego biwakowego siewem tradycyjnym, łącznie z warstwą wegetacyjną, z siewu z nawożeniem i przykryciem nasion 2 cm warstwą torfu, -wykonanie trawników z siewu typu łąka kwietna z nawożeniem, -montaż obrzeża eco-board. k) wykonanie instalacji elektroenergetycznej obejmuje w szczególności: -montaż szafki rozdzielczo-oświetleniowej, -montaż rozdzielnicy, -wytyczenie trasy kablowej oraz miejsc posadowienia słupów, -układanie w wykopie rur ochronnych DVR, -układanie kabli z pozostawieniem zapasu kabla w wykopie i jego zabezpieczenie do późniejszego ułożenia w Etapie II, -ułożenie banderki w rowach kablowych, -sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - próby działania wyłącznika różnicowoprądowego, -pomiar rozdzielnicy prądu. Część II: pielęgnacja trawników w okresie 1 roku od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych. a) trawniki sportowe: -koszenie osiem razy w roku (w okresie kwiecień-październik, termin koszenia będzie wyznaczany przez Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych i tempa przyrostu trawy) wraz z odsłanianiem krawężników oraz zbieraniem pokosu w tym samym dniu, -renowacja (usuwanie ubytków poziomych i przedeptów), b) trawniki typu łąka kwietna: -pierwsze koszenie trawnika po okresie kwitnienia roślin zielnych i wydania nasion, koszenie dwa razy w roku oraz zbieranie pokosu w tym samym dniu, -renowacja (usuwanie ubytków poziomych i przedeptów). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac związanych ze Słonecznym Parkiem na Ołatszynie - zagospodarowanie terenu przy ul. Ułańskiej we Wrocławiu - Etap I, zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Joannę Styrylską i Tomasza Bonieckiego działającymi jako spółka cywilna pod nazwą ISBA Grupa Projektowa s.c z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Artura Grottgera 16A, zwanymi dalej:projektantem obejmująca: projekt budowlany i projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 3.Materiały (wyroby), które zostaną wbudowane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4.Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i wyrobów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych od przyjętych w dokumentacji projektowej. 5.Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym oraz certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176:2009 oferowanych urządzeń, tj. zestawu zabawowego, domku do zabawy, piaskownicy w kształcie zamku, huśtawki na sprężynie, zestawu huśtawek, huśtawki wahadłowej w postaci okręgu z rur, oraz kart katalogowych tablicy rysunkowej, zestawu czterech bębnów, ławki, kosza na śmieci, tablicy regulaminu placu zabaw, aby Zamawiający mógł ocenić równoważność tych urządzeń. 6.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 7.Do obowiązku Wykonawcy należy: 1)wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z: pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu - Słonecznego Parku na Ołtaszynie przy ul. Ułańskiej we Wrocławiu (Decyzja Prezydenta Wrocławia nr 3225/2015 z dnia 26.06.2015r.), obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2)uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 3)wykonywanie robót budowlano-montażowych zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną. Wszelkie odstępstwa od projektu należy konsultować z projektantem, 4)niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienia istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 5)wykonanie zamówienia z dołożeniem należytej staranności, 6)stosowanie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy, 7)uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 8)przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), 9)zapewnienie materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z jej warunkami, oraz zgodnie z dokumentacją projektową. Wbudowane materiały muszą odpowiadać normom oraz posiadać stosowne atesty. 10)okazanie na każde żądanie Zamawiającego, w stosunku do wskazanych materiałów certyfikatów zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, 11)współpraca z projektantem i prowadzenie robót pod jego nadzorem autorskim, 12)oznakowanie terenu budowy tablicą informacyjną oraz wykonanie i utrzymanie w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 13)zabezpieczenie miejsc wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 14)przestrzeganie przepisów BHP oraz przepisów przeciwpożarowych, 15)przestrzeganie w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 16)wykonywanie badań zagęszczenia gruntów w miejscach wykonania wykopów oraz dołączenie wyników badań do dokumentacji powykonawczej, 17)protokolarne przejęcie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 18)urządzenie terenu budowy i zaplecza budowy, 19)zapewnienie możliwości przejazdu (służby komunalne, służby ratownicze) oraz dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy, 20)prowadzenie dziennika budowy, księgi obmiaru robót, 21)opracowanie harmonogramu finansowo - rzeczowego z podziałem na etapy oraz przekazania Zamawiającemu ww. harmonogramu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 22)zapewnienie na koszt własny bieżącej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej, łącznie z geodezyjną inwentaryzacją wszelkich robót, zatwierdzoną przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, a także dokonanie aktualizacji geodezyjnej mapy zasadniczej powykonawczej, sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych i po zatwierdzeniu przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu oraz przekazanie Zamawiającemu 3 egzemplarzy powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500, 23)naprawienie wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy w trakcie realizacji robót oraz doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, 24)zawiadomienie inspektora nadzoru inwestorskiego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru inwestorskiego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 25)powiadomienie właścicieli poszczególnych sieci o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz poprowadzenie robót pod ich nadzorem, 26)przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: -oryginał dziennika budowy, -inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, -protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, -dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta, a w razie zmian nieodstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę, dokonanych podczas wykonywania robót, należy dołączyć rysunki wchodzące w skład zatwierdzonego projektu budowlanego, z naniesionymi zmianami, a w razie potrzeby także uzupełniający opis, -oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, -oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także zajętego pasa drogowego, po zakończeniu robót budowlanych, -protokoły badań i sprawdzeń. 8.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie części I przedmiotu zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych. 9.Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej w dniu podpisania umowy oraz dziennika budowy, 2) przekazanie Wykonawcy protokolarnie terenu, gdzie będą wykonywane roboty w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy, 3) wyznaczenie miejsca zaplecza budowy, 4) zapewnienie na swój koszt nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego, 5) dokonanie odbioru przedmiotu umowy i zapłata umówionego wynagrodzenia. 10. Termin wykonania zamówienia: CZĘŚĆ I - wykonanie robót budowlanych: od dnia podpisania umowy do 10.12.2015r. CZĘŚĆ II - pielęgnacja trawników w okresie 1 roku (12 kolejnych miesięcy kalendarzowych) od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 18 000,00 zł (słownie złotych: osiemnaście tysięcy 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach