Przetargi.pl
Serwis zintegrowanego systemu NetRAD/CliniNET/SakPRO w SPDSK. RejZamPub 45/2013

Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-576 Warszawa, ul. Marszałkowska 24
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5227472, 5227334 , fax. 22 522 74 72
  • Data zamieszczenia: 2013-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny
    ul. Marszałkowska 24 24
    00-576 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5227472, 5227334, fax. 22 522 74 72
    REGON: 00028896900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.litewska.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis zintegrowanego systemu NetRAD/CliniNET/SakPRO w SPDSK. RejZamPub 45/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: serwis zintegrowanego systemu NetRAD/CliniNET/SakPRO obecnie użytkowanego w Samodzielnym Publicznym Dziecięcym Szpitalu Klinicznym przy ul. Marszałkowskiej 24 oraz Filii przy ul. Działdowskiej 1 w Warszawie. Przedmiot zamówienia dotyczy obsługi w zakresie serwisu i obsługi gwarancyjnej na zintegrowane oprogramowanie medyczne NetRAD/CliniNET/Sak/PRO wraz z integracją systemu CliniNET z systemem EurosoftApteka Usługi serwisowe nad zintegrowanym systemem NetRAD/ClinNET/SakPRO w n/w zakresach/modułach: Moduł administracyjny Moduł przyjęciowo-wypisowy (Ruch Chorych) -izba przyjęć Moduł przyjęciowo-wypisowy (Ruch Chorych) - oddział Moduł przyjęciowo-wypisowy (Ruch Chorych) - statystyka Moduł rozliczenia kontraktów Moduł poradnia (rejestracja, Gabinet i Statystyka) Moduł Pracownia Diagnostyczna Moduł Pracownia Radiologiczna - zarządzanie zakładem radiologii (RIS) Moduł integracji HL7 Moduł Zleceń Medycznych Moduł Laboratorium i Mikrobiologii Moduł ewidencji Wewnętrznego Obrotu Lekami (Apteka) Moduł Zarządzania Podręcznym Magazynem Leków(apteczka oddziałowa/gabinet) Moduł archiwum dokumentacji Moduł Blok Operacyjny Moduł Pracownia Diagnostyczna - Patomorfologia Moduł zleceń leków na pacjenta Moduł Zakażeń Moduł Elektroniczny rekord Pacjentami Moduł Kalkulacji Kosztów Leczenia pacjentami System Informowania Kierownictwa Komunikacja z Serwisem Zamawiający jest upoważniony do kontaktów telefonicznych, faksowych, e-maliowych, z wykorzystaniem narzędzi Chat Messangers (GG, ICQ), komunikatorów lub osobistych z Serwisem 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. W ramach usługi Serwis udziela porad i konsultacji odnośnie Oprogramowania. W ramach usługi Serwis jest upoważniony przez Zamawiającego do zdalnego dostępu do Bazy danych oraz możliwości zdalnego uruchomienia Aplikacji lub usunięcia Błędu Aplikacji. Wykaz usług serwisowych: 1.Serwis Aplikacji Usługa ta obejmuje przyjmowanie i obsługę zgłoszeń Zamawiającego w zakresie Błędów Aplikacji zgodnie z czasami realizacji właściwymi dla tego rodzaju błędów określonymi w załączniku nr 2 - Wymagane parametry i warunki usług serwisowych i gwarancyjnych W momencie stwierdzenia Błędu Aplikacji Zamawiający kontaktuje się z Serwisem na zasadach przewidzianych w usłudze, o której mowa w punkcie Komunikacja z Serwisem. W trakcie kontaktu Serwis wraz z Zamawiającym podejmują działania mające na celu usunięcie Błędu Aplikacji, polegające na właściwym jego zdiagnozowaniu i określeniu uciążliwości, a następnie - w zależności od postawionej diagnozy - zainicjowaniu odpowiednich procedur naprawczych. W przypadku niemożności usunięcia Błędu Aplikacji w czasie jego zgłoszenia i kontaktu z Serwisem - Serwis usuwa Błąd Aplikacji w czasie określonym w załączniku nr 4 - Wymagane parametry i warunki usług serwisowych i gwarancyjnych przy pomocy zdalnego dostępu, w kontakcie telefonicznym, faxowym, e-mailowym z Zamawiającym lub stawiając się w siedzibie Zamawiającego. 2.Nadzór Eksploatacyjny Aplikacji W zakresie tej usługi Zamawiający może zlecić wykonanie szeregu prac o charakterze eksploatacyjnym, konserwacyjnym oraz konsultacyjnym wyszczególnionych poniżej: Konsultacje z zakresu administracji i użytkowania Aplikacji, Instalowanie Upgrade i Patch Aplikacji, Szkolenie personelu z zakresu wprowadzanych zmian w Aplikacjach, Rekonfiguracja i parametryzacja Aplikacji w celu zoptymalizowania i podniesienia sprawności ich działania, Tworzenie nowych raportów oraz modyfikacje istniejących mające na celu dostosowanie ich zakresu tematycznego oraz graficznego do potrzeb Zamawiającego, Tworzenie nowych wydruków oraz modyfikacje istniejących wydruków, Bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania narzędziowego i operacyjnego oraz sprzętu komputerowego w celu podniesienia sprawności działania Aplikacji, Odtwarzanie po awarii stanu Aplikacji i zgromadzonych danych archiwalnych, Generowanie przez System danych i sprawozdań do jednostek zewnętrznych (Organu założycielskiego, Ministerstwa Zdrowia, NFZ, Biura Rejestru Usług Medycznych, Centrum Organizacji Ochrony Zdrowia, Państwowego Zakładu Higieny oraz innych, niewymienionych organizacji, które albo istnieją albo powstaną w okresie obowiązywania Umowy, a wobec których Zamawiający będzie miał obowiązek prowadzenia sprawozdawczości.), Dokonywanie ponownych instalacji Aplikacji i narzędzi w przypadkach zmiany infrastruktury informatycznej Zamawiającego (uwzględnia przeniesienie Aplikacji na inną platformę systemową), Doradztwo w zakresie rozbudowy środowiska informatycznego Zamawiającego. W obrębie ww usług Zamawiający nabywa także prawo w uzasadnionych przypadkach do dowolnego wykorzystania jednej wizyty serwisowej raz na dwa miesiące w zakresie 8 godzin. 3.Nadzór Eksploatacyjny Bazy Danych W obrębie tej usługi Wykonawca wykonuje szereg prac o charakterze eksploatacyjnym i konserwacyjnym, mających na celu zapewnienie integralności, optymalności i bezpieczeństwa Bazy danych, a w szczególności: Bieżące monitorowanie konfiguracji Motoru bazy danych, w tym: sprawdzanie poprawności wykonywania backupu, sprawdzanie przyrostu bazy danych i wolnego miejsca w przestrzeni tabel, Optymalizacja -tuningu motoru bazy danych i jej środowiska, w tym: czyszczenie i archiwizacja logów bazy danych usunięcie, koniunkcja błędnych rekordów, strojenie pamięci - przestrzeń dostępna dla Motoru bazy danych w systemie operacyjnym, konfiguracja WE/WY - optymalne rozłożenie plików bazy danych na zasobach dyskowych dedykowanych pod Motor bazy danych, Instalacja uaktualnień Motoru bazy danych udostępnionych przez jego producenta. Serwis na bieżąco monitoruje stan i pracę Bazy danych i Motoru bazy danych oraz na bieżąco reaguje na zauważone lub zgłoszone przez Zamawiającego anomalie. 4.Nadzór Autorski W zakres tej usługi wchodzą prace wyszczególnione poniżej, mające na celu zapewnienie ewaluacji Systemu. Dzięki tej usłudze Zamawiający otrzymuje gwarancję poprawy jakości oraz poszerzenia funkcjonalności Systemu, jak również dostosowania go do zmian czynników wewnętrznych organizacji Zamawiającego oraz zewnętrznych będących efektem nowelizacji uwarunkowań prawnych: Prowadzenie rejestru zgłaszanych przez Zamawiającego Błędów Aplikacji oraz sugestii dotyczących poprawy i dodania elementów funkcjonalnych, wprowadzanie do Aplikacji zmian wymaganych przez wyszczególnione poniżej organizacje w stosunku do których Zamawiający ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości: Ministerstwo Zdrowia, Narodowy Fundusz Zdrowia, Centrum Zdrowia Publicznego oraz innych, nie wymienionych organizacji, które albo istnieją albo powstaną w okresie obowiązywania Umowy, a wobec których Zamawiający będzie miał obowiązek prowadzenia sprawozdawczości, okresowe instalowanie Upgradeow i Patchy Aplikacji Wykonawca każdorazowo informuje Zamawiającego o ukazaniu się Upgrade lub Patcha Aplikacji oraz uzgadnia z nim termin ich instalacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722500002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.litewska.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach