Przetargi.pl
Ścieżka spacerowa wzdłuż rzeki Szkwa w Rozogach wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów i oświetleniem

Gmina Rozogi ogłasza przetarg

  • Adres: 12-114 Rozogi, ul. 22 Lipca 22
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7226002 , fax. 089 7226055
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rozogi
    ul. 22 Lipca 22 22
    12-114 Rozogi, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7226002, fax. 089 7226055
    REGON: 00054100300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozogi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ścieżka spacerowa wzdłuż rzeki Szkwa w Rozogach wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów i oświetleniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy: 1. roboty przygotowawcze - ziemne, 2. urządzenie zieleni, w tym: - drzewa iglaste - 25 szt., - drzewa liściaste - 52 szt., - krzewy liściaste - 14 szt. - zakładanie trawników - 8.020 m2, 3. montaż małej architektury parkowej, w tym: - drewniane ławki z oparciem - 16 szt., - drewniane ławki bez oparcia - 5 szt., - drewniane mostki - 2 szt., - kosze na śmieci - 17 szt., - huśtawka podwójna - 2 szt., - stoły do tenisa stołowego - 3 szt., - piłkochwyty z siatki metalowej wys. 4 m - 67 mb, - mini - trybuny (ławki bez oparcia, podpory metalowe) - 216 mb 4. wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej i żwirowych, w tym: - ścieżka spacerowa o nawierzchni żwirowej - 720 m2, w tym obrzeża betonowe (100x20x6) - 550 mb, - ścieżka żwirowa o szerokości 1,2m, 1,5m - 2,0m - 850 m2 w tym obrzeża betonowe (100x20x6) - 590 mb, - place wypoczynkowe z kostki betonowej gr. 6 cm - 360 m2, w tym obrzeża betonowe (100x20x6) - 78 mb, - szachy terenowe z kostki betonowej gr. 4 cm - 64 m2 w tym obrzeża betonowe (100x20x6) - 32 mb. 5. wykonanie stanowisk do mini golfa - 6 szt., 6. wykonanie kortu tenisowego ze sztucznej trawy - 668 m2, 7. wykonanie boiska do siatkówki o nawierzchni piaszczystej - 312 m2., 8. odwodnienie boisk sportowych (roboty ziemne i montażowe) - 520 mb, 9. roboty elektryczne - oświetlenie. W/w zakres zamówienia wykonać należy zgodnie z dokumentacją techniczną, SIWZ, Specyfikacją Techniczną, pozwoleniem na budowę, zgłoszeniem zamiaru budowy i uzgodnieniami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 15.000 zł należy wnieść przed terminem składania ofert w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania okreś1onej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie pod1egają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie odpowiednich dokumentów/ oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE O NIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi załączyć do oferty następujące dokumenty /oświadczenia: 1. dowód wpłacenia /wniesienia w terminie wadium w wysokości określonej przez Zamawiającego, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 4. upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów, 5. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego właściwego dla siedziby wykonawcy o nie zaleganiu z podatkiem związanym z działalnością wykonawcy wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualna informacja o osobie z Krajowego Rejestru Karnego / jeśli dotyczy to również o podmiocie zbiorowym/ wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające wiarygodność finansową, ekonomiczną, techniczną, kadrową i doświadczenie wykonawcy: 1) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdo1ność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (listy referencyjne, protokoły odbioru), 5) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wynikających z technologii robót i Specyfikacji Technicznej, 6) pisemnego zobowiązania innych podmiotów, do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia , którymi będzie dysponował, 7) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 8) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności, 9) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie , którym mowa w pkt. 8, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 10) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 11) dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia, jeśli wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców. Należy wówczas dołączyć oświadczenie podwykonawcy o współpracy z wykonawcą. POZOSTAŁE DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: 1. Formularz ofertowy. 2. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zamówienia zgodnie z zakresem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rozogi-ug.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach