Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznych w związku z remontem instalacji elektrycznych w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Iławie ul. Jagiellończyka 3 zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego i załączonym do SIWZ projektem budowlanym, przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. Znak sprawy Ad/341/01/09.

Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Jagiellończyka 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 649 16 18, 649 16 19 , fax. 0-89 649 67 40
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna
    ul. Jagiellończyka 3 3
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 649 16 18, 649 16 19, fax. 0-89 649 67 40
    REGON: 28028456900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.ilawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznych w związku z remontem instalacji elektrycznych w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Iławie ul. Jagiellończyka 3 zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego i załączonym do SIWZ projektem budowlanym, przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. Znak sprawy Ad/341/01/09.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty instalacyjne obejmują : Wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie wewnętrznych linii zasilających, montażu szaf zasilających , wykonaniu instalacji elektrycznych. ROBOTY DEMONTAŻOWE - demontaż skrzynek i rozdzielni skrzynkowych 50-150 kg, demontaż tablic rozdzielczych, demontaż obudów, demontaż opraw oświetleniowych świetlówkowych, demontaż nieuszczelnionego łącznika podtynkowego, natynkowego, demontaż gniazd instalacyjnych wtykowych nieuszczelnionych podtynkowych, natynkowych, WEWNĘTRZNE LINIE ZASILAJĄCE WLZ, ROZDZIELNICE- wykucie wnęk o głębokości do 1 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, wykonanie tynków uzupełniających zwykłych kat. III na murach na podłożu z cegieł lub betonowym we wnękach na liczniki, rozdzielnica RG z montażem wyposażenia modułowego firmy Legrand, szafa pomiarowa, mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych, wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, zaprawianie bruzd, zaprawianie bruzd - ręczne przygotowanie zaprawy cementowo-wapiennej ułożenie przewodów YLY, podłączenie przewodów pojedynczych, INSTALACJA GNIAZD WTYKOWYCH- wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, przebijanie otworów, zaprawianie bruzd, Zaprawianie bruzd - ręczne przygotowanie zaprawy cementowo-wapiennej wymiana przewodów wtynkowych lub kabelkowych płaskich DYp,YDYp o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2, wymiana przewodów wtynkowych lub kabelkowych płaskich ADYp,YADYp o łącznym przekroju żył powyżej 7.5 mm2 , przewody kabelkowe układane p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe, wykucie otworów (ślepych) pod gniazda, puszki instalacyjne podtynkowe pojedyncze, gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym podtynkowe 2-biegunowe przelotowe pojedyncze o obciążalności do 10 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2 - pojedyncze, gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym podtynkowe 2-biegunowe przelotowe pojedyncze o obciążalności do 10 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2 - podwójne, gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym bryzgoszczelne 2-biegunowe przykręcane o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2 - pojedyncze hermetyczne, gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym podtynkowe 2-biegunowe przelotowe pojedyncze o obciążalności do 10 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2 - gniazda z kluczem dostępu, gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym natynkowe2-biegunowe przykręcane o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2, montaż na gotowym podłożu puszek z tworzywa sztucznego, podłączenie przewodów pojedynczych o przekroju, instalowanie ręcznych ostrzegaczy pożarowych-przycisków w wykonaniu zwykłym bez uruchomienia i sprawdzenia na cegle, INSTALACJA OŚWIETLENIA OGÓLNEGO, AWARYJNEGO I EWAKUACYJNEGO- wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, przebijanie otworów, zaprawianie bruzd, zaprawianie bruzd - ręczne przygotowanie zaprawy cementowo wapiennej, wymiana przewodów wtynkowych lub kabelkowych płaskich DYp,YDYp o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układanych w tynku bez kucia i zaprawiania bruzd - YDY 3*1,5mm2m, wymiana przewodów wtynkowych lub kabelkowych płaskich ADYp,YADYp o łącznym przekroju żył powyżej 7.5 mm2 układanych w tynku bez kucia i zaprawiania bruzd - YDY 4*1,5mm2, wykucie otworów (ślepych) pod łączniki, puszki instalacyjne podtynkowe pojedyncze, łączniki i przyciski jednobiegunowe podtynkowe w puszce instalacyjnej, łączniki i przyciski grupowe podtynkowe w puszce instalacyjnej, łączniki i przyciski jednobiegunowe podtynkowe hermetyczne, łączniki i przyciski grupowe podtynkowe w puszce instalacyjnej, łączniki i przyciski zmienne podtynkowe w puszce instalacyjnej - schodowe, przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe przykręcane na betonie mocowane na kołkach kotwiących, montaż opraw ATLA 1x75W Elgo, montaż opraw OPTIMA 204 4x18W Brilux, montaż oprawy LUMINA PMMA 2x36W Brilux, montaż opraw LUMINA PMMA 2x36W zwieszana Brilux, montaż opraw LUMINA PMMA 2x36W zwieszana z członem awaryjnym 2h Brilux, montaż opraw LUMINA PMMA 2x18W Brilux, montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem lub rastrem zawieszanych 2x20W - RAPID 236 PPE 2x36W IP20 zwieszana, montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem lub rastrem zawieszanych 2x20W - RAPID 236 PPE 2x36W IP20 zwieszana z modułem awaryjnym 2h, 01 montaż opraw STERO 1x100W Brilux, montaż opraw oświetlenia ewakuacyjnego EXIT jednozadaniowa 8W 2h Elgo, montaż na gotowym podłożu puszek 75x75 z tworzywa sztucznego o ilości wylotów 4 i przekroju przewodów do 2.5 mm2 - mocowanych bezśrubowo, podłączenie przewodów pojedynczych o przekroju żyły do 2.5 mm2 pod zaciski lub bolce PRACE POMIAROWE- sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - próby działania wyłącznika różnicowoprądowego, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych - obwód 1-fazowy, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych - obwód 3-fazowy, sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej, pomiary natężenia oświetlenia do odbioru wykonawca dołącza aktualne atesty i aprobaty techniczne na wbudowane materiały oraz protokoły z pomiaru instalacji i odbioru potwierdzone przez osoby do tego uprawnione. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym Wspólny Słownik Zamówień: zamówienie główne Kod CPV: 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy 2. Opis warunków udziału w postępowaniu. 1) W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1 lit. a) wykonawca musi wykazać, że: a) posiada uprawnienia: przedstawi dokumenty, o których mowa w §VIII ust. 4 pkt. 3 2) W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1 lit. b wykonawca musi wskazać, że: a) posiada doświadczenie: w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 3 zadań, odpowiadających swoim rodzajem robotom (w zakresie remontu i wymiany instalacji elektrycznej) stanowiącym przedmiot tego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto. (w przypadku występowania Wykonawców wspólnie (konsorcjum) warunek może być spełniony łączenie. Za podwykonawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itd.)., b) potencjał kadrowy: Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: kierownik robót - minimalne wymagania: - 5 lat stażu pracy zawodowej, - wykształcenie w zakresie elektrycznym, uprawnienia kategorii E i D do1KV umożliwiające kierowanie robotami wyszczególnionymi w wymienionej specyfikacji oraz doświadczenie w kierowaniu zespołem, doświadczenie w pełnieniu roli kierownika robót . - Kserokopię uprawnień należy dołączyć do oferty. - pracowników posiadających uprawnienia umożliwiające wykonanie prac wyszczególnionych w SIWZ, projekcie budowlanym, przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. 3). W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1 lit. c wykonawca musi wykazać, że a) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: przedstawi kserokopię polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 100.000 złotych (słownie: sto tysięcy złotych) brutto. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia. a) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. b) Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy pzp.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia następujących dokumentów (w kolejności jn.) 1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1), 2) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru 2), 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4) Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 5) Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia) - zgodnie z wzorem Nr 3 . 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , (wg wzoru nr 4), a także zakres wykonywanych przez nich czynności) . 8) Zaakceptowany wzór umowy (każda strona umowy powinna być parafowana) 9) Kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczono wartość robót. Kosztorys winien wynikać ze sporządzonego (wycenionego) przedmiaru szczegółowego opracowanego na podstawie dokumentacji kosztorysowej, SIWZ i Specyfikacji Technicznych oraz dokonanej wizji lokalnej. Wraz z kosztorysem szczegółowym wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Elementy cenotwórcze przyjęte do kosztorysowania, tj: stawka lub stawki za roboczogodzinę /netto/, wskaźnik narzutu kosztów pośrednich w % liczony od /R+S/, wskaźnik narzutu zysku w % liczony od /R+S+Kp/, wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów w % liczony od wartości materiałów /M/. 10) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust.2 pkt. 3 ustawy ( z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy) 5. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: 1) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione powyżej w punkcie 4. ppkt 2, 4, 5. Pozostałe dokumenty składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie. 2) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; 3)w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum; 4) umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka.ilawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach