Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Lidzbarka w latach 2013-2015

Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku ogłasza przetarg

  • Adres: 13-230 Lidzbark, ul. Sądowa 21
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 023 6961505 , fax. 023 6962107
  • Data zamieszczenia: 2013-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku
    ul. Sądowa 21 21
    13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 023 6961505, fax. 023 6962107
    REGON: 00052929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbark.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Lidzbarka w latach 2013-2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie publiczne obejmuje następujący zakres prac: - przycięcie koron drzew liściastych form naturalnych (50% stanu drzew (starych) w okresie jednorocznym - 448szt.), - przycięcie koron drzew liściastych form naturalnych ( drzewa młode 1-krotnie w okresie 3- letnim) - 95szt., - pielęgnacja krzewów liściastych ( jednokrotnie) - 86szt. - przycinanie żywopłotów miękkich (dwukrotnie) - 991,500m2, - przygotowanie terenu pod obsadzenia kwiatowe w gruncie kat. I-II z uzupełnieniem gleby rodzimej , warstwa ziemi o grubości 5cm - 428,042m2, - obsadzenie kwietników roślinami kwietnikowymi 9 przy ilości 9szt./m2 (bratki)- 473,292m2, - obsadzenie kwietników roślinami kwietnikowymi przy ilości 25szt./m2( begonia drobna stale kwitnąca), - obsadzenie kwietników roślinami kwietnikowymi przy ilości 12szt./m2 ( begonia bulwiasta), - obsadzenie waz roślinami kwietnikowymi jednorocznymi przy ilości 25szt./m2 (bratki) - 11.962m2, - obsadzenie waz roślinami kwietnikowymi jednorocznymi przy ilości 25szt./m2 (pelargonia, surfinia), - pielęgnacja kwietników obsadzonych różami - 337szt., - pielęgnacja kwietników obsadzonych różami - 2080szt., - ręczna pielęgnacja trawników parkowych na skarpach 3 - krotna - 8.013.000m3, - mechaniczna pielęgnacja łąk parkowych - 8 krotna - 43.376,000m2, - mechaniczna pielęgnacja łąk parkowych - 3 krotna (pozostałe - 19.327.000m2), - mechaniczna pielęgnacja trawników parkowych 8-krotna - 25.950,000m2. W ramach robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązkiem Wykonawcy będzie również: - stosowanie materiałów spełniających warunki wynikające z PN oraz posiadających niezbędne atesty prawem przewidziane, - zapewnienie na terenach objętych umową ładu, porządku oraz przestrzegania przepisów BHP podczas prowadzonych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł /słownie: trzy tysiące złotych/. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. 4. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000zł. (słownie: trzy tysiące złotych). W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Urząd Miasta i Gminy Lidzbark, 13-230 Lidzbark, ul. Sądowa 21 numer konta zamawiającego : BGŻ SA Oddział w Lidzbarku 07 2030 0045 1110 0000 0219 7320. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wykonawca który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy , nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig.lidzbark.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach