Przetargi.pl
Utworzenie miejsca rekreacji i wypoczynku poprzez zagospodarowanie terenu wokół oczka wodnego w miejscowości Bystry, gmina Giżycko

Gmina Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Mickiewicza 33
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 99 60 , fax. 87 429 99 76
  • Data zamieszczenia: 2014-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Giżycko
    ul. Mickiewicza 33 33
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 99 60, fax. 87 429 99 76
    REGON: 79067122500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/gizycko_gmina_wiejska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie miejsca rekreacji i wypoczynku poprzez zagospodarowanie terenu wokół oczka wodnego w miejscowości Bystry, gmina Giżycko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace związane z utworzeniem miejsca rekreacji i wypoczynku poprzez zagospodarowanie terenu wokół oczka wodnego w miejscowości Bystry, gmina Giżycko. Zakres prac obejmuje roboty związane z plantowaniem terenu i formowaniem skarp wokół oczka, wykonanie ścieżki spacerowej o nawierzchni żwirowej i innych nawierzchni żwirowych o łącznej powierzchni 267 m2, wykonanie miejsca na ognisko o pow. 28 m2, schodów terenowych o łącznej powierzchni 20 m2, montaż małej architektury parkowej, w tym drewnianych ławek z oparciem - 8szt., drewnianych ławek bez oparcia - 5szt., tablic informacyjno - edukacyjnych - 3szt., koszy na śmieci - 6szt., drewnianego mostka - 1 szt., stołów biesiadnych (niezadaszonych) - 6szt., stołów biesiadnych z zadaszeniem - 3szt., montaż urządzeń sportowych, w tym stołu do gry w ping - ponga - 1szt., urządzeń mini siłowni zewnętrznej - 3szt., a także urządzenie zieleni poprzez posadzenie: drzew iglastych (67szt. drzew liściastych 47szt., krzewów liściastych 28szt., renowację trawników o łącznej powierzchni 4350m2 oraz wykonanie oświetlenia terenu o łącznej dł. 115m. 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją, która została przedstawiona w załączniku nr 8 do SIWZ oraz przedmiarem robót. 3. W związku z koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa wszystkie urządzenia wbudowane wymagają posiadania certyfikatu bezpieczeństwa. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji dane techniczne i certyfikaty (potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom) oraz rysunki, schematy lub fotografie. 4. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 5. Jeśli w dokumentacji przetargowej zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości. Wykorzystane w niniejszej dokumentacji przetargowej opisy oraz rysunki, które mogłyby wskazywać na ewentualnego producenta, są jedynie rysunkami poglądowymi, mającymi na celu zwizualizowanie wyglądu oczekiwanego przez Zamawiającego elementu miejsca rekreacji i wypoczynku. Podane w dokumentacji wymiary i parametry urządzeń są minimalne. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na zainstalowane urządzenia oraz wykonane prace na okres 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu podpisania przez Strony bez uwag protokołu z odbioru końcowego. 7. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 8. Urządzenia powinny być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja. 9. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym posadowione mają być urządzenia będące przedmiotem zamówienia. 10. W razie wątpliwości Wykonawcy dotyczących zbliżonego wyglądu lub funkcjonalności danych urządzeń należy złożyć pisemne zapytanie do Zamawiającego celem wyjaśnienia wątpliwości. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu kompletnych instrukcji obsługi i eksploatacji każdego zamontowanego urządzenia - w języku polskim, dokumentów gwarancyjnych wraz z warunkami gwarancji oraz atestów i innych dokumentów potwierdzających zgodność zamontowanych urządzeń z normami wraz ze zgłoszeniem informującym o zakończeniu realizacji zamówienia. 12. Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać aktualne atesty i certyfikaty zgodne z Polskimi Normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa wadium na kwotę 600,00 PLN (słownie: sześćset 00/100 złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/gizycko_gmina_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach