Przetargi.pl
Rozwój infrastruktury edukacyjnej w Gminie Tykocin

Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin ogłasza przetarg

  • Adres: 16-080 Tykocin, ul. Złota 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7181627 , fax. 085 7181627
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin
    ul. Złota 2 2
    16-080 Tykocin, woj. podlaskie
    tel. 085 7181627, fax. 085 7181627
    REGON: 00054972000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój infrastruktury edukacyjnej w Gminie Tykocin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia są roboty budowlane związane z realizacja zadania pn: Rozwój infrastruktury edukacyjnej w gminie Tykocin . Zakres inwestycji dt. Zespołów Szkół w Tykocinie i Radulach oraz Przedszkola w Tykocinie: 1. Termomodernizacja ścian i dac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 80 000,00 zł. Słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), tj.: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo o zamówieniach publicznych(Dz. U. z 2007 Nr 223 poz. 1655 tekst jednolity z późn. zmianami); 2. do nadzoru przy wykonywanych pracach (ogólnobudowlanych, drogowych i elektrycznych) zatrudnią osobę/y która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami we właściwej specjalności , wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane . 3. w ciągu ostatnich 5 przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane polegające na termomodernizacji obiektów o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto . Potwierdzonych min. 1 referencjami od zamawiających 4. Udzielą co najmniej 5 letniej gwarancji na wykonane prace(spełnienie tego warunku zamawiający oceni na podstawie podpisanego formularza ofertowego przez Wykonawcę) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty dokumentów - wg zasady :spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1do SIWZ; 1.2 . Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ 1.3. Szczegółowy kosztorys ofertowy, zgodny z dołączonymi przedmiarami robót- załącznik Nr 3 do SIWZ 1.4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji. Kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i przynależnością do Izby Inżynierów -załączyć do oferty).Jeżeli w powyższym wykazie podano osoby , którymi będzie dysponował wykonawca należy także załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.5. Wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum 1 ) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na roboty budowlane polegające na termomodernizacji obiektów o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto, zawierający zakres, wartość, termin i miejsce realizacji wraz z dokumentami stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane należycie (- zgodnie z zał nr 5 do SIWZ) 1.6. dowód wniesienia wadium 1.7 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.8 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.9 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.10 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 1.11 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy jest nie mniejsza niż 2 000 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.12 Wykaz robót powierzonych podwykonawcom ( w przypadku ich zatrudnienia) i zakresu powierzonych im części zamówienia - załącznik nr 6 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1,7,1.8, 1.10, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.2 Zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 1.9 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 2. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ppkt. 1.7, 1.8, 1.9, 1.10 dla każdego z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w ppkt. 1.2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu , bądź każdy z wykonawców oddzielnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach