Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-276 Białystok, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 24A
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7468000 , fax. 085 746 88 80
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
ul. Marii Skłodowskiej - Curie 24A 24A
15-276 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7468000, fax. 085 746 88 80
REGON: 00028861000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów szewnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów szewnych 14532 saszetek - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości dla poszczególnych ofert częściowych w wysokości w PLN: Pakiet nr 1 - 1 000,00 Pakiet nr 2 - 700,00 Pakiet nr 3 - 400,00 Pakiet nr 4 - 150,00 Pakiet nr 5 - 300,
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować - w wyniku udostępnienia przez inne podmioty - potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia* tj.: - przedłożą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie, zgodnie z informacją zawartą w Rozdz. IX pkt.1 lit. c); Zamawiający uważał będzie ten warunek za spełniony wtedy, gdy Wykonawca wykaże, że zrealizował należycie, w zakresie: a) Pakietu nr 1 - minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 65 000 PLN każda; b) Pakietu nr 2 - minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 45 000 PLN każda; c) Pakietu nr 3 - minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 25 000 PLN każda; d) Pakietu nr 4 - minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 8 000 PLN każda; e) Pakietu nr 5 - minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 19 000 PLN każda; f) Pakietu nr 6 - minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 2500 PLN każda; g) Pakietu nr 7 - minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 15 000 PLN każda; h) Pakietu nr 8 - minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 20 000 PLN każda; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdz. IX pkt. 1 niniejszej SIWZ. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. * W przypadku, gdy wykonawca będzie dysponował - w wyniku udostępnienia przez inne osoby - potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to winien przedstawić odpowiednie pisemne zobowiązanie tych podmiotów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty muszą być załączone następujące oświadczenia i dokumenty lub (w przypadku dokumentów) poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie - w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający uważał będzie ten warunek za spełniony wtedy, gdy Wykonawca wykaże, że zrealizował należycie, w zakresie: a) Pakietu nr 1 - minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 65 000 PLN każda; b) Pakietu nr 2 - minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 45 000 PLN każda; c) Pakietu nr 3 - minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 25 000 PLN każda; d) Pakietu nr 4 - minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 8 000 PLN każda; e) Pakietu nr 5 - minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 19 000 PLN każda; f) Pakietu nr 6 - minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 2500 PLN każda; g) Pakietu nr 7 - minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 15 000 PLN każda; h) Pakietu nr 8 - minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 20 000 PLN każda;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa na potrzeby SPZOZ w Augustowie materiałów szewnych
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa chirurgicznych materiałów szewnych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie
Dodano: 2016-05-13 - Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2016-04-18 - Zakup materiału szewnego , wchłanialnej siatki hemostatycznej , wchłanialnej syntetycznej taśmy , wosku kostnego , siatki do chirurgicznego leczenia przepuklin , automatycznych klipsownic , taśmy do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu i systemu do naprawy zaburzeń statyki narządów miednicy .
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa chirurgicznych materiałów szewnych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie
Dodano: 2016-03-23 - DOSTAWA NICI I MATERIAŁÓW SZEWNYCH DO APTEKI SZPITALA dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
Dodano: 2016-03-21 - Znak sprawy: SPZOZ SZWY / 2016
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa materiałów szewnych i siatek chirurgicznych
Dodano: 2016-02-19 - dostawa chirurgicznego materiału szewnego i narzędzi chirurgicznych dla SPZOZ w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2015-09-02 - Dostawa na potrzeby SPZOZ w Augustowie materiałów szewnych
Dodano: 2015-05-25