Przetargi.pl
Rozwiązywanie problemów komunikacyjnych Gminy Zakrzew poprzez modernizację sieci drogowej.

Urząd Gminy Zakrzew ogłasza przetarg

  • Adres: 26-652 Zakrzew, Zakrzew 51
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6105122 , fax. 048 6105143
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zakrzew
    Zakrzew 51
    26-652 Zakrzew, woj. mazowieckie
    tel. 048 6105122, fax. 048 6105143
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwiązywanie problemów komunikacyjnych Gminy Zakrzew poprzez modernizację sieci drogowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch dróg: 1. Droga gminna w m. Jaszowice nr ewid. 1804,1805 o dł. odcinka 587,80mb. Wykonanie warstwy odsączającej gr 10 cm. o pow. 2696,76 m2. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm gr.12 cm o pow. 2548,55 m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki optymalnej kruszyw łamanych 0/31,5mm o gr 8 cm za pomocą rozciełacza o pow. 2468,75 m2, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4+4=8 cm o pow. 4819,95m2, wykonanie poboczy z kruszywa niesort 0/31,5mm gr 10cm o pow. 752,80m2; 2. Droga gminna Kolonia Zakrzew - Natalin Ławki o nr ewid. dz.36,28,166 dł odc. 1126,69m. Wykonanie warstwy odsączającej gr 10 cm. o pow. 6039,04 m2. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm gr.12 cm o pow. 6039,04 m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki optymalnej kruszyw łamanych 0/31,5mm o gr 8 cm za pomocą rozciełacza o pow. 5295,44 m2, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4+4=8 cm o pow. 10365,54m2, wykonanie poboczy z kruszywa niesort 0/31,5mm gr 10cm o pow. 1126,69m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332252
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - Za doświadczenie będzie uznane jeżeli Wykonawca wybudował minimum 15 km dróg o charakterze takim samym jak przedmiot zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę stanowiącą minimum 70 % wartości ceny oferowanej; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. Udzieli gwarancji jakości na okres minimum 3 lat; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych w punkcie 9 SIWZ przedłożonych przez Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty; 2. Dowód wniesienia wadium; 3. W przypadku składania oferty wspólnej, zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy, do oferty należy dołączyć oświadczenie, w którym zostanie wskazany pełnomocnik (lider) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4. Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej zgodny z załączonym przedmiarem robót; 5. Oświadczenie wykonawcy o dokonanej wizji lokalnej potwierdzone przez przedstawiciela inwestora; 6. Informacja na temat rodzaju i zakresu robót, które wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom; 7. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z datą pobrania lub aktualizacji wyciągu - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 12. Wykaz wykonanych (zakończonych ) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania tj od 2004 r. do chwili obecnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wybudowanych nie mniej niż 15 km dróg. Wykaz ma zawierać tylko i wyłącznie roboty o charakterze i technologii wykonania takich samych jak przedmiot zamówienia opisany załączonym projektem budowlanym. Wpisanie wszelkich innych robót np. budowa chodników, przebudowa skrzyżowania i ulic miejskich, parkingi, itp. spowoduje , że dokument zostanie uznany za błędny. Wykaz musi obowiązkowo zawierać: dane inwestora, długość drogi, powierzchnię jezdni, ewentualnie inne parametry, termin realizacji. Do wykazu należy załączyć referencje potwierdzające zakres i termin wykonania robót; 13. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . Podana w wykazie informacja musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu , tj. wskazanie kierownika budowy i kierowników robót branżowych . Do wykazu należy dołączyć - dla wymienionych osób - kopie odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 14. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, którym mowa w pkt. 13, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (jeżeli dotyczy); 15. Oświadczenie o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy z kopią uprawnień budowlanych i kopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do izby samorządowej; 16. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń właściwych ze względu na technologię robót tj. walce, środki transportu, równiarki, koparki, rozściełacz, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca; 17. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 16, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował ( jeżeli dotyczy); 18. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 19. Informację z banków w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż kwotę stanowiącą 70 % ceny oferowanej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert . Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz z 2008 Nr 188 poz.1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakrzew.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach