Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ogłasza przetarg
- Adres: 05-480 Karczew, ul. Bohaterów Westerplatte 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7806421 , fax. 022 7806421
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie
ul. Bohaterów Westerplatte 1 1
05-480 Karczew, woj. mazowieckie
tel. 022 7806421, fax. 022 7806421
REGON: 01484859300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki dla Zarządu Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie. Dostawa koparko-ładowarki transportem Wykonawcy. Miejsce dostawy: baza Zarządu Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie, ul. Boh. Westerplatte, 05-480 Karczew Wykonawca zapewni przeszkolenie dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi koparko-ładowarki. Miejsce przeszkolenia - siedziba Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące koparko-ładowarki znajdują się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432600003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 i nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień c) posiadają doświadczenie - przedstawią wykaz przynajmniej trzech dostaw o charakterze podobnym w okresie trzech lat popartych dokumentami stwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie, np. referencjami d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego e) posiadają dokument potwierdzający stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości produktu, np. deklarację zgodności f) udzielą gwarancji minimum 24-miesięcznej na zamówiony sprzęt g) podpiszą umowę na warunkach określonych przez Zamawiającego (wzór umowy załączony do SIWZ) Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie dokumentów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Wypełniony formularz OFERTA. (3 )Załącznik Nr 1 do formularza Oferty. (4) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do siwz Oświadczenie. (5) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. (6) Formularz cenowy (7) Podpisany wzór umowy (8) Udzielenie gwarancji minimum 24-miesięcznej na zamówiony sprzęt oraz określenie warunków gwarancji. (9) dokument potwierdzający stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości produktu, np. deklaracja zgodności. (10) oświadczenie o lokalizacji autoryzowanego punktu serwisowego. (11) dokument potwierdzający, że oferent jest autoryzowanym przedstawicielem producenta zamawianej maszyny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-otwocki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowej koparko ładowarki kołowej
Dodano: 2016-07-25 - Zakup koparki
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa oleju napędowego do dystrybutora znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego
Dodano: 2016-01-29 - Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki, rok produkcji 2015/2016
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki, rok produkcji 2015
Dodano: 2015-11-13 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko ładowarki .
Dodano: 2015-05-28 - Dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Lubowidz
Dodano: 2015-03-20 - Dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Lubowidz
Dodano: 2015-03-09 - Dostawa koparko-ładowarki.
Dodano: 2014-10-16 - Zakup koparko - ładowarki wykorzystywanej w procesach technologicznych gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Kornaciska
Dodano: 2014-09-03