Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197/232
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5103125 , fax. 022 5103189
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
ul. Modlińska 197/232 197/232
03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5103125, fax. 022 5103189
REGON: 01525966300036 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa budowa ul. Srebrnogórskiej na odc. od ul. Żywicznej do ul. 15-go Sierpnia na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia będą roboty budowlane polegające na Kompleksowej budowie ul. Srebrnogórskiej na odc. od ul. Żywicznej do ul. 15-go Sierpnia na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie. Zakres robót obejmuje: - Roboty drogowe , - Roboty zieleniarskie , - Roboty odwodnieniowe, - Modernizację oświetlenia ulicy, - Przebudowę sieci energetycznej nn i sn; - Przebudowę sieci teletechnicznej, - Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w formie papierowej (2 szt.)i elektronicznej (1 szt.) - Wdrożenie niezbędnych projektów organizacji ruchu na czas budowy, poniesienie kosztów wszystkich robót z nich wynikających oraz oznakowanie ulic, zgodnie z projektami. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej (zał. nr 9 do SIWZ), w której skład wchodzą przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3. Decyzja środowiskowych uwarunkowań Nr 39/DŚ/2008 zał. nr 10 do SIWZ oraz wymogach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji terenu, na którym będą wykonywane roboty budowlane, po wcześniejszym ustaleniu terminu z Panią Haliną Spruch - osobą nadzorującą wykonanie przedmiotu umowy ze strony Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka - tel. 022 510-32-39. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał polisę ubezpieczenia lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Termin ważności polisy musi obejmować okres wykonywania zamówienia, a ubezpieczenie to musi dotyczyć również działania podwykonawców. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50 000, 00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 ze zm.), 2. Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielanie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3-ech zamówień o wartości minimum 2 000 000, 00 zł brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia Warunek, o którym mowa powyżej, musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych robót budowlanych wg załącznika nr 8 z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Wykonawca musi wykazać, że zapewni objęcie kierownictwa budowy i nadzór nad prowadzonymi robotami przez osoby posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 - tekst jedn. ze zm.) w zakresie: - kierowania robotami budowlanymi (przynajmniej 1 osoba) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; lub - kierowania robotami budowlanymi (przynajmniej 1 osoba) w specjalności drogowej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty złożone wraz z ofertą zgodnie z SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione w Specyfikacji warunki udziału w postępowaniu, wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, c. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ, d. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 7do SIWZ, h. Do wykazu wymienionych osób należy dołączyć uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 - tekst jedn. ze zm.), i. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt g) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, j. wykaz wykonanych co najmniej trzech robót budowlanych o wartości minimum 2 000 000, 00 zł każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert przez dwóch lub więcej wykonawców, w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że spełniać będą następujące wymagania: Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Wykonawcy - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c. ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę-Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji muszą zostać dołączone do oferty. Oferta oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Wykonawca - Pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną z zaznaczeniem Wykonawcy - Pełnomocnika. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, podpisują w swoim imieniu wszyscy Wykonawcy, w tym Wykonawca - Pełnomocnik, składający ofertę wspólną. Każdy Wykonawca składa oświadczenie na odrębnym formularzu. Dokumenty wymienione w rozdziale 3.2 ppkt. 6) lit. a,d,e,f niniejszej Specyfikacji muszą być załączone do oferty dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, a w przypadku załączenia ich kserokopii, muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Wykonawcę - Pełnomocnika. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Wykonawcą - Pełnomocnikiem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi nr 2845W - ul. Brzozowa w Walendowie
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa ulicy Nowy Świat na odcinku od ul. Królewieckiej do ul. Marcina Borelowskiego w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi leśnej nr 35 o długości 0,78 km w leśnictwie Podgórze
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja placu manewrowo-postojowego przy budynku administracyjno-biurowym na ulicy 3 Maja 20
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie utwardzenia terenu na obszarze KS MILAN Milanówek z wyznaczeniem miejsc postojowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4725W Mszczonów - Piekary - Wygnanka - granica województwa - (Cychry)
Dodano: 2016-07-26 - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY GOŁYMIN-OŚRODEK Z PODZIAŁEM NA ZADANIA W MIEJSCOWOŚCIACH: CHRUŚCIELE I GOŁYMIN-OŚRODEK.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1333W Borowie - Wola Miastkowska - Miastków Kościelny w km 11+757 ÷ 12+117
Dodano: 2016-07-26 - Remont chodnika na ul. Chrzanowskiej w Milanówku
Dodano: 2016-07-26 - Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Milanówka
Dodano: 2016-07-26