Przetargi.pl
Rozbudowa Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Żarnowcu o halę na maszyny rolnicze wraz z salą do praktycznej nauki zawodu, zapleczem socjalnym oraz budową bezodpływowego zbiornika

Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Macieja Rataja 29a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6710254
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu
    ul. Macieja Rataja 29a 29a
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6710254
    REGON: 27663557500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Żarnowcu o halę na maszyny rolnicze wraz z salą do praktycznej nauki zawodu, zapleczem socjalnym oraz budową bezodpływowego zbiornika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowę hali garażowej maszyn rolniczych wraz z częścią dydaktyczną Opis budynku Obiekt ma być wykonany w konstrukcji żelbetowej, szkieletowej z betonu klasy B25. Główny ustrój nośny stanowią dźwigary dwuprzęsłowe przenoszące obciążenia na słupy główne o rozpiętości 22,0 m i 5,80 m. W części dydaktycznej przylegającej do sali gimnastycznej zastosowano ścianowo-płytowy ustrój konstrukcyjny. Wypełnienie ścian zewnętrznych z pustaków ceramicznych, grubości 24 cm. Strop antresoli - żelbetowy, monolityczny. Dach żelbetowy monolityczny, płytowo-żebrowy gr.15 cm Parametry techniczne budynku: powierzchnia zabudowy - 804,34 m2 kubatura - 5350 m3 powierzchnia kondygnacji netto - 1019,97 m2 wysokość budynku - 7,25 m Zakres robót do wykonania Roboty budowlane Roboty ziemne i przygotowawcze Roboty żelbetowe Ławy i stopy żelbetowe, słupy żelbetowe, belki i podciągi żelbetowe, płyty stropowe płaskie, ściany żelbetowe, schody żelbetowe, kanał serwisowy Roboty murowe Ściany zewnętrzne z pustaków ceramicznych, ścianki działowe Izolacje Izolacje przeciwwilgociowe, izolacje cieplne, Roboty wykończeniowe Tynki wewnętrzne, okładziny, tynki zewnętrzne z ociepleniem, Podłogi z posadzkami epoksydowymi, z płytek ceramicznych i z tworzyw sztucznych. Elementy ślusarskie Balustrady, podesty Stolarka okienna i drzwiowa Okna aluminiowe, świetliki dachowe, drzwi ppoż., bramy garażowe. Roboty instalacyjne Instalacje wodociągowa i kanalizacyjna Instalacja hydrantowa Instalacje co zasilana z istniejącej kotłowni Instalacje elektryczne - oświetlenia ogólnego, oświetlenia awaryjnego, siłowa, odgromowa, słaboprądowe Instalacja wentylacji mechanicznej Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 i 2 do SIWZ) 2. Zagospodarowanie terenu Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 1 i 2 do SIWZ). 2.1. Ogrodzenie terenu Zabudowa bramy przesuwnej, dwuskrzydłowej z napędem przy wjeździe. Ogrodzenie z siatki w ramkach od ul. Cmentarnej i od strony działki nr 887. Długość ogrodzenia- 117 mb. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 1 i 2 do SIWZ). 2.2. Oświetlenie terenu Oświetlenie parkingu przy wjeździe. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr1 i 2 do SIWZ). 2.3. Plac parkingowy wraz ze stanowiskiem myjni ręcznej Plac parkingowy z kostki brukowej betonowej o grub. 8 cm. Pow. nawierzchni z kostki brukowej - 174 m2. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. nr 1 i 2 do SIWZ). 2.4. Zieleń Powierzchnia terenów zielonych - 913 m2. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. nr 1 i 2 do SIWZ). 3. Uzbrojenie terenu i przyłącza 3.1 Kanalizacja deszczowa Kanalizacja deszczowa ma odprowadzać wody deszczowe z dachu oraz parkingu. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 1 i 2 do SIWZ). 3.2. Przyłącze kanalizacji sanitarnej z zbiornikiem bezodpływowym Przyłącze ma odprowadzać ścieki socjalno-bytowe z pomieszczeń socjalnych do zbiornika bezodpływowego o poj. 3 m3. Przyłącze z rur kielichowych z PVC klasy S o średnicy 160 Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 1 i 2 do SIWZ). 3.3. Przyłącze wodociągowe Przyłącze z rur PE 90 z istniejącego wodociągu . Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 1 i 2 do SIWZ). 4 Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia obiektu 4.1. Maszyny do zajęć praktycznych Szczegółowe zestawienie maszyn wg załącznika nr 5 4.2. Meble dydaktyczne Szczegółowe zestawienie mebli dydaktycznych wg załącznika nr 5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 80 000 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj ; do dnia 18.02.2010 r . 3.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj; do dnia 20.01. 2010 r. do godz. 10:00. 5.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BOŚ o Katowice Nr 09 1540 1128 2001 7144 7124 0007 6.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Zawierciu ul. M. Rataja 29a, w pok. Nr 3 lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie . 8.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na: budowie budynków o podobnym stopniu skomplikowania i porównywalnych parametrach (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). Budowie sieci technicznych - kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej o porównywalnych parametrach(z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia w.w. warunek mogą spełniać łącznie ) 2) dysponowaniem w celu wykonania zamówienia osobami posiadającymi stosowne uprawnienia i odpowiednie doświadczenie do kierowania robotami budowlanymi w : a) specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń b) specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń c) specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia w.w. warunek mogą spełniać łącznie ) 3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 4) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia w.w. warunek mogą spełniać łącznie ) 1.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 1.3.Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 7 oraz Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na: -budowie budynków o podobnym stopniu skomplikowania i porównywalnych parametrach, -budowie sieci technicznych - przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącza wodociągowego o porównywalnych parametrach, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Za podobny stopień skomplikowania (złożoności) zamawiający będzie uważał: proste budynki jednokondygnacyjne bez i z podpiwniczeniem, wyposażone w najprostsze instalacje (wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, instalacje elektryczne, wentylacja mechaniczna, z najprostszym wyposażeniem technologicznym). Za porównywalne parametry zamawiający będzie uważał: kubaturę budynku o wartości zbliżonej do kubatury budynku do wykonania, powierzchnię zabudowy o wartości zbliżonej do powierzchni zabudowy budynku do wykonania. Za spełnienie warunku będzie się uważać wykonanie co najmniej jednego budynku wraz z przyłączami :kanalizacji sanitarnej i wodociągowej . Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, itp.).Dokumenty te powinny zawierać dane dotyczące wartości wykonanych robót, kubatury, powierzchni zabudowy. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. , (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie udzielenie zamówienia w/w warunek mogą oni spełniać łącznie ) 2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia to: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi dla wskazanych osób, w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby i posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Osoba wskazana na kierownika budowy powinna wykazać się odpowiednim doświadczeniem zawodowym czyli , że pełniła funkcje kierownika budowy na budowie co najmniej jednego budynku o podobnym stopniu skomplikowania oraz załączy dokument potwierdzający fakt pełnienia takiej funkcji na określonej budowie . Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazanie przez wykonawcę, że dysponuje po jednej osobie z odpowiednimi uprawnieniami i doświadczeniem. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji wykonawca winien załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów , do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia w.w warunek mogą oni spełniać łącznie ) 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 2) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości minimum 10% oferowanej ceny, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie udzielenie zamówienia w.w warunek mogą oni spełniać łącznie )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach