Przetargi.pl
Rozbudowa z przebudową wraz z budową chodnika i odwodnienia drogi powiatowej 1802 O Jemielnica - Centawa Etap II odcinek 1

Powiat Strzelecki ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4401700;4401755 , fax. 77 4401701
  • Data zamieszczenia: 2014-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecki
    ul. Jordanowska 2 2
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 77 4401700;4401755, fax. 77 4401701
    REGON: 53141265100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa z przebudową wraz z budową chodnika i odwodnienia drogi powiatowej 1802 O Jemielnica - Centawa Etap II odcinek 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogólny zakres techniczny zadania obejmuje rozbudowę i przebudowę drogi powiatowej 1802 O Jemielnica - granica województwa - (Kotulin) na odcinku Jemielnica - Centawa długości 1.070 m. Projektowany odcinek drogi powiatowej 1802 O położony jest w województwie opolskim na terenie powiatu Strzeleckiego oraz na terenie gminy Jemielnica. Trasa projektowanego odcinka 1 rozpoczyna się w pikietażu projektowanym 0+342.0 stanowiącym granicę podziału etapu pierwszego i drugiego, a kończy się w km 1+412. Na całej długości projektowanego odcinka, obecnie jest jedna, dwukierunkowa jezdnia o nawierzchni bitumicznej, o szerokości poza terenem zabudowy 4.40-4.80 m. Jezdnia na całej długości posiada liczne uszkodzenia oraz nierówności podłużne i poprzeczne. Wzdłuż trasy, w pasie drogowym, zlokalizowane są dwa skrzyżowania z drogami transportu rolnego (w km 0+486.40P, 0+944.69P). Na odcinku 1 projektowana droga przebiega głównie przez tereny pól uprawnych, na fragmencie graniczy z terenem leśnym. Przebudowa drogi powiatowej 1802 O Jemielnica - Centawa (droga klasy Z) polega na: - wzmocnieniu istniejącej konstrukcji drogi z dostosowaniem do kategorii ruchu KR-3, - korekcie przekroju poprzecznego polegającej na: - poszerzeniu jezdni tak, aby uzyskać dwa pasy ruchu po 3,0 m + obustronne pobocza gruntowe o szerokości 1,0 m, - korekcie łuków poziomych i pionowych - modernizacji i budowie odwodnienia drogi - odwodnienie powierzchniowe do projektowanych rowów chłonno - odparowujących, - przebudowie kolidujących z układem drogowym, sieci uzbrojenia podziemnego - sieć teletechniczna, - wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu. Zakres techniczny zadania: - przebudowa konstrukcji jezdni w zakresie poszerzenia, wymiany pełnej konstrukcji oraz wzmocnienia i przebudowy nawierzchni istniejącej: podłoże z kruszywa stabilizowanego cementem 1.382,7 m2, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 3.363,5 m2, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 3.108,4 m2, warstwa wzmacniająca z siatki stalowej 2.662 m2, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 6.751,1 m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 6.607 m2, - budowa odwodnienia liniowego: ścieki korytkowe z elementów betonowych 133 m, - pobocza i zjazdy utwardzone destruktem bitumicznym powierzchnia 2209 m2, - przebudowa doziemnego kabla telekomunikacyjnego na odcinku kolizji T1 km 0+480 - 0+945 oraz na odcinku kolizji T2 km 0+940 + 1+410, budowa telekomunikacyjnych obiektów ochronnych. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót. Na wykonane prace Wykonawca udzieli co najmniej 60 miesięcznej gwarancji. (licząc od daty przekazania przez Wykonawcę zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego). Charakterystyka techniczna przedmiotu zamówienia. Inwestycja pn.: Rozbudowa z przebudową wraz z budową chodnika i odwodnienia drogi powiatowej 1802 O Jemielnica - Centawa Etap II odcinek 1 realizowana będzie na podstawie dokumentacji kontraktowej, którą stanowią: - projekt budowlany branży drogowej - w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - projekt budowlany branży teletechnicznej - w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - prawomocna decyzja Starosty Strzeleckiego Nr 5/10 znak sprawy UA.7361-5/10 z dnia 22.10.2010 r., zatwierdzająca projekt budowlany i zezwalająca na realizację inwestycji drogowej, - Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ - w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - Dokumentacja geotechniczna - w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - projekt organizacji ruchu docelowego - w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu KT-5427-78/10 z dnia 02.08.2010 r., - projekt wykonawczy branży drogowej - w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - projekt wykonawczy branży teletechnicznej - w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - Specyfikacje Techniczne ST Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - projekt założeń etapowej realizacji zamierzenia inwestycyjnego - w załączeniu do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ, - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy objęte kwotą kontraktową: - Obsługa geodezyjna wraz z naniesieniem inwestycji na mapy zasobu geodezyjnego Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich. - Organizacja placu budowy i zaplecza w zakresie kontraktowym i doprowadzenie zaplecza budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót. - Zabezpieczenie placu budowy i robót wraz z ich ubezpieczeniem. - Ochrona dóbr i obiektów osób trzecich zlokalizowanych bezpośrednio wokół placu budowy. - Zabezpieczenie sieci i urządzeń w obrębie robót przed ich uszkodzeniem. - Zabezpieczenie zieleni nie podlegających wycince w obrębie robót. - Spełnienie obowiązków wykonawcy wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409), w tym w zakresie obowiązków kierownika budowy. - Opracowanie i zatwierdzenie przez organ zarządzający ruchem projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych i wymaganych w tym zakresie uzgodnień. Opracowany projekt i przyjęte rozwiązania w zakresie organizacji ruchu winny być zgodne z projektem budowlanym i projektem wykonawczym oraz właściwą technologią wykonania robót. Wykonawca winien spełnić wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. (Dz. U. nr 177 poz. 1729 z dnia 14.10.2003r.) w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz nadzoru nad tym zarządzeniem. - Oznakowanie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z jego utrzymaniem. - Zapewnienie nadzoru ze strony właścicieli urządzeń obcych zlokalizowanych w drodze - na podstawie i zgodnie z wydanymi uzgodnieniami właścicieli tych urządzeń. - Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót. - Realizowanie prac zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Inwestora Harmonogramem Robót. - Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa w tym ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Warunki gwarancyjne. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na całość wykonanego przedmiotu zamówienia gwarancji jakości, na opisanych poniżej warunkach. 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości dla przedmiotu umowy na 60 miesięcy od daty ostatecznego przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu. 2. Gwarancję jakości obejmować musi zarówno jakość wykonanych robót jak i jakość zastosowanych materiałów, surowców i urządzeń. 3. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie uczestniczyć w gwarancyjnych przeglądach okresowych oraz odbiorze ostatecznym. 4. Początek biegu okresu rękojmi i gwarancji liczony jest od daty bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru końcowego robót. 5. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt i własnym staraniem usunąć w okresie gwarancji i rękojmi stwierdzone wady przedmiotu Umowy w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. 6. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej. Zamawiający nie dopuszcza udzielania zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości 34.500,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu: - przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie ul. Gogolińska 2 47-100 Strzelce Opolskie Nr 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). - za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego; 3. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. Pełna kwota wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 22.05.2014 r. do godz. 10:00. 4. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania jeżeli jego oferta przed upływem terminu do składania ofert, tj. do dnia 22.05.2014 r. do godz. 10:00 nie zostanie skutecznie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium - w wymaganej wysokości. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach