Gmina Włocławek ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Królewiecka 7
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37 , fax. 054 230 53 53
- Data zamieszczenia: 2016-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
ul. Królewiecka 7 7
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, fax. 054 230 53 53
REGON: 00055129500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Urzędu Gminy Włocławek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje rozbudowę budynku Urzędu Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 we Włocławku o nową część zlokalizowaną bezpośrednio przy ścianie budynku B oraz związaną z tą rozbudową przebudowę istniejącego budynku biurowego B na nieruchomości oznaczonej nr 91 km50 o pow. 690,00m2. Projektowana rozbudowa i istniejący budynek B Urzędu Gminy stanowić będą obiekt kubaturowy z jednym układem funkcjonalnym. Projektowana rozbudowa i część istniejąca to obiekty dwukondygnacyjne, niepodpiwniczone z dachem jednospadowym o spadku pochylenia połaci dachowej 5 stopni. Zamówienie obejmuje również rozbiórkę budynku biurowego C, zlokalizowanego przy granicy z działką nr 90. Rozbudowa zostanie zlokalizowana w granicach działek od strony północnej - nr 92/5 od strony wschodniej nr 94, nr 93,2. Prace związane z połączeniem części rozbudowywanej i istniejącego budynku B Urzędu Gminy będą wykonywane w obiekcie funkcjonującym w uzgodnieniu i dostosowaniu do godzin pracy urzędu. Parametry rozbudowy- powierzchnia zabudowy -66 m2 - powierzchnia użytkowa -103,12 m2- kubatura dobudowy -413,29 m3 wymiary zewnętrzne - 11,00 m x 6,00m. Dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych - obsługa niepełnosprawnych na poziomie parteru budynku projektowanym podjazdem zewnętrznym. Zakres robót opisany jest w dokumentacji projektowej na którą składają się: się: projekt wykonawczy, projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę, projekt wykonawczy -branża elektryczna, projekt wykonawczy -branża sanitarna, specyfikacja techniczna wykonania robót instalacji wodno-kanalizacyjnej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekt budowlany dotyczący rozbiórki wraz z pozwoleniem na rozbiórkę oraz w przedmiarach robót. Roboty budowlane w szczególności obejmują: roboty rozbiórkowe budynku C w którym znajduje się Gminny Zespół Oświaty we Włocławku i wiaty stalowej- obiekty położone w podwórzu Urzędu Gminy Włocławek, przylegające do ściany innego budynku wraz z wywozem i utylizacją materiałów z rozbiórki oraz wykonanie zabezpieczenia przed pyłem na czas robót rozbiórkowych. roboty ogólnobudowlane rozbiórka starych płyt drogowych, wykopy pod fundamenty, wykonanie ław fundamentowych żelbetowych, izolacje poziome i pionowe;ściany murowane konstrukcyjne parteru i piętra oraz klatkę schodową żelbetową, trzpienie żelbetowe i przewiązki w ścianach, strop nad parterem i piętrem typu TERIVA,stropodach jednospadowy ze styropapy łącznie z pokryciem papą zgrzewalną i obróbkami, rynnami i rurami, montaż stolarki okiennej typowej PCV z nawiewnikami,montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej drewnianej typowej, montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej aluminiowej, wykonanie ścianek działowych i tynków wewnętrznych,wykonanie stropu z płyt k-g na piętrze,wykonanie instalacji elektrycznej, teletechnicznej i niskoprądowej łącznie z osprzętem,wykonanie instalacji wodno- kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania łącznie z białym montażem,wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni, wykonanie instalacji telefonicznej i informatycznej w rozbudowanej części i budynkach istniejących -budynku A i budynku B, wykonanie izolacji pod posadzki, posadzki i wykładziny wierzchnie, malowanie ścian i sufitów, wykonanie elewacji - ocieplenie ścian metodą lekką - wełna mineralna , tynk mineralny oraz malowanie elewacji, wykonanie adaptacji istniejącego pomieszczenia na WC jednego pomieszczenia biurowego,wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych i schody wejściowe,wykonanie ocieplenia stropu w przejściu z ulicy do podwórza.; wymiana rur centralnego ogrzewania w budynku B, dostawa pieca centralnego ogrzewania gazowego wiszącego , kondensacyjnego, dwufunkcyjnego z zamknięta komorą spalania o mocy 50 kW, wyposażony w pompę obiegową c.o. ,regulator i programator pracy kotła i zbiornik przeponowy wraz z stalową spalinową 125/80mm, montaż pieca centralnego ogrzewania w istniejącej kotłowni, znajdującej się w budynku A i demontaż starego pieca oraz remontu pomieszczenia kotłowni, polegającego na skuciu starych tynków ścian o wymiarach (3,65+4,72 ) x 2,15 = 18,0m2, położeniu nowych tynków o wymiarach (3,65+4,72 ) x 2,15 = 18,0m2 oraz malowaniu ścian i sufitu farbami krzemianowymi 18 m2 +17,23 m2 = 35,23 m2. Zamówienie obejmuje także obowiązki wykonawcy w zakresie powierzenia kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno- budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych , drogowej, zapewnienie obsługi, geodezyjnej i wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zapewnieniu niezbędnych mediów do należytego prowadzenia budowy( w tym zapewnieniu zasilania elektrycznego na potrzeby budowlane-prąd budowlany), wykonaniu szczegółowego harmonogramu robót uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy , zawierającego opis organizacji robót z podziałem na branże ze wskazaniem liczby pracowników dla poszczególnych branż i sposobu koordynacji międzybranżowej robót, przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, kompletu dokumentów i oświadczeń opisanych w Prawie budowlanym, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie rozbudowanej części Urzędu. stałej obecności kierownika robót w trakcie prowadzenia robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót i ślepy kosztorys ofertowy będące załącznikiem do SIWZ i został zamieszczony na stronie internetowej Urzędu Gminy Włocławek: www.gmina.wloclawek.pl - link Przetargi własne urzędu oraz w siedzibie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 13 000,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu,w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego KDBS 79 9550 0003 2001 0070 0711 0018 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużony okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.wloclawek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27