Przetargi.pl
Rozbudowa ul. Glinianej w Radomsku

Miasto Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97500 Radomsko, ul. Tysiąclecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 854 571 , fax. 044 6854513, 6854521
  • Data zamieszczenia: 2016-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
    ul. Tysiąclecia 5
    97500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 854 571, fax. 044 6854513, 6854521
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ul. Glinianej w Radomsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Rozbudowa pasa drogowego ul. Glinianej na odcinku 195,29 m od ul. Batorego w kierunku ul. Ciepłej wraz z budową kanalizacji deszczowej do odwodnienia ulicy Glinianej w Radomsku”. Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie określonym przedmiarami robót i zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez: BP MEDIATECH CONSTRUCTION Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. ul. Kościuszki 6/3, 97-500 Radomsko, oraz zasadami wiedzy technicznej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie robót rozbiórkowych: nawierzchni jezdni, chodnika, nawierzchni utwardzonych w śladzie budowy kanalizacji deszczowej, krawężników i wycinkę drzew. 2) Roboty ziemne-korytowanie. 3) Wykonanie konstrukcji i nawierzchni jezdni ul. Glinianej w tym: - warstwy odsączającej gr warstwy 15 cm, - podbudowy z tłucznia o gr warstwy 20 cm, - podbudowy zasadniczej z asfaltobetonu AC16W o gr warstwy 7 cm, - warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W o gr warstwy 6 cm, - warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S o gr warstwy 5 cm, - krawężników po obu stronie jezdni na ławie betonowej z oporem. 4) Wykonanie pobocza utwardzonego (za krawężnikiem) na warstwie odsączającej z pospółki gr 10 cm, z kruszywa bitumicznego pozyskanego z rozbiórki nawierzchni gr. 10 cm – po jednej stronie jezdni. 5) Wykonanie odwodnienia jezdni poprzez budowę kanalizacji deszczowej fi 315 mm o dł. 186,0 m, budowę przykanalików fi 200 mm o dł. 31,5 m i wpustów ściekowych Wp 5÷ Wp10 wraz z odtworzeniem nawierzchni utwardzonej po wybudowaniu sieci. 6) Regulacje włazów studni rewizyjnych kanalizacji oraz zasuw umieszczonych w nawierzchni jezdni i na poboczu. 7) Wykonanie oznakowania z zaprojektowanej organizacji ruchu. 8) Wykonanie innych robót towarzyszących w tym usunięcie kolizji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Przedmiar robót (branża drogowa) - stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ, 2) Przedmiar robót (sieć kanalizacji deszczowej) - stanowiący dodatek nr 10 do SIWZ, 3) Przedmiar robót (sieć telekomunikacyjna) - stanowiący dodatek nr 11 do SIWZ, 4) Projekt budowlany – branża drogowa - stanowiący dodatek nr 12 do SIWZ, 5) Projekt stałej organizacji ruchu drogowego - stanowiący dodatek nr 13 do SIWZ, 6) Plan wyrębu drzew - stanowiący dodatek nr 14 do SIWZ, 7) Projekt budowlany - sieć kanalizacji deszczowej - stanowiący dodatek nr 15 do SIWZ, 8) Projekt budowlany - sieć telekomunikacyjna - stanowiący dodatek nr 16 do SIWZ, 9) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża drogowa) – stanowiąca dodatek nr 17 do SIWZ, 10) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (sieć kanalizacji deszczowej) - stanowiąca dodatek nr 18 do SIWZ, 11) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (sieć telekomunikacyjna) - stanowiąca dodatek nr 19 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest wycenić roboty w oparciu o dokumentację projektową w zakresie określonym przedmiarem robót, tj. z wyłączeniem (objętych projektem budowlanym): chodników wraz ze zjazdami oraz wpustów ściekowych Wp1÷Wp4 wraz z przykanalikami do ww. wpustów. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projektach budowlanych/wykonawczych, przedmiarach robót, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ESBANK Banku Spółdzielczym w Radomsku: Nr rachunku: 98 8980 0009 2001 0037 5283 0014 z dopiskiem: Wadium – „Rozbudowa ul. Glinianej w Radomsku” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ). Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 12.3 ppkt 2-5 SIWZ wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – „Rozbudowa ul. Glinianej w Radomsku”. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 29 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach