Przetargi.pl
Rozbudowa Szkoły we wsi Kraśnik Dolny

Wójt Gminy Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Teatralna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 323 221 , fax. 757 351 783
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Bolesławiec
    ul. Teatralna
    59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 323 221, fax. 757 351 783
    REGON: 53373600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkoły we wsi Kraśnik Dolny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa szkoły we wsi Kraśnik Dolny wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wodno – kanalizacyjnej, ogrzewania, instalacji wentylacji, klimatyzacji wraz z zagospodarowaniem terenów zewnętrznych oraz wykonaniem przyłączy zewnętrznych w zakresie umożliwiającym uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. Rozbudowa szkoły obejmuje rozbiórkę istniejącej części szkoły przy Sali gimnastycznej wraz z rozebraniem istniejących naziemnych zbiorników gazu i ich infrastrukturą, modernizację kotłowni w budynku przedszkola, w zakresie umożliwiającym uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. 2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót: 2.1 Budowa budynku szkoły • Powierzchnia użytkowa 761,10 m2 • Powierzchnia całkowita 2 357,20 m2 • Powierzchnia zabudowy 786,90 m2 • Powierzchnia netto 1 976,10 m2 • Kubatura 8 687,70 m3 • Wysokość do kalenicy 14.90 m • Liczba pomieszczeń parter 27, I piętro 23, II piętro 25 2.1.2 Rozbiórka istniejącego budynku szkoły wraz z instalacjami. 2.1.3 Rozbiórka istniejących naziemnych zbiorników gazu wraz z ich infrastrukturą. 2.1.4 Modernizacja kotłowni przedszkola do potrzeb nowego ogrzewania. 2.1.5 Dostarczenie kotłowni kontenerowej i zapewnienia ogrzewania na czas robót budowlanych dla budynków przedszkola, szkoły i Sali gimnastycznej. 2.1.6 Przygotowanie terenu pod budowę nowego budynku. 2.1.7 Wykonanie wykopów pod fundamenty przyszłego budynku. 2.1.8 Wykonanie ław i ścian fundamentowych budynku. 2.1.9 Wykonanie izolacji przeciwwodnych pionowych i poziomych. 2.1.10 Wykonanie robót budowlanych związanych ze wznoszeniem budynku. 2.1.11 Montaż więźby dachowej (wiązary kratowe). 2.1.12 Wykonanie ocieplenia oraz pokrycia dachowego. 2.1.13 Montaż stolarki okiennej i drzwiowej w budynku. 2.1.14 Wykonanie robót wykończeniowych wewnątrz budynku (tynkowanie, malowanie, tynk żywiczny podłogi z płytek, licowanie ścian płytkami, wykonanie wykładzin PVC itp.) 2.1.15 Montaż elementów wyposażenia instalacyjnego klimatyzacji i wentylacji w budynku. 2.1.16 Wykonanie i montaż pozostałych elementów instalacyjnych w budynku (instalacje sanitarne i elektryczne, instalacja olejowa). 2.1.17 Wykonanie przyłącza instalacji olejowej z nowej kotłowni do budynku przedszkola. 2.1.18 Wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych budynku. 2.1.19 Wykonanie windy dla niepełnosprawnych 2.1.20 Wykonanie tynków zewnętrznych na elewacji budynku. 2.1.21 Wykonanie przyłączy wodno – kanalizacyjnych. 2.1.22 Wykonanie przyłącza elektrycznego. 2.1.23 Zagospodarowanie terenów zewnętrznych (wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej, wykonanie terenów zielonych). 2.1.24 Uzyskanie pozwolenia na prowadzenie nadzoru archeologicznego w delegaturze WUOZ w Jeleniej Górze zgodnie z postanowieniem nr 96/2018 z dnia 09.03.2018 r. 2.1.25 Wykonanie oświetlenia zewnętrznego. 2.1.26 Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. UWAGA: Wykonawca w pierwszej kolejności po zdemontowaniu zbiorników na gaz powinien zapewnić ogrzewanie w budynkach przedszkola, szkoły i Sali gimnastycznej. Mając na uwadze, że w/w obiekty nie mogą zostać bez ogrzewania a przedszkole również bez ciepłej wody należy dostarczyć i podłączyć kotłownię kontenerową, która będzie dostarczać ciepło do budynków. Wszystkie ustalenia zawarte w postanowieniu nr 96/2018 z dnia 09.03.2018 r. są wiążące dla Wykonawcy i ich wypełnienie obciąża Wykonawcę. Wszystkie roboty nieujęte w dokumentacji Wykonawca powinien ująć do wyceny zgodnie z załącznikiem ROBOTY DODATKOWE. 3. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa „ Rozbudowa szkoły we wsi Kraśnik Dolny” oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ, opracowanych przez biuro projektowe CASTOR Pracownia Projektowa, os. Tysiąclecia 71/45, 61 – 255 Poznań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 80 000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy 00/100) na okres związania ofertą. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Bolesławcu 92 8392 0004 2600 2017 2000 0040 UWAGA !!! Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołącza do oferty: 1.1. Wypełniony, (zawierający imię i nazwisko, nazwę firmy i dokładny adres Wykonawcy, NIP, nr tel./fax, e-mail), oznaczony datą, sporządzony wg wzoru „Formularz Oferty” - Zał. nr 1 - i właściwie podpisany określający i zawierający m.in.: 1) Cenę ryczałtową za wykonanie pełnego zakresu zamówienia. 2) Okres gwarancji jakości (min. 60 miesięcy). 3) Termin wykonania. 4) Informacje o wadium i nr konta, na który należy je zwrócić, 2. Dowody posiadania przez oferenta niezbędnych kwalifikacji stosownie do wymagań Zamawiającego. Należy przedłożyć wszystkie wymagane oświadczenia, pełnomocnictwa i dokumenty wymienione w Rozdz VI pkt 1. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach