Przetargi.pl
Rozbudowa szkoły we wsi Dąbrowa Bolesławiecka

Gmina Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, Teatralna 1a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 732 32 21
  • Data zamieszczenia: 2022-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolesławiec
    Teatralna 1a
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 732 32 21
    REGON: 230821457
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa szkoły we wsi Dąbrowa Bolesławiecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa szkoły we wsi Dąbrowa Bolesławiecka wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej, instalacji ogrzewania, instalacji wentylacji wraz z zagospodarowaniem terenów zewnętrznych, wykonaniem przyłączy zewnętrznych w zakresie umożliwiającym uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie.1.1 W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót:1.1.1 Rozbudowa budynku szkoły:• Powierzchnia użytkowa - 307,06 m2• Powierzchnia zabudowy - 290,88 m2• Kubatura - 2063,80 m3• Wysokość do kalenicy - 10,06 m Liczba pomieszczeń - 161.1.2 Przygotowanie terenu pod budowę budynku (roboty porządkowe, roboty pomiarowe, itp.).1.1.3 Wykonanie wykopów pod fundamenty przyszłego budynku.1.1.4 Wykonanie ław i ścian fundamentowych budynku.1.1.5 Wykonanie izolacji przeciwwodnych pionowych i poziomych.1.1.6 Wykonanie robót budowlanych związanych ze wznoszeniem budynku.1.1.7 Montaż więźby dachowej.1.1.8 Wykonanie ocieplenia oraz pokrycia dachowego.1.1.9 Montaż stolarki okiennej i drzwiowej w budynku.1.1.10 Wykonanie robót wykończeniowych wewnątrz budynku (tynkowanie, malowanie, tynk żywiczny, podłogi z płytek, wykładzin, licowanie ścian płytkami, itp.).1.1.11 Wykonanie instalacji oraz montaż elementów wyposażenia instalacyjnego wentylacji w budynku.1.1.13 Wykonanie i montaż pozostałych elementów instalacyjnych w budynku (instalacje sanitarne oraz elektryczne).1.1.14 Wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych budynku.1.1.15 Wykonanie tynków zewnętrznych na elewacji budynku.1.1.16 Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego zgodnie z uzgodnieniami.1.1.17 Wykonanie przyłącza wodociągowego zgodnie z uzgodnieniami.1.1.18 Wykonanie przyłącza elektrycznego zgodnie z uzgodnieniami.1.1.19 Zagospodarowanie terenów zewnętrznych (wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej, wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wykonanie terenów zielonych).1.1.20 Wykonanie oświetlenia zewnętrznego.1.1.21 Uzyskanie pozwolenia na prowadzenie nadzoru archeologicznego w delegaturze Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Jeleniej Górze zgodnie z Postanowieniem nr 108/2020 z dnia 04.05.2020r. (znak sprawy: JG/N.5152.129.2020.IE). Wszystkie ustalenia zawarte w ww. postanowieniu są wiążące dla Wykonawcy i ich wypełnienie obciąża Wykonawcę.1.1.22 Wykonanie prac budowlanych w istniejącym budynku szkoły (wykonanie tynku żywicznego na ścianach klatki schodowej, malowanie ścian i sufitów, wymiana gumoleum na wykładziny heterogeniczne winylowe, wymiana oświetlenia na sali gimnastycznej, modernizacja istniejących toalet, wymiana ogrodzenia od strony frontowej i ogrodzenia od działki sąsiedniej na nowe, remont dachu nad salą gimnastyczną i nad zapleczem socjalnym przy sali, roboty zewnętrzne itp.)1.1.23 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z ogrodzeniem.1.1.24 Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.UWAGA !Zamawiający zwraca uwagę Wykonawcy, że przedmiot zamówienia będzie realizowany na użytkowanym obiekcie – zespół szkolno-przedszkolny, w związku z powyższym Wykonawca musi tak zabezpieczyć plac budowy (ogrodzić, odpowiednio oznakować), aby była możliwość korzystania z istniejącego budynku, a roboty budowlane prowadzić z zachowaniem szczególnej ostrożności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczenie swojej oferty wadium w wysokości: 40.000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy PLN 00/100) na okres związania ofertą.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Bolesławcu92 8392 0004 2600 2017 2000 0040UWAGA !!! Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:2.4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie i wskażą należycie wykonane, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone roboty (zrealizowane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) polegające na budowie jednego obiektu budowlanego użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 250,00 m2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach