Przetargi.pl
ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI RASZÓWKA

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Księcia Ludwika I 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Platforma znajdująca się pod adresem: https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl; www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI RASZÓWKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Szkoły Podstawowej w miejscowości Raszówka. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w miejscowości Raszówka” na terenie dz. 288/9 obr. Raszówka, adres: Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w miejscowości Raszówka, ul. 1 Maja 10, 59-300 Lubin. Charakterystyczne parametry techniczne nowo budowanego segmentu: Powierzchnia zabudowy projektowanej rozbudowy – 257,81 m²; Powierzchnia użytkowa budynku – 380,40 m²; Kubatura budynku – 2 494,89 m³. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów robót: • wykonanie robót demontażowo - rozbiórkowych oraz zamurowań w celu połączenia łącznikiem istniejącego budynku szkoły z dobudowywanym segmentem, • wykonanie ław fundamentowych żelbetowych na warstwie betonu wyrównawczego, • wykonanie ścian fundamentowych z bloczków betonowych na zaprawie cementowej, • wykonanie ścian konstrukcyjnych zewnętrznych murowanych z pustaków wapienno-piaskowych silikatowych gr. 25 cm, z izolacją termiczną gr. 15 cm – szkło komórkowe wraz z wykonaniem tynków zewnętrznych silikonowych barwionych w masie cienkowarstwowych na systemowej siatce podtynkowej, • wykonanie stropodachu pełnego gęstożebrowego sprężonego gr. 31 cm z dociepleniem ze szkła komórkowego, • dostawa i montaż aluminiowej ślusarki okiennej i drzwiowej, • wykonanie instalacji wewnętrznych: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania wraz kotłownią, gazowej, wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, elektrycznej, przeciwpożarowego wyłącznika prądu, system oddymiania grawitacyjnego, odgromowej, niskoprądowej w tym: sieci komputerowej, system telewizji dozorowej, system instalacji dzwonkowej, sygnalizacji włamania i napadu oraz klimatyzacji w części świetlicowej na parterze budynku, • wykonanie sieci zewnętrznych kanalizacji sanitarnej, • wykonanie kanalizacji deszczowej dla odprowadzenia wody deszczowej z dachu do zbiornika na deszczówkę, • wykonanie zewnętrznej linii kablowej nN zasilającej obiekt w energię elektryczną wraz z przebudową istniejącej infrastruktury oświetlania zewnętrznego, • uporządkowanie terenu. Uwaga: • z uwagi na prowadzenie robót w obiekcie czynnym należy uwzględnić konieczność prowadzenia robót w sposób pozwalający na pracę szkoły. W okresie zajęć lekcyjnych Wykonawca obowiązany jest ustalić z Użytkownikiem terminy realizacji robót jak najmniej kolidujące z funkcjonowaniem placówki. Podczas prowadzenia robót należy zapewnić bezpieczeństwo użytkownikom budynku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa dzieci przebywających w budynku szkoły. 1.1. W celu dostosowania funkcjonalności obiektu dla potrzeb wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych zaprojektowano obiekt budowlany bez barier architektonicznych. Dostęp osób niepełnosprawnych do segmentu będącego przedmiotem przedmiotowej rozbudowy zapewniony jest poprzez istniejący budynek szkolny wyposażony w pochylnię przy wejściu do szkoły od strony południowo – wschodniej oraz miejsca parkingowe przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wszystkie otwory drzwiowe zostały przystosowane dla osób niepełnosprawnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa udostępniona ze SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Warunki szczegółowe przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 – tekst jednolity) osoby wykonujące następujące czynności: - pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, - pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót ziemnych, b) robót budowlanych konstrukcyjnych, c) robót wykończeniowych, d) robót elektrycznych, e) robót sanitarnych. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie 32 000,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych 00/100). Wadium musi zostać wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i obejmować cały okres związania ofertą. Wymagania dotyczące wadium zostały określone w SIWZ. UWAGA - dotyczy ofert składanych elektronicznie: W przypadku wnoszenia wadium w formie elektronicznej w postaci innej niż pieniądz: W przypadku składnia Oferty w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty załączyć - Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ), 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP - zał. nr 4 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach