Przetargi.pl
ROZBUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA UMOWAMI NA POTRZEBY CENTRUM ZAKUPÓW DLA SĄDOWNICTWA INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ

Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej ogłasza przetarg

  • Adres: 31-463 Kraków, ul. Farmaceutów 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 728 585 179 , fax. 12 4175665
  • Data zamieszczenia: 2013-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej
    ul. Farmaceutów 2 2
    31-463 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 728 585 179, fax. 12 4175665
    REGON: 12249293900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA UMOWAMI NA POTRZEBY CENTRUM ZAKUPÓW DLA SĄDOWNICTWA INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa o nowe funkcjonalności Systemu Zarządzania Umowami (SZU) służącego do rejestrowania zawieranych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych umów na rzecz wszystkich sądów powszechnych, oraz śledzenia i kontrolowania postępu ich realizacji, umożliwiająca integrację z Sądowym Systemem Zamówień (SSZ) będącym własnością Sądu Apelacyjnego w Krakowie. SSZ jest systemem służącym do zbierania i agregacji danych dotyczących zapotrzebowań na towary i usługi składane przez sądy powszechne, zarządzania zapotrzebowaniami, tworzenia katalogu towarów, składania zamówień w ramach realizowanych poprzez system umów, zarządzania użytkownikami oraz generowania raportów. 2.Stworzenie mechanizmu integracyjnego, który pozwoli korzystać z danych SSZ w SZU. Dodatkowo konieczne będzie stworzenie pluginu aplikacyjnego uruchamianego w środowisku SSZ, umożliwiającego następujące funkcjonalności: a) Tworzenie w systemie danych z podpisanej na rzecz wszystkich sądów powszechnych umowy ramowej zawartej na podstawie przepisów Pzp wraz artykułami parametryzowanymi. Opis działania umowy ramowej: - Możliwość podpięcia kilku dostawców do umowy ramowej, - Różni dostawcy mogą mieć różne ceny tych samych artykułów, - Różni dostawcy posiadają różne kody artykułów, - Spośród dostawców wybierany jest jeden dostawca, który realizuje umowę wykonawczą, - Wprowadzane umowy wykonawcze posiadają wartość umowy. b) Kontrola postępu realizacji umowy ramowej. - Na podstawie umów wykonawczych należy pilnować ustawianych przez użytkownika wartości, - Wartość umowy wykonawczej odejmuje się od wartości zawartej umowy ramowej. c) Generowanie raportów z artykułów parametryzowanych. - Raport powinien zawierać wszystkie parametry, - Szablon raportu artykułu powinien aktualizować się automatycznie w zależności od ilości parametrów, - Raporty muszą być generowane co najmniej w formatach xlsx. d) Różne okna czasowe zależne od stopnia dysponenta - określenie daty rozpoczęcia zbierania oraz zakończenia zbierania zapotrzebowań dla generowanych raportów w zależności od stopnia uprawnień dysponenta. 3. Wdrożenie przygotowanych rozwiązań na serwery Zamawiającego. 4. Wsparcie użytkowników w zakresie pomocy i rozwiązywania zgłaszanych awarii systemu informatycznego. 5. Obsługa katalogu artykułów. 6. Opieka nad serwerami (monitorowanie stanu, usuwanie ewentualnych awarii, nadzór kopii zapasowych). 7. Pomoc merytoryczna w zakresie obsługi administracyjnej serwisu z czasem reakcji zespołu u klienta (analityk + administrator + projektant) w siedzibie Zamawiającego, ul. Farmaceutów 2, Kraków. 8. Stała asysta technika analitycznego w siedzibie Zamawiającego na wniosek Zamawiającego złożony nie później niż 24 godziny (1 dzień roboczy) przed rozpoczęciem pracy technika. 9. Zamawiający przewiduje rozliczenie po wykonaniu i wdrożeniu każdej z nowych funkcjonalności Systemu Zarządzania Umowami oraz rozliczenie godzinowe za świadczenie usług serwisowych (maksymalnie 1700 godzin).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czdsigb.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach