Przetargi.pl
Rozbudowa Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Głubczycach - wykonanie rozbudowy budynku zaplecza technicznego - I etap

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Kołłątaja 4
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-774710850 , fax. 0-774710852
  • Data zamieszczenia: 2013-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Kołłątaja 4 4
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 0-774710850, fax. 0-774710852
    REGON: 53141966000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://psp.opole.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Głubczycach - wykonanie rozbudowy budynku zaplecza technicznego - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na wykonaniu rozbudowy budynku zaplecza technicznego- I etap. Szczegółowy zakres robót oraz ich lokalizacje zawiera dokumentacja techniczna, w tym dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, mapy, schematy, opisy techniczne, rzuty oraz aksonometria. Wykonawca zobowiązany jest wykonać kompleksowo zakres rzeczowy robót zgodnie z opracowaną dokumentacją z uwzględnieniem warunków niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. W przypadku, gdy w jakimkolwiek miejscu dokumentacji technicznej, STWiOR oraz niniejszego SIWZ wskazane są nazwy własne urządzeń, materiałów, technologii etc. lub jakiekolwiek stwierdzenia sugerujące określony produkt, producenta lub technologię są one podane jedynie dla przykładu. Zamawiający w pełnym zakresie dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń, materiałów oraz technologii równoważnych do opisanych przez siebie w dokumentacjach. Zastosowane rozwiązania równoważne do projektowanych muszą spełniać wszelkie wymogi dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz w innych celach dla których w niniejszym postępowaniu przewidziano ich zastosowanie. Nie wymaga się sprawozdań z badań określonych w dokumentacji instytucji, wiążące i uznane za prawidłowe będą każde sprawozdania wykonane przez niezależne od Wykonawcy jednostki, które potwierdzają dane techniczne oraz wskazywane przez wykonawcę, producenta parametry materiałów budowlanych. Wykonawca w celu potwierdzenia, że roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego jest zobowiązany jedynie w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych przedstawić wraz z ofertą opis urządzeń, karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające parametry urządzeń i materiałów w tym chemii budowlanej, rodzaj technologii itp. w celu wykazania ich równoważności z rozwiązaniami projektowanymi. Równoważne rozwiązania są to takie rozwiązania, których istotne parametry nie będą gorsze od projektowanych, w tym uzyskany efekt zastosowania i cel będzie zgodny z projektowanymi założeniami oraz nie gorszy od niego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy): a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) nazwę zamówienia; c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; d) kwotę gwarancji; e) termin ważności gwarancji; f) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 u.p.z.p nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw, chyba że udowodni iż wynika to z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub Wykonawca którego ofertę wybrano nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawca którego ofertę wybrano stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a. nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib; b. nazwę zamówienia; c. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; d. określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; e. termin ważności poręczenia; f. zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw, chyba że udowodni iż wynika to z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego ofertę wybrano stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Głubczycach, ul. Kołłątaja 4, 48-100 Głubczyce, Nr konta 78 1020 3714 0000 4702 0012 8363 Bank: PKO BP Oddział 1 w Kędzierzynie-Koźlu. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 2. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w oryginale w sekretariacie Zamawiającego, w godz.8:00- 15:00, w dni robocze lub dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie. 3. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie przez Wykonawcę wadium (kopia przelewu bankowego, dokumentu gwarancji lub poręczenia, itp.). 4. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinno ono zabezpieczać wspólnie składaną ofertę. 5. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie lub z naruszeniem terminu, miejsca i sposobu jego wniesienia, zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4) u.p.z.p. 4. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 5. Utrata wadium. 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p lub pełnomocnictw, chyba że udowodni iż wynika to z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://psp.opole.pl/bip/strona/ogloszenia/zamowienia-publiczne-kp-psp-glubczyce/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach