Przetargi.pl
ROZBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY ORAZ SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ W SIEKIERCZYNIE

Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 59-818 Siekierczyn, Siekierczyn 271
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7221778 , fax. 075 7221750
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
    Siekierczyn 271 271
    59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7221778, fax. 075 7221750
    REGON: 23082156900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY ORAZ SIECI WODNO-KANALIZACYJNEJ W SIEKIERCZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz sieci wodno-kanalizacyjnej w Siekierczynie. Zakres zamówienia obejmuje: 1.Rozbudowę stacji uzdatniania wody AKSUW 55 w Siekierczynie w ramach tego zadania należy wykonać: 1).zbiornik na wodę czystą - pitną o pojemności Vcz=150 m3 o konstrukcji żelbetowej okrągłej o wymiarach D=7,7 m, H=5,5 m, 2).przebudowę kontenera SUW w zakresie wymiany pomp, przepływomierzy, napędów przepustnic, elektrozaworów, sprężarek, armatury przyłączeniowej, szafy sterowniczej z systemem AKPiA, osuszacza powietrza, pokrywy zbiornika reakcji, 3).remont istniejących dwóch zbiorników na wodę czystą w zakresie czyszczenia wewnętrznych powierzchni i zabezpieczenia przed korozją - łączna powierzchnia 450,0 m2, remont pokrycia zbiorników z papy zgrzewalnej o powierzchni 100,00 m2 oraz malowanie barierek i drabinek, remont elewacji - powierzchnia 250,00 m2, 4). remont istniejącego odstojnika popłuczyn w zakresie czyszczenia wewnętrznej powierzchni i zabezpieczenia przed korozją - powierzchnia 250,00 m2, montaż i demontaż pokrycia z desek ( grubość desek 5 cm, powierzchnia pokrycia 72,0 m2) oraz wymiana zastawek drewnianych, 5).instalację sond hydrostatycznych w istniejących zbiornikach na wodę czystą oraz obniżenie rurociągu zasilającego zbiorniki, 6) demontaż i montaż filtrów z wymianą złóż filtracyjnych i ich wbudowanie - w dwóch filtrach poziomych dwusekwencyjnych o Dn=2000 i powierzchni filtracji każdej pojedynczej sekcji 1,5 m3 7). obudowę studni - wymianę pomp wraz z rurociągami tłocznymi, przebudowę armatury i wyposażenia w studniach, 8). budowę rurociągów międzyobiektowych i studni sieciowych, 9). wymianę ogrodzenia, bramy i furtki o łącznej długości 454,0 mb, w tym pięć bram wjazdowych szerokości 4,0 mb i jedna furtka, 10). wymianę płytek chodnikowych wokół kontenera stacji oraz zbiorników na wodę czystą o łącznej powierzchni 75,0 m2 oraz krawężników wokół dróg o długości 200,0 mb, 11). demontaż i montaż oświetlenia stacji - lampy o wys. 6 m z czujnikami ruchu, 12). odtworzenie nawierzchni w obrębie prowadzonych robót ziemnych, 13). prac elektryczne w tym: a). przebudowa rozdzielnicy RG, b). montaż rozdzielnicy zasilająco-sterowniczej RT w kontenerze stacji oraz ułożenie linii zasilających i sterowniczych z podłączeniem urządzeń technologicznych, c). wykonanie układu sterowania, wizualizacji oraz monitoringu GSM pracy stacji oraz budowę układu alarmowego z monitoringiem wizyjnym stacji, d). modernizacja oświetlenia stacji, e). przełożenie istniejących sieci elektrycznych. 14). zakup i montaż we wskazanych przez Zamawiającego miejscach na istniejącym wodociągu zasuw wodociągowych o następujących średnicach : ? 200 - sztuk 12, ? 150 - sztuk 6, ? 100 - sztuk 1, ? 80 - sztuk 1, 15). zakup beczkowozu na wodę pitną o następujących parametrach: a).pojemność 2500 dm3, b).konstrukcja wozu samonośna, zestaw kołowy jednoosiowy o dwóch kołach z błotnikami metalowymi malowanymi, c).zbiornik wykonany z blachy ocynkowanej o grubości 5 mm, d).zbiornik z zewnątrz malowany powłoką lakierniczą, e). zbiornik wewnątrz pomalowany specjalną emalią epoksydową grubopowłokową do zbiorników na produkty spożywcze, f). minimum jeden dolny kran spustowy z zaworem kulowym, g). kruciec zalewowy z przyłączem W52 na szczycie zbiornika, h). górny właz R 500 mm zalewowy, i). wziernikowe wskaźniki poziomu napełnienia, j). dolny zaczep hitach na wysokości 400 mm, k). ucho zaczepu, l). mechanicznie regulowana stopka podporowa, m). instalacja elektryczna 12V ze złączem, n). instalacja oświetleniowa wymagana przez przepisy ruchu drogowego ze składanymi lampami zabezpieczonymi specjalną konstrukcją metalową, o). hamulec zasadniczy z układem jednoobwodowym pneumatycznym, p). hamulec ręczny postojowy q). rura przelewowa, r). piktogram z oznaczeniem WODA DO PICIA, s). świadectwo homologacji - umożliwiające rejestrację oraz poruszanie się po drogach publicznych z prędkością 25 km)h. 1.A. Szczegóły wykonywania przedmiotu zamówienia: 1). prace objęte projektem należy prowadzić utrzymując ciągłość dostawy wody dla mieszkańców Gminy, przerwa w produkcji wody nie powinna w żadnym przypadku trwać dłużej niż 16 godzin i powinna być poprzedzona uzupełnieniem wody w zbiorniku wody czystej, 2). w razie konieczności niektóre roboty będą musiały być wykonane w godzinach nocnych, a także w dni wolne od pracy, 3). na czas wykonywania przedmiotu zamówienia należy zabezpieczyć możliwość awaryjnej dostawy wody do odbiorców beczkowozami - należy zabezpieczyć co najmniej dwa pojazdy o pojemności beczki min. 5000 dm3, 4). przed włączeniem do eksploatacji należy przeprowadzić właściwą dezynfekcję oraz płukanie instalacji i zbiorników, 5). należy przewidzieć wykonanie analiz jakości wody potwierdzające właściwe wbudowanie złóż filtracyjnych, 6). woda podawana ze stacji uzdatniania wody musi być jakości odpowiadającej rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie jakości wód przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. Nr 61, poz. 417, i z 2010 r, Nr 72, poz. 466), 7). koszty kompleksowej obsługi geodezyjnej ponosi Wykonawca. 2.Budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na osiedlu za stadionem w Siekierczynie w ramach tego zadania należy wykonać: budowę sieci wodociągowej z rur PCV ? 90 o długości 379,90 mb, budowę sieci kanalizacyjnej z rur PCV-U ? 160 o łącznej długości 282,3 mb. 2.A. Szczegóły wykonywania przedmiotu zamówienia: 1).koszt wykonania oznakowania i zabezpieczenia robót oraz zajęcie pasa drogowego drogi wojewódzkiej ponosi Wykonawca, 2).koszt kompleksowej obsługi geodezyjnej ponosi Wykonawca, 3. Budowę sieci wodociągowej do obiektów pod lasem w Siekierczynie w ramach tego zadania należy wykonać: 1). budowę sieci wodociągowej PE - 90 o długości 233,6 mb, 2). budowę przyłącza wodociągowego PE-32 o długości 33,6 mb. 3.A.Szczegóły wykonywania przedmiotu zamówienia: 1). koszt wykonania oznakowania i zabezpieczenia robót oraz zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej ponosi Wykonawca, 2).koszt kompleksowej obsługi geodezyjnej ponosi Wykonawca. 4.Każde z zadań, o których mowa wyżej, stanowi odrębny proces budowlany, realizowany na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz w oparciu o odrębne dokumentacje projektowe i odrębne specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Sieć wodno-kanalizacyjna oraz stacja uzdatniania wody będą realizowane równolegle. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania kolejności wykonywania zadania w procesie budowlanym. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia związany z realizacją zadania pn.: Rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz sieci wodno-kanalizacyjnej w Siekierczynie zawarty jest w: Załączniku nr 11- Dokumentacja projektowa - Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Siekierczynie Załączniku nr 12 Dokumentacja projektowa - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na osiedlu za stadionem w Siekierczynie Załączniku nr 13-Dokumentacja projektowa - Budowa sieci wodociągowej do obiektów pod lasem w Siekierczynie Załączniku nr 13- Dokumentacja projektowa - Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Siekierczynie 6.W celu określenia ceny oferty Wykonawca sporządzi KOSZTORYS OFERTOWY stosując kalkulację własną na podstawie załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej (stosując pomocniczo załączony do SIWZ przedmiar robót) oraz ewentualnie wykonanej wizji lokalnej uwzględniając w cenach jednostkowych koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 7.Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić Zamawiającemu wszelkie zauważone braki i błędy dotyczące dokumentacji projektowej, w tym przedmiarów robót, a których poprawienie będzie warunkowało oddanie przedmiotu zamówienia w zrozumieniu obiektu budowlanego mogącego samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Powyższe umożliwi zamawiającemu modyfikację treści SIWZ przed złożeniem ofert. 9.Wskazanie materiałów z nazwy w załączonej dokumentacji projektowej należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych materiałów stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych spełniających te parametry techniczne i jakościowe. Wyroby budowlane stosowane w toku realizacji zamówienia powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN - EN (normy zharmonizowane), które są wymienione w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz nie wymienionych w tych dokumentach, ale obowiązujących w dniu opracowania oferty 10.Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1).Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, 2).Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed przekazaniem placu budowy sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót zapewniający ich zakończenie w wymaganym terminie, 3). Wykonawca, któremu udzielone zostanie zamówienie, przed przekazaniem placu budowy, przedłoży Zamawiającemu szczegółowe kosztorysy, 4). Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - jeśli jest wymagane przez przepisy prawa. 5). Ubezpieczenie: a). Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia przekazania placu budowy do odbioru robót, b). ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania - odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 11.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siekierczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach