Wojewódzka Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg
- Adres: 10117 Olsztyn, ul. 1 Maja
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 249 032 , fax. 895 249 031
- Data zamieszczenia: 2018-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna
ul. 1 Maja 5
10117 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 249 032, fax. 895 249 031
REGON: 51090688100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbp.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa siedziby i potencjału regionalnego WBP w Olsztynie – dostawy elementów wyposażenia biblioteki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie, konfiguracja i przeszkolenie fabrycznie nowych elementów wyposażenia do nowo zmodernizowanej siedziby Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie przy ul. 1 Maja 5. Wszystkie elementy wyposażenia muszą być wniesione oraz zmontowane do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń . Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z tego wyposażenia zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją, m.in. na ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu i uruchomieniu. Wykonawca nie ma prawa używania dźwigu osobowego znajdującego się w budynku jako windy transportowej. Wykonawca ma obowiązek zabrać wszystkie opakowania po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części: Część I – dostawa mebli i innych elementów wyposażenia Część II – dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego i audiowizualnego Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części. 3. Opis przedmiotu zamówienia w części I zawierają następujące załączniki do SIWZ: załącznik nr 1A - część I - formularz cenowy załącznik nr 1B - część I - opis techniczny załącznik nr 1 C- część I - podział na pomieszczenia 4. Opis przedmiotu zamówienia w części II zawierają następujące załączniki do SIWZ: załącznik nr 1A - część II - formularz cenowy załącznik nr 1B - część II - opis techniczny załącznik nr 1 C- część II - podział na pomieszczenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Część I - 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Część II - 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Jeżeli Wykonawca wnosi wadium na dwie części przedmiotu zamówienia, wystarczy jeden dokument potwierdzający jego wniesienie z podaniem oferowanych części zamówienia, a kwota wadium musi być sumą wadiów na te części zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i ust. 1b ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym jest mowa w ust. 1 pkt 3) dotyczącego tego podmiotu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz wymagane jest złożenie oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w ust. 1 pkt 3) (wg załącznika nr 2 do SIWZ), dotyczących każdego z Wykonawców występujących wspólnie. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z treści dokumentów wymienionych w ust. 4 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a) w formie oryginałów lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli do pomieszczeń SPG ZOZ w Rybnie
Dodano: 2023-05-25 - Dostawa mebli
Dodano: 2023-03-20 - Dostawa mebli i wyposażenia sal w ramach programu "Laboratoria Przyszłości" w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie.
Dodano: 2022-07-19 - wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz zabudów do pomieszczeń szpitalnych według projektu koncepcyjnego oddziału chorób wewnętrznych Szpitala Powiatowego w Pasłęku, w związku z COVID-19 w oparciu o otrzymany projekt budowlany – dla pomieszczeń nr 14, 17, 18, 20, 21, 23, 24, 30, 31, 32, 46, 47, 48, zlokalizowanych w budynku głównym Szpitala przy ul. Kopernika 24A w Pasłęku.
Dodano: 2021-12-06 - Wyposażenie biblioteki głównej Polany Kultury- Centrum Biblioteczno- Kulturalnego w Orzyszu- etap II - dostawa mebli i innych elementów wyposażenia.
Dodano: 2020-07-09 - Wyposażenie biblioteki głównej Polany Kultury- Centrum Biblioteczno- Kulturalnego w Orzyszu- etap II
Dodano: 2020-05-22 - : Meble biurowe i inne, stanowiska do pielęgnacji noworodków, kosze, podajniki na papier, dozowniki płynów
Dodano: 2020-05-18 - Dostawa polegająca na wykonaniu i montażu mebli typowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolony w Elblągu.
Dodano: 2019-07-31 - Dostawa polegająca na wykonaniu i montażu mebli typowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
Dodano: 2019-03-29 - Dostawa mebli i wyposażenia z podziałem na 5 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Dodano: 2019-02-07