Przetargi.pl
Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior+” w zakresie: dostosowanie budynku do potrzeb Klubu „Senior +” oraz budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych

Urząd Gminy Płośnica ogłasza przetarg

  • Adres: 13206 Płośnica, ul. Dworcowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 236 968 008 , fax. 236 968 005
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Płośnica
    ul. Dworcowa 52
    13206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 236 968 008, fax. 236 968 005
    REGON: 54089000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.plosnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior+” w zakresie: dostosowanie budynku do potrzeb Klubu „Senior +” oraz budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie pn. Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior+” w zakresie: dostosowanie budynku do potrzeb Klubu „Senior +” oraz budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przystosowaniu budynku położnego na działce nr 79/15 w miejscowości Gródki gm. Płośnica. Dotychczas budynek pełnił funkcję dydaktyczną. Inwestycja polegająca na przystosowania budynku do potrzeb Klubu Senior + obejmuje jedynie część parteru budynku w celu wydzielenia odpowiednich pomieszczeń oraz część przed wejściem budynku od strony północnej w celu budowy pochylni dla osób niepełnosprawnych. W ramach zadania zaplanowano: 1) wykonanie następujących pomieszczeń: a) wiatrołap, b) ciąg komunikacyjny, c) pomieszczenie przyjmowania i wydawania posiłków, d) korytarz, e) pomieszczenie klubowe, f) pomieszczenie ogólnodostępne, g) pomieszczenie do zajęć rehabilitacyjno – ruchowych, h) przedsionek łazienki, i) łazienka męska i damska, j) łazienka dla osób niepełnosprawnych, k) przedsionek łazienki, l) szatnia, ł) zaplecze, 2) budowę pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych. Zakres zamówienia szczegółowo określają Załączniki niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1: dokumentacja techniczna, Załącznik nr 2: Przedmiar robót. 2. Kod CPV 45000000-7 Roboty budowlane 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 1 i 2, nie stosował w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który mógłby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawarto opis, który w sposób bezpośredni lub pośredni wskazuje na konkretny produkt, Zamawiający dopuszcza produkt „równoważny” . 4. Zamówienie stanowi roboty budowlane dla których wymagane zgłoszenie robót budowlanych . Zamawiający posiada wszystkie wymagane zezwolenia do rozpoczęcia realizacji robót budowlanych objętych zamówieniem. 5. Dostępność dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników. Wykonany zakres prac w efekcie prowadzi do powstania obiektu, który jest dostępny dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych, w szczególności poprzez dostosowanie sanitariatu do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych robót budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 7. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający ustanowi inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych); 2. Forma wniesienia wadium: 1) forma pieniężna; 2) poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancja bankowa; 4) gwarancja ubezpieczeniowa; 5) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 .). 3. Sposób wniesienia wadium. 1) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej: a) należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego nr 67 8215 1029 2002 0021 4609 0004 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na Utworzenie i wyposażenie Klubu „Senior+” w zakresie: dostosowanie budynku do potrzeb Klubu „Senior +” oraz budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych b) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 08.08.2018 r. do godz. 10.00, przy czym za moment wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na konto Zamawiającego, c) wadium w pieniądzu Zamawiający przechowuje nieoprocentowanym na rachunku bankowym; 2) W przypadku wniesienia wadium w jednej z form określonej w pkt 9.2 pkt 2-5 SIWZ a) dokument musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP; b) dokument musi obejmować cały okres związania ofertą; c) oryginał gwarancji, poręczenia należy złożyć najpóźniej w dniu składania ofert tj. do 08.08.2018 r. do godz. 1000 w Sekretariacie Zamawiającego (I Piętro). 4. Zamawiający zwraca wadium a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 PZP dotyczącego przesłanek zatrzymania wadium; b) niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; c) niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, d) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winno zawierać: a) wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia), b) wskazanie beneficjenta Gmina Płośnica c) określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), d) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), e) gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie”. 6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy PZP zawarte w art. 45 i 46. 7. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. pełnomocnictwa w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego; - zaciąganie zobowiązań w imieniu Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego; - złożenie oferty wspólnie; - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Stosowne pełnomocnictwo winno zostać załączone do oferty w formie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. Pełnomocnictwo załączone do oferty, w przypadku gdy prawo do reprezentacji Wykonawcy osoby składającej i podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego 3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór stanowi załącznik nr 7do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach