Gmina Frombork ogłasza przetarg
- Adres: 14-530 Frombork, Młynarska 5a
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 244 06 60 , fax. 55 244 06 61
- Data zamieszczenia: 2024-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Frombork
Młynarska 5a
14-530 Frombork, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 244 06 60, fax. 55 244 06 61
REGON: 170747974 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.frombork.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ogólnodostępnego placu zabaw przy ul. Portowej we Fromborku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącego placu zabaw w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacji ogólnodostępnego placu zabaw przy ul. Portowej we Fromborku.” W ramach inwestycji zaplanowano m. in.: -demontaż wszystkich istniejących urządzeń placu zabaw; -rozbiórka istniejących nawierzchni poliuretanowych wraz z podbudową; -wykonanie fundamentów betonowych pod urządzenia placu zabaw; -wykonanie nowych nawierzchni bezpiecznych z EPDM na nowej podbudowie SBR; -dostawa i montaż nowych urządzeń plac zabaw i urządzeń towarzyszących. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w następujących dokumentach opracowanych przez jednostkę projektową: STUDIO KONCEPT Kamil Kryger Usługi Projektowe, ul. Marynarska 4, 14-500 Braniewo: 1) projekcie zagospodarowania terenu – 2) projekcie architektoniczno – budowlanym stanowiących pakiet ZAŁĄCZNIKA NR 7 do SWZ. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z udziałem środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Na realizację inwestycji udzielono wstępnej promesy nr Edycja6PGR/2023/3744/PolskiLad w dniu 20.09.2023 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku: Braniewsko – Pasłęcki Bank Spółdzielczy Filia we Fromborku, numer rachunku: 59 8313 0009 0060 0170 2000 0040. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: − nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Frombork, ul. Młynarska 5a, 14-530 Frombork − określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją poręczeniem, − kwotę gwarancji/poręczenia, − termin ważności gwarancji poręczenia,− zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500 000,00 zł lub posiadania polisy ubezpieczeniowej w min. kwocie 500 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wartości potwierdzające spełnianie warunku podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu, podając datę i kurs. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w czasie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto każda, o zbliżonym charakterze, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. polegającą na budowie lub przebudowie placów, innych elementów przestrzeni publicznej*. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać tego dokumentu – inne dokumenty. Za pojedynczą robotę budowlaną zamawiający uzna robotę budowlaną realizowaną na rzecz jednego inwestora w ramach jednej umowy. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości. Wartości potwierdzające spełnianie warunku podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych robót, podając datę i kurs. Ocenę Zamawiający przeprowadzi na podstawie wykazu robót budowlanych wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ i załączeniem dowodów/referencji lub innych dokumentów. b) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. - kierownikiem budowy, który musi posiadać: −minimum 5-letnie doświadczenie jako kierownik budowy; −wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej; Ocenę Zamawiający przeprowadzi na podstawie wykazu osób wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 5 do SWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-14
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń na potrzeby Biura Analiz Strategicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w budynku przy Placu Cieszyńskim 1
Dodano: 2024-07-17 - „Budowa ogrodzenia cmentarza komunalnego w Bisztynku - etap II”
Dodano: 2024-07-17 - Remont pomieszczeń 134, 202 Wydziału Bioinżynierii Zwierząt w budynku przy ul. Oczapowskiego 5 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1876N na odcinku Dąbrowskie – Wiśniowo Ełckie
Dodano: 2024-07-17 - "Przebudowa drogi leśnej nr 42 - dojazd pożarowy nr 7 w Leśnictwie Kostkowo o numerze inwentarzowym 220/2212_III przetarg"
Dodano: 2024-07-16 - Budowa szkolnego zaplecza edukacyjno-rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i sportową w Mikołajkach
Dodano: 2024-07-12 - " POPRAWA JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI WRAZ Z PODNIESIENIEM BEZPIECZEŃSTWA, UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ PRZEZ SOR W GIŻYCKU POPRZEZ PRZEBUDOWĘ
Dodano: 2024-07-12 - " Nadbudowa budynku SOR wraz z wykonaniem komunikacji pionowej Giżyckiej Ochrony Zdrowia sp. z o.o."
Dodano: 2024-07-12 - Budowa kancelarii Leśnictwa Warlity wraz z infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja dachu na budynku mieszkalnym w Prostkach przy ul. 1 Maja 28
Dodano: 2024-07-05