Przetargi.pl
ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH ORAZ KANALIZACYJNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH NA TERENIE GMINY LUBIN

Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin 1, Księginice 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8408174 , fax. 076 8408174
  • Data zamieszczenia: 2016-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach
    Księginice 14 14
    59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8408174, fax. 076 8408174
    REGON: 02051616500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy powołany przez Gminę Lubin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH ORAZ KANALIZACYJNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH NA TERENIE GMINY LUBIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci wodociągowych oraz kanalizacyjnych w miejscowościach na terenie gminy Lubin według poszczególnych zadań:Zadanie nr 1. Budowa sieci wodociągowej Osiek dz. nr 65/1, 106/1, 108/8, 109/12, 110/8. Zadanie nr 2. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Miroszowicach dz. nr 112/1, 112/2, 115. Zadanie nr 3. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Wiercieniu dz. nr 26/1, 59/1, 59/2. Zadanie nr 4. Budowa sieci wodociągowej Osiek dz. nr 150, 153/1, 155/2, 140/4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych oddzielnie na każde z w/w zadań.Wykonawca jest zobowiązany do złożenia, w imieniu Zamawiającego do właściwego Inspektora Nadzoru Budowlanego, zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego.Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie roduktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach , katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia zgodnie z dokumentacją przetargową.Warunki gwarancji:Wymagany okres gwarancji - min. 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zaś okres rękojmi kończy się z upływem 24 miesięcy licząc od dnia upływu terminu gwarancji.Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był realizowany przez osobę,która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych wody i instalacji kanalizacyjnych, posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie, należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającą co najmniej 5- letnie doświadczenie kierownika budowy w branży sanitarnej.Termin płatności za wykonanie zamówienia: 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium:dla zadania nr 1 - w wysokości 6.000,00 zł (sześć tysięcy złotych 00/100); dla zadania nr 2 - w wysokości 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych 00/100); dla zadania nr 3 - w wysokości 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100); dla zadania nr 4 - w wysokości 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w następujących formach:w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej;gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.).Wadium w formie pieniężnej wykonawcy wnoszą przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Wschowa 75 8669 0001 2031 0310 0240 0005, a za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzającą dokonanie przelewu środków na rachunek Zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium przetargowe - Rozbudowa sieci wodociągowych oraz kanalizacyjnych w miejscowościach na terenie Gminy Lubin dla zadania nr ..............Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami na rachunek bankowy ,z którego dokonano polecenia przelewu lub na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony.Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli:odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/index,idmp,1094,r,r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach