Przetargi.pl
Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Nowiny, Magnice, Księginice i kanalizacji sanitarnej w Pustkowie Żurawskim gmina Kobierzyce, na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej.

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2010-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Nowiny, Magnice, Księginice i kanalizacji sanitarnej w Pustkowie Żurawskim gmina Kobierzyce, na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p/n /Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Nowiny, Magnice, Księginice i kanalizacji sanitarnej w Pustkowie Żurawskim gmina Kobierzyce, na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej./ Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej obejmującej następujące opracowania: 1) A) Projekt budowlano-wykonawczy /Budowa sieci wodociągowej z przyłaczami do granic działki w miejscowości Nowiny, obejmująca działki nr 62, 63, 65, 21/1/ B) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Sieci Wodociągowej z Przyłaczami do Granic Działki. C) Projekt Odtworzenia Nawierzchni po Budowie Odcinka Sieci Wodociągowej wraz z Przyłaczami Wody w miejsc. Nowiny D) Projekt Organizacji Ruchu Zastępczego. E) Warunki gruntowe i wodne w podłożu projektowanego wodociągu w miejsc. Nowiny F) Przedmiar robót Zakres orientacyjny: - wykonanie sieci wodociągowej PE 100 SDR17 fi 160 x9,5 PN10 i przyłacza wody do granic działki nr 20, PE 80 SDR11 fi 32x 3,0; dł. ok. 260 mb. 2. A) Projekt budowlano-wykonawczy /Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Magnice, gm. Kobierzyce na działkach nr 20/3, 45/5, 51, 45/12 i 45/11/ B) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Budowy sieci Wodociągowej C) Projekt Odtworzenia Nawierzchni po Budowie Odcinka Sieci Wodociągowej D) Warunki gruntowe i wodne w podłożu projektowanego wodociągu od ul. Kwiatowej (dz. nr 20/3) w działkach nr 51, 45/12 i 45/11 w miejsc. Magnice. E) Projekt Ogranizacji Ruchu Zastępczego F) Przedmiar robót Zakres orientacyjny: - wykonanie sieci wodociągowej PE 100 SDR17 fi 160x 9,5 PN10; dł. ok. 170 mb 3. A) Projekt budowlano-wykonawczy /Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniem do budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kolejowej na dz. nr 3/20 w miejscowości Pustków Żurawski, gm. Kobierzyce/ B) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Budowy sieci kanalizacji sanitarnej z odgałęziami. C) Warunki gruntowe i wodne w podłożu projektowanego kanału sanitarnego dla budynku nr 40 przy ul. Kolejowej w Pustkowie Żurawskim. D) Projekt Organizacji Ruchu Zastępczego. E) Projekt Odtworzenia Nawierzchni dla budowy odcinka kanalizacji sanitarnej. F) Przedmiar robót Zakres orientacyjny: - budowa sieci kanalizacji sanitarnej PVC-U 200x5,9 i przykanalik PVC 160; dł. ok. 60 mb. 4. A) Projekt budowalno-wykonawczy /Sieci wodociągowej PE fi 160 w ul. Ładnej w Księginicach dz. nr 171/1; 105; 178/1; 178/4; i Magnice dz. nr 17;4/5 gm. Kobierzyce./ B) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Sieci Wodociągowej C) Warunki gruntowe i wodne w podłożu projektowanego wodociągu w ul. Ładnej od ul. Oławskiej do ul. Ogrodowej w miejscowości Księginice. D) Projekt Organizacji Ruchu Zastępczego. E) Projekt Odtworzenia Nawierzchni po Budowie Odcinka Sieci Wodociągowej. F) Przedmiar robót. Zakres orientacyjny: - budowa sieci wodociągowej z rur PE 100 SDR17 fi160x9,5 PN10 łączoną na złączki zaciskowe i elektrozłączki, dł. ok. 300 mb. Dokumentacja została wykonana przez: Biuro Obsługi Inwestycji Rafał Andrzejczak 55-040 Kobierzyce, ul. Sportowa 44 i jest dostępna u Zamawiającego - pok. 51. Do wykonawcy należy ponadto: 1) Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej wraz z mapami geodezyjnymi powykonawczymi potwierdzonymi w Zasobie Geodezyjnym - 3 kpl. 2) Wykonawca zapewnia stałą, pełną obsługę geodezyjną, w szczególności: - wytyczenie projektowanych elementów w terenie - kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych) - w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów - pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej; 3) Po stronie Wykonawcy leży spełnienie w imieniu inwestora wszelkich formalności i warunków zawartych w decyzjach i uzgodnieniach, w tym także wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego projektu organizacji ruchu - w przypadku konieczności jego sporządzenia, uzyskanie zezwoleń na zajęcie pasów dróg, dokonywanie płatności związanych z decyzjami (w tym również za zajęcia pasa drogowego) i uzgodnieniami. 4) Należy wycenić i ująć w wycenie wszystkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowo-technicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót jak również inne koszty towarzyszące np: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej (w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie; kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych); w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów; pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej), koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy dróg, zagęszczenia gruntu, zajęcia pasa drogowego, koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń, koszty wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy: z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i służbami przedsiębiorstwa wodociągowo - kanalizacyjnego, w szczególności w zakresie spełnienia wymagań służb eksploatujących sieć. 6) Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do przeprowadzenia na bieżąco badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego; 7) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach rolnych. O terminie wejścia na działkę i prowadzenia prac Wykonawca poinformuje właścicieli działek z 2-tygodniowym wyprzedzeniem a po zakończeniu robót przed odbiorem końcowym danej części składowej zadania Wykonawca zobowiązuje się uzyskać i przedłożyć Zamawiającemu oświadczenia właścicieli działek, że nie wnoszą oni roszczeń w związku z przeprowadzonymi robotami; 8) Wykonywane prace należy skoordynować z pracami polowymi na gruntach rolnych w obrębie planowanej inwestycji; 9) Wykonawca zobowiązuje się w dniu podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym. 10) Zamawiający informuje, że wywóz urobku przy robotach ziemnych będzie miał miejsce na teren składowiska w miejscowości Tyniec n/ Ślęzą na podstawie kart odpadów ( wydanych w Urzędzie Gminy Kobierzyce ). Składowanie ziemi i gruzu jest nieodpłatne. Wykonawca zapewni własny transport na miejsce przeznaczenia oraz sprzęt do formowania gromadzonego gruntu i poniesie koszty z tym związane. 11) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca na swój koszt uzyska opinię sanitarną wydaną przez Powiatowowego Inspektora Sanitarnego w zakresie wyrażonej zgody na zastosowanie użytych materiałów do wykonania wodociągu. 12) Po wykonaniu każdorazowo części składowej zadania (dot. wodociągu) przed włączeniem do sieci, Wykonawca na swój koszt dokona badania wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną we Wrocławiu i przedłoży Zamawiającemu ocenę jakości wody na podstawie sprawozdania z badania wody. 13) Wykonawca na swój koszt przedstawi badanie zagęszczenia gruntu a także badanie wydajności hydrantów przeprowadzone przez uprawnioną osobę (odpowienio pobór próbek oraz wydajności przy obecności Inspektora Nadzoru). 14) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację odbiorową w 2 egz., w tym 1 oryginał. Na dokumentację odbiorową składa się: a) dziennik budowy, b) decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę c) oświadczenie Kierownika budowy, d) aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, e) opinia sanitarna Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego we Wrocławiu na zastosowane materiały, f) ocena jakości wody na podstawie sprawozdań z laboratoryjnych badań wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym wykonane przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną (pobór wody przez pracownika stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy obecności w miarę możliwości Inspektora Nadzoru). g) protokół z przeprowadzonej próby ciśnieniowej szczelności sieci wodociągowej, h) deklaracje zgodnosci, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, i) protokół właczeniowy do sieci podpisany przez przedsiębiorstwo wodno-kanal. (obecnie P.R.I.M. Exprim Sp. z o. o.), j) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, k) protokół wydajności hydrantów, l) oświadczenia właścicieli działek o uporządkowaniu po robotach, m) wydruki zgrzewów (fakultatywne), Nadzór archeologiczny zapewnia Gmina Kobierzyce; Wszelkie roboty dodatkowe, zamienne i nie wymagające wykonania winny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole konieczności i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzorowi a następnie Zamawiającemu. Wszystkie wykonane roboty oraz materiały muszą odpowiadać wymaganiom PN-EN, posiadać wymagane atesty i dopuszczenia oraz muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Jeżeli w niniejszej SIWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty /równoważne/. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w dokumentacji projektowej. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Gdy wystarczajace będą parametry, Zamawiający nie będzie wymagał obliczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium (przy składaniu ofert) - w kwocie 4.400 zł na konto Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację -- nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium w postaci gwarancji i poręczeń złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną /za zgodność/ kserokopię dołączyć do oferty. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert . Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce - pok. 22. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element: - zobowiązanie Gwaranta do /zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, albo - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy/ Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem XIII. pkt. 5 SIWZ. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy albo nie wniósł zabezpieczenia umowy jeżeli było wymagane. 7. Oferta w trakcie trwania procedury od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach