Przetargi.pl
Rozbudowa sieci wodociągowej w celu poprawy jakości wody w gminach Rajcza i Oscadnica -wodociąg w Rajczy.

Urząd Gminy Rajcza ogłasza przetarg

  • Adres: 34-370 Rajcza, ul. Górska 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8643155 w. 33 , fax. 033 8643887
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rajcza
    ul. Górska 1 1
    34-370 Rajcza, woj. śląskie
    tel. 033 8643155 w. 33, fax. 033 8643887
    REGON: 00055146700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci wodociągowej w celu poprawy jakości wody w gminach Rajcza i Oscadnica -wodociąg w Rajczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje budowę sieci wodociągowej dla miejscowości Rajcza z rur ? 125, 90, 75 i 63 PE SDR 17 PN 10 na 1,0 Mpa oraz przyłącza wodociągowe z rur ? 40 - 50 PE o następującym zakresie rzeczowym: Miejscowość Rajcza: - sieć wodociągowa ? 125 PE - 610 m - sieć wodociągowa ? 90 PE - 133,5 m - sieć wodociągowa ? 75 PE - 74 m - sieć wodociągowa ? 63 PE - 124 m - przyłącza wodociągowe ? 40 - 50 PE - 501 m w ilości 40 sztuk. Sieć wodociągowa zasilana będzie z istniejącego wodociągu ? 125 PE. Zasuwy sieciowe aprojektowano w ilości 3 sztuki oraz hydranty przeciwpożarowe nadziemne w ilości 252. W ramach zadania przewidziano 1 przejście przewiertem siecią wodociągową pod ul. Ujsolską 1 o nawierzchni asfaltowej. Przejścia przewiertem pod drogą należy wykonać w rurach stalowych ochronnych. Wykonawca powinien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac ! Szczegółowy zakres zamówienia obejmują przedmiary robót, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w kwocie:10 600.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: -wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50% wartości ceny ofertowej brutto każda, -dysponują lub będą dysponowali osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy oraz posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie budowy sieci wodociągowych, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5.udzielą gwarancji jakości na wykonane roboty, w tym użyte materiały i urządzenia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od zakończenia odbioru końcowego robót, 6.wykonają przedmiot zamówienia w terminie do: 31.10.2009 r., 7.wniosą wadium w określonej wysokości, 8.akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń, 9.złożą komplet wymaganych dokumentów wymienionych w Rozdziale IV. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą: 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50% wartości ceny ofertowej brutto każda, wraz z podaniem wartości, daty i miejsca ich wykonania (Załącznik Nr 3 do SIWZ), do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje Zamawiających, protokoły odbioru), 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i dokument stwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a/- oświadczenie - Załącznik Nr 2 do SIWZ. b/ Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż określonej w Formularzu Ofertowym ceny oferty. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż określonej w Formularzu Ofertowym ceny oferty. 4.Pozostałe oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ) zawierający m.in.: -oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz o uznaniu się za związanymi określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania, -oświadczenie o przyjęciu: terminu płatności i terminu związania ofertą, -oświadczenie o udzielonym okresie gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ), 3) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4) zaparafowany projekt umowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ), 5) sporządzony - w oparciu o przedmiary robót - Kosztorys ofertowy. Rozdział V. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Rozdział VI. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (m.in. konsorcja, spółki cywilne): 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: a)ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, b)muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; c)pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; d)jeżeli, oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2.Oświadczenia i dokumenty w przypadku składania oferty wspólnej muszą być złożone w następujący sposób: a)dokumenty, takie jak: -formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ),, -wykaz wykonanych robót budowlanych (Załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, -wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (Załącznik Nr 4 do SIWZ), podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. b)oświadczenia i dokumenty, takie jak: -oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 (Załącznik Nr 2 do SIWZ), -odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, -zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rajcza.com.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach