Przetargi.pl
ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ ORAZ KANALIZACYJNEJ W MIEJSCOWOŚCI PIESZKÓW NA TERENIE GMINY LUBIN

Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin 1, Księginice 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8408174 , fax. 076 8408174
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach
    Księginice 14 14
    59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8408174, fax. 076 8408174
    REGON: 02051616500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzukim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ ORAZ KANALIZACYJNEJ W MIEJSCOWOŚCI PIESZKÓW NA TERENIE GMINY LUBIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej w miejscowości Pieszków w dz.nr 93 na terenie gminy Lubin. Sieć wody Dz90 - 295,50m Przyłącza wody do granicy działek Dz40 - 16,9m. Sieć wody z rur PE100 SDR17 PN10 budowana wykopem otwartym, dla metody bezwykopowej prowadzenia robót rury PE 100RC PN 10 SDR17, przyłącza wody PE80 SDR11 PN10 (Dz40). Wykonanie wytyczenia geodezyjnego sieci, uzbrojenia. Oznakowanie robót, dostawa materiałów. Wykonanie tymczasowego dojazdu, demontażu istniejącej nawierzchni, wykonanie przekopów próbnych, wykopów właściwych z umocnieniem skarp i odwodnieniem w gruntach kat. II-IV, podwieszenie istniejących rurociągów i kabli, zabudowa rur ochronnych dwudzielnych na kablach. Wykonanie komór startowych i odbiorczych dla bezwykopowej budowy sieci wody, Budowa sieci wody metodą bezwykopową, Wykonanie podłoża pod rurociągi, bloków oporowych pod armaturę. Montaż rurociągów w wykopie otwartym, montaż armatury, odgałęzień, hydrantów wraz z drenażem, rur ochronnych. Wykonanie obsypki rurociągów, znakowania trasy rurociągów taśmą niebieską z drutem lokalizacyjnym. Wykonanie prób szczelności, ciśnieniowych, dezynfekcja rurociągów. Pomiar powykonawczy geodezyjny. Zasypanie i zagęszczenie wykopów, demontaż umocnień ścian wykopu Badanie zagęszczenia gruntu. Odtworzenie nawierzchni po robotach ziemnych. Przeprowadzenie pomiarów i wymaganych badań, oznaczenie armatury tabliczki na słupku betonowym lub stalowym. Sieć kanalizacji sanitarnejDz200PCV l= 261,7m. Przyłącza do granicy działek kan. sanit. Dz160PCV l= 17,7m. Sieć, odgałęzienia grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej z rur litych PVC (Dz200, 160) z wydłużonym kielichem SN8 z uszczelką. Wykonanie wytyczenia geodezyjnego sieci, uzbrojenia. Oznakowanie robot, dostawa materiałów, Wykonanie tymczasowego dojazdu, demontażu istniejącej nawierzchni, wykonanie przekopów próbnych, wykopów właściwych z umocnieniem ścian i odwodnieniem, podwieszenie istniejących rurociągów i kabli, zabudowa rur ochronnych dwudzielnych na kablach. Wykonanie podłoża pod rurociągi budowane metodą wykopu otwartego, studnie kanalizacyjne. Montaż rurociągów, studni kanalizacyjnych. Wykonanie obsypki rurociągów. Wykonanie prób szczelności. Pomiar powykonawczy geodezyjny. Zasypanie i zagęszczenie wykopów, demontaż umocnień ścian wykopu. Badanie zagęszczenia gruntu. Wykonanie inspekcji sieci kamerą TV. Odtworzenie nawierzchni po robotach ziemnych. Przeprowadzenie pomiarów i wymaganych badań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 8.000 zł(osiem tysięcy złotych 00/100).Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.).Wadium w formie pieniężnej wykonawcy wnoszą przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Wschowa 75 8669 0001 2031 0310 0240 0005, a za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wpłaty wadium otwierdzającą dokonanie przelewu środków na rachunek Zamawiającego. Na oleceniu przelewu należy wpisać: Wadium przetargowe-Przebudowa pompowni ścieków w Raszowej Dużej. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami na rachunek bankowy z którego dokonano polecenia przelewu lub na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego tronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/index,idmp,1094,r,r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach