Przetargi.pl
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Radoszyce – etap I – budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mularzów oraz w miejscowości Radoszyce ul. Konecka i ul. Piaskowa”

Gmina Radoszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 26-230 Radoszyce, ul. Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 735 083 , fax. 413 735 084
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radoszyce
    ul. Żeromskiego 28
    26-230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 735 083, fax. 413 735 084
    REGON: 29101062000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radoszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Radoszyce – etap I – budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mularzów oraz w miejscowości Radoszyce ul. Konecka i ul. Piaskowa”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Radoszyce – etap I, w dwóch wyodrębnionych częściach: Część 1 – budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mularzów Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami odprowadzającymi ścieki z części miejscowości Mularzów i włączeniem ich do istniejącej gminnej sieci kanalizacji sanitarnej zlokalizowanej na działce nr ewid. 104 oraz działce nr ewid . 99 obreb Mularzów. Ścieki zbierane będą kanałami grawitacyjnymi wykonanymi z rur PVC Ø200mm oraz Ø160mm Klasy S. Elementami składowymi zagospodarowania terenu są: - kanał grawitacyjny - rury PVC Ø200mm SN8 SDR34 lite; L= 499,70 m, - kanał grawitacyjny - przyłącza z rur PVC Ø16Dmm ShJ8 SDR34 lite; L=173,30 Część 2 – budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Radoszyce ul. Konecka i ul. Piaskowa a)Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami odprowadzającymi ścieki z posesji wzdłuż ulicy Koneckiej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Kielecką do wysokości ulicy Piaskowej wraz z budową przepompowni ścieków PK1, która transportować będzie ścieki do istniejącej gminnej sieci kanalizacji sanitarnej PVC Ø200mm zlokalizowanej w pasie drogowym ulicy Koneckiej na działce nr ewid. 4311 obr. Radoszyce. Elementami składowymi zagospodarowania terenu są: - kanał grawitacyjny – rury PVC-U Ø200mm SN8 SDR34 lite; L= 1156,10 m, - przyłącza 24szt. – rury PVC-U Ø160mm SN8 SDR34 lite; L= 402,700 m, - rurociąg ciśnieniowy – rury PE Ø110mm SDR17,6 ; L=382,0m. - sieciowa przepompownia ścieków PK1 – zbiornik Ø1500mm - studnia z kręgów betonowych Ø1200mm (rozprężna) - 2 szt. - jako infrastruktura towarzysząca zaprojektowano na istniejącej kan. sanit. studzienki rewizyjne - 70 szt. b)Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami odprowadzającymi ścieki z posesji wzdłuż ulicy Piaskowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Kielecką do wysokości działki 8455 w Radoszycach. Ścieki zbierane będą kanałami grawitacyjnymi wykonanymi z rur PVC-U Ø200mm oraz Ø160mm Klasy S. Elementami składowymi zagospodarowania terenu są: - kanał grawitacyjny – rury PVC-U Ø 200mm SN8 SDR34 lite; L= 527,80 m, - przyłącza 17 szt. – rury PVC-U Ø 160mm SN8 SDR34 lite; L= 212,60 m, - jako infrastruktura towarzysząca zaprojektowano na istniejącej kan. sanit studzienki rewizyjne - 22 szt. Dla robót w pasie drogi wojewódzkiej Nr 728 w części 1 i części 2 przedmiotu zamówienia określa się następujące warunki: 1. Rozpoczęcia robót: W celu przystąpienia do realizacji robót niezbędne jest: a) spisanie protokołu przejęcia placu budowy w miejscu wykonywania robót z firmą STRABAG b) powiadomienie o planowanym rozpoczęciu robót na 7 dni przed ich rozpoczęciem c) wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót d) wprowadzenie czasowej organizacji ruchu e) odbiór czasowej organizacji ruchu przez przedstawicieli STRABAG i Nadzoru oraz odpowiednie instytucjie 2. Realizacja robót: W trakcie realizacji robót muszą być spełnione warunki: a)rozebrane elementy wykonanych robót (nasypy, podbudowy, nawierzchnie itd.) muszą zostać przywrócone przez firmę wykonawczą do stanu pierwotnego w technologii i jakości wymaganej projektem drogowym z materiału zatwierdzonego przez Nadzór ŚZDW oraz STRABAG b) roboty odtworzeniowe należy zgłosić do odbioru firmie STRABAG c) materiał z wykopu prócz gruntu nośnego należy wywieźć poza teren budowy na koszt wykonawcy robót sanitarnych d)w przypadku gruntu nienośnego należy wykonać pełną wymianę gruntu w miejscu wykonywania kanalizacji sanitarnej, wykonawca robót sanitarnych przed wymianą gruntu może na własny koszt przeprowadzi badania nośności gruntu w celu sprawdzenia jego nośności e)zasypkę i nasyp nad rurami należy prowadzić w warstwach gr 30 cm z materiału nasypowego z dowozu. Zasypkę i zasyp należy zagęścić do wskaźnika Is=1,00 wg Proctora pod terenem utwardzonym, Is=0,98 wg Proctora w terenach zielonych f) badania zagęszczenia należy wykonać dla każdego odcinka 50m kanalizacji sanitarnej i przedstawić do firmy STRABAG, miejsca wątpliwe zostaną sprawdzone przez firmę STRABAG g) w przypadku negatywnych wyników zagęszczenia roboty należy rozebrać i doprowadzić do w/w wymagań. Koszty negatywnych badań wykonanych przez firmę STRABAG pokryje Wykonawca robót sanitarnych h) wykonanie robót należy zgłosić do firmy STRABAG wraz z kompletem dokumentów: wyniki zagęszczenia, inwentaryzacja robót, protokoły odbioru z gestorem sieci, próby szczelności i) roboty uznaje się za odebrane na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez przedstawiciela firmy STRABAG, ŚZDW, Inspektora Nadzoru inwestycji drogowej oraz gestora sieci j) roboty należy wykonać zgodnie z aktualnymi normami, wytycznymi technicznymi i sztuką budowlaną k) roboty wykończeniowe związane z regulacją włazów, zasuw należy wykonać po wykonaniu robót drogowych (planowane zakończenie robót 06.03.2021r.) w celu dostosowania ich do zagospodarowania terenu w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego l) odstępstwa od projektu należy uzgodnić w porozumieniu z firmą STRABAG ł) warunki techniczne wykonania kanalizacji sanitarnej (rzędne wysokościowe) przedstawi Zamawiający Gmina Radoszyce do wglądu firmie STRABAG. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania opisano w dokumentach: projekt budowlany, STWiORB, pomocniczo w przedmiarach - załącznik nr 6 do SIWZ oraz we wzorach umów – załącznik nr 5a i 5b do SIWZ. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Główny przedmiot: 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45233140-2 Roboty drogowe 3.1. Na podstawie § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129), wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym i opis przedmiotu zamówienia nie obejmuje przedmiaru robót. 3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia (z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych niż uzyskane poprzez realizację wg/ wskazań projektanta oraz pod warunkiem, że ich zastosowane nie spowoduje konieczności dokonania zmian zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. 3.4. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wszelkie nazwy własne użyte w SST lub STWiORB, dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót winny być interpretowane jako definicje minimalnych standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w realizacji zadania. 3.5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. 3.6. Klauzule społeczne Zamawiający stosownie do art.29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dla części 1 i części 2, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia dla części 1 i części 2 obejmuje prace: - obsługi koparko - ładowarki 3.6.1. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób – Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia przekazania terenu budowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie wymaganych osób tj. - poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących czynności określone przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, - oświadczenia w/w osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. b)w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający upoważniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę przez żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.6.2. Sankcje z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia a) w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt 3.6.1. ppkt. a) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 5000,00 PLN, w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Dla części 1 - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Dla części 2 - 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach