Zespół Państwowych Szkół Plastycznych ogłasza przetarg
- Adres: 25-314 Kielce, ul. Radiowa
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 449 065 , fax. 413 446 804
- Data zamieszczenia: 2019-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Państwowych Szkół Plastycznych
ul. Radiowa 3
25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 449 065, fax. 413 446 804
REGON: 12509630000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.plastykielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych- wymiana nawierzchni dróg,m parkingów i przejść ewakuacyjnych przy budynku Internatu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres rzeczowy robót budowlanych - wykonanie nawierzchni chodnika na odcinku od budynku szkoły ZPSP w Kielcach ul. Radiowa 3, w ilościach określonych w przedmiarach (w załączniku nr 1.1 – drogi, parkingi, załącznika nr 1.2 – przejścia ewakuacyjne do umowy ) : 1) robót rozbiórkowych, w tym: - rozebranie, wywózka i utylizacja nawierzchni terenu z betonu prefabrykowanego (płyty chodnikowe, trylinka), - rozebranie, wywózka i utylizacja murków z cegły wzdłuż chodników, 2) robót drogowych (chodniki i plac parkingowy), w tym: - wykopanie i uformowanie koryt, - wykonanie podbudowy wielowarstwowej, - wykonania nawierzchni z kostki betonowej (Inwestor posiada kostkę betonową) - montaż obrzeży betonowych prefabrykowanych. 2. Na szczegółowy przedmiot zamówienia składają się: 1) wykonanie robót budowlanych w zakresie określonym przez: a) projekt budowlano-wykonawczy, b) przedmiar robót, c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca składa aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w przedmiocie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 2. Wykonawca składa aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa drogi gminnej 312002T w miejscowości Przyborowice”
Dodano: 2023-11-29 - Budowa placu manewrowego z budynkiem – ETAP I
Dodano: 2020-07-31 - Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych – wymiana nawierzchni chodnika na odcinku od budynku szkoły do budynku internatu ZPSP w Kielcach
Dodano: 2019-02-25 - „Przebudowa Placu 3 Maja w Sandomierzu – etap II”.
Dodano: 2018-04-05 - „Przebudowa Placu 3 Maja w Sandomierzu – etap II”
Dodano: 2018-02-09