Przetargi.pl
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Radoszyce – etap II – budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kapałów oraz w miejscowości Radoszyce ul. Spółdzielcza -Piotrkowska, ul. Kościuszki-Krakowska i ul. Szkolna”

Gmina Radoszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 26-230 Radoszyce, ul. Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 735 083 , fax. 413 735 084
  • Data zamieszczenia: 2020-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radoszyce
    ul. Żeromskiego 28
    26-230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 735 083, fax. 413 735 084
    REGON: 29101062000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radoszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Radoszyce – etap II – budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kapałów oraz w miejscowości Radoszyce ul. Spółdzielcza -Piotrkowska, ul. Kościuszki-Krakowska i ul. Szkolna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na obszarze aglomeracji Radoszyce – etap II, w dwóch wyodrębnionych częściach: Część 1 – budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kapałów Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz przyłączami odprowadzającymi ścieki z części miejscowości Kapałów Górny wraz z budową przepompowni ścieków PS2, która transportować będzie ścieki do istniejącej gminnej sieci kanalizacji sanitarnej PVC Ø200mm zlokalizowanej w na działce nr ewid. 515 obr. Kapałów. Elementami składowymi zagospodarowania terenu są kanały i przewody sanitarne: sieć kanalizacji sanitarnej: - kanał grawitacyjny – rury PVC Ø200mm SN8 SDR34 lite; L= 489,2 m, - kanał grawitacyjny – przykanaliki z rur PVC Ø160mm SN8 SDR34 lite; L= 149,3 m, - rurociąg ciśnieniowy – rury PE Ø90mm SDR17,6 ; L=251,0m. - sieciowa przepompownia ścieków – zbiornik Ø1500mm przyłącza: - kanał grawitacyjny – z rur PVC Ø160mm SN8 SDR34 lite; L= 359,3 m Część 2 – budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Radoszyce Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz przyłączami odprowadzającymi ścieki z części ulic Szkolnej, Krakowskiej-Kościuszki, Spółdzielczej-Piotrkowskiej w miejscowości Radoszyce oraz włączeniem ich do istniejących gminnych kanałów sanitarnych. Projektowany odcinek w ulicy Szkolnej odprowadzać będzie ścieki do gminnej sieci zlokalizowanej w pasie drogi powiatowej dz. Nr ewid. 3181/1 poprzez istniejącą studnię kanalizacyjną Ø1000mm. Odbiór ścieków z projektowanego odcinka kanalizacyjnego z ulicy przyległej do ul. Krakowskiej dz. Nr ewid. 4247, poprzez przedłużenie istniejącego przykanalika Ø160mm i włączenie do istn. studni rewizyjnej. Rozpatrywany teren w rejonie ulicy Spółdzielczej-Piotrkowskiej uzbrojony będzie w odcinki kanalizacji grawitacyjnej Ø200 i Ø160 mm i ścieki odprowadzane będą do istniejących kanałów grawitacyjnych poprzez włączenie w zabudowane na nich studnie DN1000mm na działkach nr ewid. 3969 i 3960/2 (drogi gminne) należących do Gminy Radoszyce. Elementami składowymi zagospodarowania terenu są kanały i przewody sanitarne: dla ul. Szkolnej - kanał grawitacyjny – rury PVC Ø200mm SN8 SDR34 lite; L= 605,6 m, - kanał grawitacyjny – przykanaliki z rur PVC Ø160mm SN8 SDR34 lite; L= 24,8 m, - kanał grawitacyjny – przyłącza z rur PVC Ø160mm SN8 SDR34 lite; L= 137,3 m, dla ul. Spółdzielczej-Piotrkowskiej - kanał grawitacyjny – rury PVC Ø200mm SN8 SDR34 lite; L= 110,7 m, - kanał grawitacyjny – przykanaliki z rur PVC Ø160mm SN8 SDR34 lite; L= 23,4 m, - kanał grawitacyjny – przyłącza z rur PVC Ø160mm SN8 SDR34 lite; L= 29,1 m, dla ul. Krakowskiej-Kościuszki - kanał grawitacyjny – rury PVC Ø160mm SN8 SDR34 lite; L= 22,9m, - kanał grawitacyjny – przyłącze z rur PVC Ø160mm SN8 SDR34 lite; L= 1,0 m, Łączna długość projektowanych sieci kanalizacji sanit. wynosi 787,4m Projektowane przyłącza kanalizacji sanitarnej w ilości 15 szt. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania opisano w dokumentach: projekt budowlany, STWiORB, pomocniczo w przedmiarach - załącznik nr 6 do SIWZ oraz we wzorach umów – załącznik nr 5a i 5b do SIWZ. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Główny przedmiot: 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45233140-2 Roboty drogowe 3.1. Na podstawie § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129), wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym i opis przedmiotu zamówienia nie obejmuje przedmiaru robót. 3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia (z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych niż uzyskane poprzez realizację wg/ wskazań projektanta oraz pod warunkiem, że ich zastosowane nie spowoduje konieczności dokonania zmian zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. 3.4. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wszelkie nazwy własne użyte w SST lub STWiORB, dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót winny być interpretowane jako definicje minimalnych standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w realizacji zadania. 3.5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. 3.6. Klauzule społeczne Zamawiający stosownie do art.29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dla części 1 i części 2, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia dla części 1 i części 2 obejmuje prace: - obsługi koparko - ładowarki 3.6.1. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób – Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia przekazania terenu budowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie wymaganych osób tj. - poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących czynności określone przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, - oświadczenia w/w osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. b)w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający upoważniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę przez żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.6.2. Sankcje z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia a) w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt 3.6.1. ppkt. a) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 5000,00 PLN, w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Dla części 1 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Dla części 2 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach