Przetargi.pl
Budowa drogi leśnej nr 108 w leśnictwie Królewiec

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stąporków ogłasza przetarg

  • Adres: 26220 Stąporków, ul. Niekłańska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 374 17 83 , fax. 41 374 17 91
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stąporków
    ul. Niekłańska 15
    26220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 374 17 83, fax. 41 374 17 91
    REGON: 29004267000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.staporkow.radom.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi leśnej nr 108 w leśnictwie Królewiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi leśnej nr 108 na terenie Leśnictwa Królewiec, obejmująca roboty budowlane polegające w szczególności na wykonaniu nawierzchni z kruszywa wraz z odwodnieniem za pomocą rowów przydrożnych oraz przepustów. Droga leśna o długości całkowitej L=1964,3m, o szer. jezdni 3,5m oraz pobocza szer. 1,0m w tym pobocze utwardzone kruszywem o szer. 0,75 oraz opaska oporująca gruntowa szer. 0,25, będzie włączona do drogi gminnej Nr 348009T relacji Kamienna Wola-Baran, na początku projektowanego odcinka. Droga będzie zakończona placem do zawracania. 3.2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej:  projekt wykonawczy;  projekt budowlany;  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;  przedmiar robót;  informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;  projekt oznakowania pionowego;  opinię geotechniczną;  waloryzację przyrodniczą, b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 3.3. Do zakresu przedmiotu umowy należą wszystkie prace i roboty związane z realizacją przedmiotu umowy w tym; przygotowawcze, podstawowe, zakończeniowe, zabezpieczające, likwidujące, porządkowe. W ramach prac przygotowawczych Wykonawca na swój koszt usunie podrost i podszyt oraz pozostałości pozrębowe w obrębie prowadzonych robót budowlanych, w tym gałęzie i wierzchołki drzew. 3.4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy poza wykonaniem robót budowlanych jest zobowiązany do: 1) Zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej: a) wytyczenie obiektów w terenie (w szczególności głównych osi, charakterystycznych punktów obiektu, stałych punktów wysokościowych – reperów), b) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – przekazania pliku w układzie współrzędnych PUWG 1992 (.shp) Zamawiającemu na co najmniej 7 dni przed dokonaniem zgłoszenia robót do odbioru końcowego i po jego akceptacji (w max. terminie 5 dni roboczych), złożenia jej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej a dokumenty potwierdzające zgłoszenie należy załączyć do zawiadomienia zakończenia robót. Ponadto Wykonawca do zakończenia przedmiotu umowy dostarczy Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do zasobów Powiatowego Ośrodka Geodezji i Kartografii, c) wykonania rozliczenia powierzchni, na której realizowano roboty budowlane wg działek ewidencyjnych i wydzieleń leśnych w zakresie koniecznym do wprowadzenia zmian wg kategorii użytkowania gruntów (ewidencja LP). 2) Sporządzenia: a) projektu organizacji ruchu; b) programu zapewnienia jakości; c) wykazu podstawowych materiałów i wyrobów budowlanych, które zostaną zastosowane przy realizacji przedmiotu umowy; d) harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji, zgodnie z §5 ust.7 umowy. 3.5. Zamawiający dopuszcza odbiór częściowy, zgodnie z zapisami §10 umowy. 3.6. Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonywanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i Nadzorze inwestorskim Strony ustalą zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 3.7. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ , również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 3.8. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 3.10. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 3.11. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymienić tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 38 000,00 PLN (słownie: trzydzieści osiem tysięcy 00/100) - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a), W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach