Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa oraz adaptacja budynku dla potrzeb Urzędu Kontroli Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Stacyjnej 10A wraz z zagospodarowaniem terenu.

Urząd Kontroli Skarbowej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-613 Wrocław, ul. Stacyjna 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3583943 , fax. 071 3583943
  • Data zamieszczenia: 2012-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Kontroli Skarbowej we Wrocławiu
    ul. Stacyjna 10 10
    53-613 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3583943, fax. 071 3583943
    REGON: 93102329100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna kontroli skarbowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa oraz adaptacja budynku dla potrzeb Urzędu Kontroli Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Stacyjnej 10A wraz z zagospodarowaniem terenu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa oraz adaptacja budynku dla potrzeb Urzędu Kontroli Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Stacyjnej 10A, 53-613 Wrocław wraz z zagospodarowaniem terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz dokumentacji projektowej opracowanej przez: Pracownię Architektoniczną ARCHIKON Anna Kościuk, 51-690 WROCŁAW ul. Walerego Sławka 11. Zakres prac obejmuje między innymi : Roboty budowlane obejmujące: Roboty rozbiórkowe i ziemne, Roboty betonowe i żelbetowe, Roboty murarskie, Montaż konstrukcji stalowych; Roboty wykończeniowe Kładzenie i pokrywanie podłóg, Tynki, Okładziny ścienne, Roboty malarskie, Montaż stolarki budowlanej, Montaż sufitów podwieszanych, Montaż ślusarki, Montaż ścianek działowych; Roboty instalacyjne obejmujące wykonanie wewnętrznych instalacji: wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, przeciwpożarowej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, elektrycznej, teletechnicznej i okablowania strukturalnego. Ponadto wymogiem Zamawiającego jest zagospodarowanie terenu oraz wykonanie innych prac, a mianowicie: położenie nowej nawierzchni na dziedzińcu oraz na części tj. na pow. 80,80 m2 parkingu zewnętrznego. Teren dziedzińca spełniać będzie funkcje parkingowe, manewrowe oraz dojazdowe do pomieszczeń technicznych i garaży. W odniesieniu do zagospodarowania terenu dziedzińca należy wycenić nawierzchnię z mieszanki asfaltu lanego grysowo-żwirowego - warstwa ścieralna - 5 cm o powierzchni ok. 774 m2. W skład niniejszych prac wchodzi oświetlenie dziedzińca przy użyciu lamp halogenowych wraz z czujnikami ruchu, które winno być zamontowane na elewacji budynku w 5 punktach w sposób zapewniający oświetlenie dziedzińca oraz nie przeszkadzający okolicznym mieszkańcom . Natomiast w skład prac dotyczących parkingu zewnętrznego wchodzić będzie rozbiórka płytek chodnikowych ok. 50,80 m2, korytowanie na głębokość 20 cm, ułożenie kostki betonowej (będącej w posiadaniu Zamawiającego) 80,80 m2 układanej na 10 cm warstwie piasku gruboziarnistego, na podbudowie z klińca (kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie) do 15 cm, podsypka piaskowo cementowa 3 - 4 cm, demontaż krawężnika, wylanie ławy betonowej 15 x 28, dostosowanie wysokości nowej nawierzchni do już istniejącej, wytyczenie pasa zieleni (w bezpośrednim sąsiedztwie z budynkiem). Ponadto regulacja 4 studni zlokalizowanych na parkingu zewnętrznym. Zamawiający nie przewiduje rozbiórki nawierzchni parkingu zewnętrznego tylko nawiązanie do już istniejącej nawierzchni. Oprócz prac objętych dokumentacją projektową opracowaną przez: Pracownię Architektoniczną ARCHIKON Anna Kościuk, 51-690 WROCŁAW ul. Walerego Sławka 11 Zamawiający wymaga wykonania instalacji sygnalizacji włamania i napadu oraz instalacji przeciwpożarowej połączonych funkcjonalnie z istniejącym budynkiem Zamawiającego przy ul. Stacyjnej 10. UWAGA: w odniesieniu do instalacji alarmowej SSWiN, instalacji przeciwpożarowej, wykonania nawierzchni dziedzińca i parkingu zewnętrznego istnieje konieczność wykonania prac, które na etapie wykonawstwa należy uzgodnić z Zamawiającym. Należy sporządzić wycenę uwzględniając standardy instalacji tj. połączenie funkcjonalne z istniejącą w budynku przy ul. Stacyjnej 10 centralą p. poż. i centralą SSWiN. W przypadku braku możliwości skonfigurowania w/w central należy przyjąć ich rozbudowę. Dokumentację powykonawczą sporządzi Wykonawca. Instalacja alarmowa SSWiN obejmować ma wszystkie pokoje biurowe, pomieszczenia archiwalne, magazynowe, informatyczne i ciągi komunikacyjne. Niniejsza instalacja winna być podzielona na strefy: pierwsza strefa pokoje biurowe i ciągi komunikacyjne, druga strefa pomieszczenia informatyków (w tym serwerownia), trzecia strefa archiwum, czwarta strefa magazyny, piąta strefa pokoje gościnne. W odniesieniu do instalacji przeciwpożarowej czujki dymowe winny być montowane w każdym pomieszczeniu. Zamawiający informuje, że oprócz prac wyżej wskazanych wymaga wykonania następujących prac: podłączenia rur spustowych do istniejącej studni w budynku przy ul. Stacyjnej 10A. odprowadzenia wody deszczowej do burzowego kanału, wykonania odprowadzeń wody przy zadaszeniach nad wejściami. UWAGA: do wyliczenia kosztów instalacji centralnego ogrzewania należy przyjąć rurociągi z tworzyw sztucznych o średnicy zewnętrznej 18 mm o połączeniach zgrzewanych na ścianach w budynku wg projektu wykonawczego - Przedmiar robót branży sanitarnej - Instalacje sanitarne - instalacja c.o., instalacja zimnej i ciepłej wody użytkowej, instalacja kanalizacji, instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 80.000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy 00/100). Forma wadium pkt 7.1 SIWZ: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.) Z treści dokumentów wymienionych od ppkt 2 do 5 winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 5 ustawy P.z.p. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy Wrocław 20101016740061901391200000 z dopiskiem WADIUM (decyduje data wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie oznaczonej: WADIUM- rozbudowa, przebudowa oraz adaptacja budynku dla potrzeb Urzędu Kontroli Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Stacyjnej 10A wraz z zagospodarowaniem terenu. 3) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 7.1 od ppkt 2 do 5 SIWZ, dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie oznaczonej: WADIUM- rozbudowa, przebudowa oraz adaptacja budynku dla potrzeb Urzędu Kontroli Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Stacyjnej 10A wraz z zagospodarowaniem terenu. 4) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. Zwrot wadium pkt. 7.3 SIWZ 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem pkt. 7.4 ppkt. 2 SIWZ. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie pkt 7.3 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zatrzymanie wadium pkt. 7.4 SIWZ: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 P.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 P.z.p. lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach